F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Momčadi spremne razgovarati o problemu manjka pretjecanja

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Na VN Australije smo prvi puta u utrci vidjeli na djelu novu generaciju bolida Formule 1 koja je osvojila navijače diljem svijeta, no isto tako smo svjedočili i malom broju pretjecanja, sukladno ranijim najavama. Šefovi momčadi su se spremni baciti na posao ako se situacija ne popravi i u narednim utrkama, neki malo više, neki malo manje.

Mercedesov šef Toto Wolff na tu temu kaže:

“Sada imamo uzbudljiv koncept bolida, jedino pitanje jesu pretjecanja. Vidjet ćemo kakva će biti situacija u sljedećih par utrka, a ako budu potrebne izmjene, mislim da ćemo biti otvoreni za razgovore.”

Renaultov direktor Cyril Abiteboul je bio nešto odlučniji.

“I dalje vjerujem da su pretjecanja dio sporta pa bi brži bolid trebao moći prestići, inače ne razumijete što se događa. Zatim se sve događa u boksu, gume će biti veoma tvrde, bit ćemo na strategijama jednog zaustavljanja. Ne želim zbog toga biti potišten, ali ovo je nova Formula 1 koja svima nudi izazove. Moramo vidjeti kako to možemo nadoknaditi, možda trebamo shvatiti kako optimizirati format kojeg imamo s ovim bolidom.”

Red Bullov šef Christian Horner dijeli mišljenje, ali želi stati na loptu jer smatra da na nekim drugim poljima sada postoje bolje stvari.

“Procjenu o pretjecanjima moramo zadržati još dvije ili tri utrke. U prošlosti nikada nije bilo puno pretjecanja u Australiji. Pričekajmo Kinu i Bahrein, dvije lakše staze za pretjecanja, prije nego što donesemo bilo kakvu presudu.”

“Pozitivna stvar iz Australije je to da su vozači pritiskali cijelu utrku. Nije bilo puno čuvanja goriva ni puno čuvanja guma.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Horner mudro zbori…..
    Dakle, polako, da vidimo.


    0

    0
  2. Sebastian Vettel sf16-h Prikaži

    Što se tiče čuvanja goriva, navodno ga nije bilo jer su vozili krug manje (još jedan formacijski). Sad, ako taj jedan krug od 58 nešto znači nisam siguran, al komentatori su spomenuli da sad mogu svi punim gasom.


    0

    0
  3. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Jesu našli stazu za pretjecanje a bogme i razlog.Lujo zapne iza Verstappena i odmah panika.Uostalom Kina je staza na kojoj će se najbolje vidjeti dali će Mercedesi kroz suparnike ko kroz drvored,kao do sad ili Wolff paničari s razlogom.U svakom slučaju priželjkujem ravnopravniji raspored snaga,pa nek pritišču i bore se ko blesavi,na veselje nadam se svih nas.


    0

    0
    • Pa svi su komentatori naglasili da je show program vozit samo sekundu iza ovih bolida, a kamoli bliže. Probaj otić na Krčki most kad bura puše “samo” 100km/h.


      0

      0
      • Pirelli Hard Monty Prikaži

        Praćenje nekog tko stvara zračni vrtlog i time sjebava stabilnost pratitelja,nit je mana nit privilegija samo ovih novih bolida.To je oduvjek tak,zbog čega postoji ona-jedno je stići a prestići sasvim drugi par rukava-osim ako nisi u nekom bitno bržem bolidu.Ovo s burom ti baš i nije neka usporedba jer bi kod takvog udara svi redom završili u moru a ne samo oni koji žele prestiči.


        0

        0
  4. Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

    Treba vidjeti kako ce to izgledati sad u Kini i Bahreinu…
    Osobno, uvijek bi radije da ih je malo manje nego da ih ima sto umjetnih gdje vise ne znas ko pije a ko placa… naravno, ne bi bilo dobro niti da su nemoguca…


    0

    0
  5. Svi samo konstatiraju problem, a nitko ne pokušava dati rješenje. Dakle, evo nekoliko prijedloga:
    1. Brži vozač stiže odozada i jednom potrubi da mu se ovaj ispred makne, a dva puta ukoliko ga ne želi pretjecati.
    2. Brži vozač stiže odozada i uključi rotirku da mu se ovaj ispred makne (to je za mlađe gletatelje i Lewisa, ima svjetlosnih efekata).
    3. Brži vozač stiže odozada i putem radija javlja Ferrariju da pošalju vozaču ispred šifriranu poruku “Fernando je brži od tebe”.

    To su moji prijedlozi, možda netko ima druge.


    0

    0
  6. Sebastian Vettel 5 CrashOverride Donator Prikaži

    A valjda ima i kakav vozac u tom potencijalno brzem bolidu pa da pretekne nekog, nije sad bas sve na bolidu..
    Al da se kmeci nakon jedne utrke je smijesno..
    A i radije bi gledo da se cijelu utrku neko ganja u sekundi, sekundi i pol nego da ga odere DRSom ko da ga nema na stazi..


    0

    0
  7. Ferrari KrBoy93 Donator Prikaži

    Dio problema leži i u tome da je u kalendaru jako puno staza kao što je ova u Australiji, ima još i gorih.
    Sad ce u Kini i Bahreinu biti ok i ovo će se nažalost “utišat”. A čeka nas dosta procesija….


    0

    0
  8. Sebastian Vettel 5 CrashOverride Donator Prikaži

    Malo preuranjeno.. Ja bi radje gledo ganjanje u sekundi, sekundi i po nego deranje sa DRSom.. A ovo da bi brzi bolid trebo proc, valjda ima i neki sofer u tom bolidu pa nek trazi nacina..


    0

    0
  9. Da si sto puta bolji vozač, a ne možeš prić ovom ispred sebe radi čiste fizike, onda ti sve pada u vodu. I umijeće, iskustvo, staž, žena, drs i ćeno. Frustrirajuće dozlaboga.


    0

    0
  10. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Pitam se pitam, zbog cega nema misljenja nekog iz McH….vjerovatno jer oni nikog nece pretjecat osim vozila u kvaru…?


    0

    0