Mercedes radi na smanjenju mase svog W08

Izdvojeno

Crankshaft

Prije 7 godina 3 min 0 komentara

Iako je Lewis Hamilton nakon VN Australije rekao da njegova momčad mora poraditi na određenim karakteristikama bolida kako bi on manje trošio gume, u njemačkim medijima su se pojavile još neke informacije koje ne idu u prilog Mercedesovom W08 EQ Power+. Radi se o nešto većoj masi pa inženjeri ekipe iz Brackleyja moraju smisliti način kako skinuti 5 kilograma, piše Auto Motor und Sport.

Podsjetimo, novi tehnički pravilnik koji nam je vratio šire bolide je minimalnu masu bolida s vozačem, ali ne i gorivom, najprije podigao sa 702 na 722 kg. Rezultat je to masivnijih bolida, nešto složenijih struktura koje trebaju osigurati da bolidi izdrže puno veće sile u zavojima, robusnije pogonske jedinice budući da momčadi za ovu sezonu imaju samo četiri na raspolaganju, te povećani rezervoar koji sada može primiti 105 kilograma trkaćeg goriva. FIA je prije predsezonskih testiranja još jednom podigla granicu, ovaj puta na 728 kg, i to zbog širih guma koje su za oko šest kilograma teže od prethodne generacije.

Budući da nisu poznati podaci o masi ostalih bolida, prvenstveno najbližih Mercedesovih konkurenata, problem bi mogao biti još veći ako su neke od tih momčadi sa samim bolidom ispod 728 kg, jer mogu koristiti balast na željenim mjestima kako bi pomogle u voznim osobinama svojih jednosjeda.

Mercedesov šef Toto Wolff nije želio komentirati navode Auto Motor und Sporta da je W08 pet kilograma iznad minimalne mase dopuštene pravilnikom, ali je potvrdio da momčad radi na smanjenju mase.

“Ne želim previše ići u detalje, ali to je područje koje definitivno možemo poboljšati. S novim pravilnikom i veličinom bolida, cijelo vrijeme trebate uspostavljati ravnotežu između performansi i težine. To je zadatak na kojem radimo.”

Međutim, Mercedes nije jedina momčad koja se muči s ovim problemom. Vjeruje se i da se Red Bull nalazi na samom limitu od 728 kg zahvaljujući Renaultovoj odluci o povratku na prošlogodišnju specifikaciju MGU-K jedinice dok u Viryju ne riješe probleme s novom verzijom.

Force India je donekle u istim problemima pa je svojim vozačima nakon testiranja naredila mršavljenje. VJM10 zapravo poštuje minimalnu masu, dapače, ali momčad iz Silverstonea želi ići još ispod toga.

“Već smo ok kada je riječ o masi”, rekao je zamjenik šefa Bob Fernley. “Zapravo smo ispod minimalne dozvoljene, ali ne dovoljno ispod, pa ćemo do Bahreina imati dovoljno varijacija kako bismo mogli staviti balast gdje mi to želimo. To je samo stvar balasta.”


Odgovor

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.