F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Allison: Poboljšanja na obje strane

Tomislav Gogić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrari

Tehnički direktor Scuderie Ferrari, James Allison, danas se sastao s medijima kako bi razgovara o raznim temama, prvenstveno o pomacima koji su danas vidljivi na SF15-T u odnosu na prošlogodišnji bolid.

“U čistom vremenu kruga, pomaci su jednaki i kod šasije i kod motora. Što se tiče šasije, jako velik dio dobitaka je aerodinamičan jer je to ono što najviše utječe na vrijeme koje će bolid postaviti. Znači, šasija je 80:20 u korist aerodinamike naspram dobitaka na polju efikasnosti rashladnog sustava, koja se pretače u aerodinamiku omogućujući uži stražnji kraj.”

Na temelju dugih stintova u petak, na pitanje može li Ferrari sada napasti Mercedes u tempu utrke Allison odgovara:

“Ne znam. Otkrit ćemo u nedjelju, ali naša potrošnja guma je dobra i tempo u utrci je prilično dobar. No, svatko koriti petak drugačije tako da nikada ne znamo što drugi rade. Osjećamo da je dan bio dobar.”

James je također oprezan u čitanju članaka o poboljšanjima pogonske jedinice:

“Malo je prerano da bi bili uvjereni u to. Način na koji sudite je mutan. Način na koji pokušavamo odvojiti downforce od konjskih snaga je taj da promatramo način na koji bolid ubrzava, ovisno o tome je li napredak ostvaren u downforceu ili snazi. Osjetljiv je na stvari poput vjetra pa je potrebno da prođe par utrka dok se sve ne iskristalizira. Na temelju analize iz Australije, izgleda da smo napravili dobar korak naprijed, te da je zaostatak za Mercedesom podijeljen jednako između šasije i pogonske jedinice.”

Govoreći o zatvaranju zaostatka, analizira ono što tek dolazi:

“Nećemo biti konzervativni, unaprijeđivat ćemo bolid što brže možemo a to je opterećenje za tvornicu u ovom trenutku. Aero program je dosta snažan. To su još uvijek dosta mlada aerodinamička pravila tako da možemo očekivati još više od njih, isto tako i s motorom. Situacija s tokenima ovu sezonu mijenja dosta u odnosu na prošlu i možemo donijeti još više tijekom sezone. Morate biti sigurni da imate konjske snage za iskoristiti tokene, ali 3 je važan broj iako ne zvuči mnogo jer donosi nadogradnju sagorijevanja što je dosta značajno u vezi motora.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Tomislav Gogić
Pulsmedia autor
16 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj