F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Verstappen: Na nekim stazama će ovi bolidi biti sporiji od prošlogodišnjih

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Max Verstappen tvrdi da bi bilo pogrešno očekivati dobitak od 5 sekundi na svakoj utrci ove godine, a čak ističe da bi na nekim stazama mogli vidjeti vremena sporija nego prošle godine.

U Australiji je pole position vrijeme Lewisa Hamiltona bilo 1:22.188, što je više od 4 sekunde brže nego 2015. godine i otprilike isto toliko brže nego 2007. koja je bila druga godina od uvođenja V8 motora. Ipak, Verstappen vjeruje da bi svaka staza mogla pružiti različite scenarije i neke, poput Monze, bi mogle čak biti sporije ove godine kad su bolidi teži i sporiji na pravcu.

Na upit zašto vremena nisu toliko pala u Melbourneu, Verstappen odgovara:

“Ovisi o stazi. Mislim da bi u Barceloni moglo biti i više od pet sekundi jer cijela staza jako ovisi o downforceu. Možda će u Monzi biti sporije nego prošle godine… Ovisi od staze do staze.”

Iako je utrka u Australiji određeni broj navijača potakla na pitanje koliko ćemo pretjecanja gledati ove sezone, Verstappen kaže:

“Bolidi su zabavniji, posebno u kvalifikacijama kad imate manje goriva. Bolidi su stabilniji kroz brze zavoje. Ali, kad izgubite kontrolu jako je teško ispraviti se zbog širokih guma. To je jedini problem. Općenito, kad ga držite na stazi jako je zabavno.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3329 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Dobro, ako ćemo biti precizni, V10 nisu prije 10 godina bili na vrhuncu, jer su već drugu godinu bili uknuti.
    Kod ovogodišnjih bolida mi se sviđa jedna stvar, a to je da idu kao po tračnicama, i brže prolaze kroz zavoje, ali i istovremeno više/grublje kažnjavaju giubitak kontrole.


    0

    0
  2. Honda zekohonda Donator Prikaži

    ne vjerujem da će bit sporiji.
    što bi slijepci rekli…vidit ćemo.


    0

    0
  3. Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

    ”skoro 7 sekundi brže nego prije deset godina kad su V10 motori bili na vrhuncu.”
    Zanemarimo na trenutak činjenicu da su prije deset godina motori Formule 1 imali dva cilindra manje kao što je i kolega Frantic primjetio, meni nije jasno otkud se stvorilo tih skoro sedam sekundi. Jel riječ o tipfeleru ili sam ja nešto previdio?


    0

    0
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Ta informacija od 7 sekundi je bila potpuno pogrešna, sad je ispravljeno, hvala

      Usput, mislim da Max precjenjuje koliko je top-speed važan u Monzi. Svi smo mislili da će Red Bull u godinama dominacije jako pasti na toj stazi baš zbog top speeda, a oni su baš zbog nevjerojatnog downforcea svejedno profitirali, čak i na stazi poput Monze. Osim toga, top speed ove godine nije toliko niži koliko se očekivalo zbog kompleksnije aerodinamike…


      0

      0
      • Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

        Slažem se s tobom. I ja sam prije sezone vjerovao kako će krug po Monzi ove godine biti nešto sporiji nego prije godinu dana, no Australija je pokazala da usprkos povećanom otporu koji ovi bolidi imaju još uvijek po ravnom mogu postizati više-manje jednake brzine kao i njihovi prethodnici. Ovogodišnji bolidi bi mogli biti sporiji u prvom sektoru Monze, no u 2. i 3. sektoru bi do izražaja trebao doći povećani downforce koji im omogućuje 20-30 km/h brže prolaske kroz brze zavoje.


        0

        0
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Da, sjećam se 2010-2012 kako je bilo logično i očekivano da konkurencija pojede Red Bull zbog loše maksimalne brzine na stazama poput Belgije ili Monze, a onda iznenađenje… Na kraju, ima i smisla ako promisliš malo o tome, ako se bolid ne mora mučiti kroz zavoj onda će se iz njega i katapultirati, a dok ovaj s dobrim top-speedom dosegne tu maksimalnu brzinu – proći će već pola pravca i onda je ta prednost brzine na pravcu zanemariva u odnosu na prednost koju bolid ostvari kroz zavoj.

        Bez obzira na borbe na stazi, stvarno će biti fascinantno gledati ove bolide na stazama kroz kalendar… Zamisli tek prvi sektor Suzuke s ovakvim downforceom…


        0

        0
      • Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

        Uff prvi sektor Suzuke će biti pravi gušt za gledanje. Becketts i Maggots će isto biti fascinantni, a predviđanja su da će se i Pouhon možda prolaziti punim gasom što zvuči nestvarno.

        Također sam pročitao nečiju izjavu, mislim Grosjeanovu, kako su vozači u 11. zavoju Albert Parka bili izloženi silama od oko 7G. Budući da će se ovi bolidi kroz sezonu još više ubrzavati mogli bi vidjeti G sile koje su na granici ljudskih mogućnosti. Zahvaljujući novim bolidima F1 vozači su opet postali moderni gladijatori :D


        0

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Ako prolaziš pravce sa 5-10km/h manje (a możda neće biti ni toliko), a Grande, oba Lesma, Ascari i Parabolicu sa 15-20km/h više, logično je da si na dobitku.
        Najviše zbog činjenice ako prođeš zavoj sa 20km/h više, automatski si odmah na početku pravca sa 20km/h većom “ulaznom/početnom” brzinom. A tih 5-10km/h manje top-speeda je ionako pri kraju pravca (nakon 2/3 pravca), kada to već nije toliko ni bitno, a u principu ne može ni poništiti efekat 20km/h bržeg ulaska na pravac.
        A nakon završetka pravca, oped ide zavoj (OK, iza starno-ciljnog je šikana) koji prolaziš sa većom brzinom…..
        A tek Eau Rouge ili 130R.
        Možda bi trebali više pominjati Montreal u ovom kontekstu, jer je to stop-go staza, ali i tu će kočenje (i ubrzavanje) biti bolje zbog veče površine guma.
        A možda griješim, vidjećemo….


        0

        0
  4. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Kad to izjavi stara iskusnjara Max Verstappen,onda je to ko sveto pismo. :D


    0

    0