F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Steiner: Ferrarijev motor bi mogao biti bolji od Mercedesovog

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Scuderia Ferrari je u hibridnu eru 2014. godine ušla relativno nepripremljeno kada je riječ o pogonskoj jedinici, baš poput Renaulta. No, dok je oporavak kod njihovih francuskih kolega išao nešto sporije, Talijani su već 2015. imali veoma dobar proizvod, a inženjeri u Maranellu su istim tempom nastavili i u narednim sezonama.

Ferrari je na prvoj utrci ove sezone pobijedio Mercedes te se čini da konačno imamo uzbudljivu borbu na samom vrhu. Ulogu je zasigurno imala i pogonska jedinica koja se nalazi u SF70H, a isti takva se nalazi i u Haasovom VF-17, s kojim je Romain Grosjean ostvario najbolji kvalifikacijski rezultat za američku momčad. Šef tima iz Sjeverne Karoline Gunther Steiner smatra da je Ferrarijev motor sada možda i bolji od Mercedesovog.

“Kada je riječ o motoru, nije samo jedno područje poboljšano, cijeli paket se poboljšao u odnosu na prošlu godinu”, rekao je Talijan. “Sada je konkurentan kao i Mercedesov motor, ako ne i bolji.”

“Ferrari je pobijedio u Australiji, ali svi razvijaju i pokušavaju biti bolji. To će uvijek biti utrka u razvoju. Napravili su dobar pomak, a bez te Ferrarijeve pomoći mi ne bismo bili tu gdje smo sada.”

Iako su imali najbolju kvalifikacijsku poziciju otkako su ušli u Formulu 1, Romain Grosjean je u nedjelju morao odustati zbog istjecanja vode, ali Steiner ne vidi razlog za brigu.

“Ako imate brzinu, možete popraviti pouzdanost. Nije dobro imati takve probleme na početku, ali nemati brzinu bi bilo puno teže za srediti nego pouzdanost.”

“Još uvijek trebamo dokazati da naše performanse nisu bile iznimka. U sredini je jako tijesno. Na dobar dan možete biti na vrhu, ali na loš dan možete biti na začelju. Ostale momčadi sredine poretka su pokazale da se ovo može dogoditi. Mislim da smo malo iznenadili svojim performansama, pogotovo kada se Romain kvalificirao na šesto mjesto, sa svojim krugom koji je bio četiri desetinke brži od Massinog. To je prilično dobro”, zaključio je Steiner.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 CrashOverride Donator Prikaži

    Malo su vec naporni svi ovi koji nakon prve bitke sipaju hvalospjeve na motor iz Maranella..


    0

    0