F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

VW šalje Domenicalija na FIA-in sastanak vezan za buduću formulu motora u F1

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Njemački Auto Bild je jučer pisao o tome da će Audi biti prisutan na sastanku proizvođača motora koji će se sutra održati u FIA-inom sjedištu u Parizu. Tema ovih razgovora će biti dogovaranje nove formule motora koji bi se u Formuli 1 trebali koristiti nakon 2020., kada trenutnim tzv. pogonskim jedinicama istekne mandat.

Isti medij sada pojašnjava da će VW grupa, pod čijim okriljem posluju između ostalog i Lamborghini te Audi, na taj sastanak poslati Lamborghinijevog generalnog direktora Stefana Domenicalija.

Audijev glasnogovornik je ovom prilikom rekao:

“Čak i da budemo prisutni na sastanku, ulazak u Formulu 1 nije opcija za nas ovoga trenutka.”

O sutrašnjem sastanku je nekoliko riječi rekao i Mercedesov šef Torger Toto Wolff.

“Cilj sastanka je dobiti mišljenje proizvođača motora o smjeru kojim u budućnosti trebamo ići s pogonskim jedinicama. Tamo neće biti samo proizvođači koji su trenutno uključeni u Formulu 1.”

Auto Bild tvrdi da će na FIA-inom sastanku biti najmanje osam predstavnika, što znači četiri nova imena. Jedni od njih su navodno Cosworth te neimenovani japanski proizvođač automobila. Osim toga, izvor dodaje da će sastanak pratiti i Mario Illien, bivši Ilmorov šef i poznati stručnjak za motore koji je nedavno pomagao Red Bullu i Renaultu. Ista publikacija tvrdi da Illien sada surađuje s McLarenom…

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Ferrari KrBoy93 Donator Prikaži

    zanimljivo…nešto se kuha :D


    0

    0
  2. Mclaren kimi-f1 Prikaži

    Negdje sam pročitao da je sastanak u vezi motora za sva Fia-ina natjecanja tako ne treba sada očekivati nalet proizvođača motora u f1. Za dva japanska proizvođača se nagađa da su Toyota i Hyundai, aoni trenutno sudjeluju u wrc-u.


    0

    0
  3. Fernando Alonso croatic f1 urednik Prikaži

    Odlične vijesti za Formulu 1 :thumbs:
    Znam da je još prije dosta vremena bilo priče kako će u pregovorima za nova pravila oko motora biti uključeni i potencijalni novi proizvođači i veseli da se to ostvaruje. Hibridni motori sigurno su zanimljivi mnogim proizvođačima i bilo bi sjajno kada bi dobili i jednog, a kamoli ne više novih proizvođača. Filozofija F1 motora ne bi se trebala puno mijenjati, ali vjerujem da su cilj jednostavniji, jeftiniji i možda malo glasniji motori koji bi pogodovali i proizvođačima i fanovima.


    0

    0
  4. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    nek samo dođu, svi ako treba. bit će zanimljivo. :)
    ako se F1 više “okrene” proizvođačima automibila onda će zasigurno biti sve više hibridnih tehnologija. ali to je trenutno i za očekivati pošto je F1 perjanica motosporta. sve što se tu dizajnira se prije ili kasnije primijeni na osobne automobile i ostalo.


    0

    0
  5. Mercedes Jester Donator Prikaži

    Bilo bi odlično da se uključi još proizvođača. Čim više tim bolje.


    0

    0