F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes radi na smanjenju mase svog W08

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iako je Lewis Hamilton nakon VN Australije rekao da njegova momčad mora poraditi na određenim karakteristikama bolida kako bi on manje trošio gume, u njemačkim medijima su se pojavile još neke informacije koje ne idu u prilog Mercedesovom W08 EQ Power+. Radi se o nešto većoj masi pa inženjeri ekipe iz Brackleyja moraju smisliti način kako skinuti 5 kilograma, piše Auto Motor und Sport.

Podsjetimo, novi tehnički pravilnik koji nam je vratio šire bolide je minimalnu masu bolida s vozačem, ali ne i gorivom, najprije podigao sa 702 na 722 kg. Rezultat je to masivnijih bolida, nešto složenijih struktura koje trebaju osigurati da bolidi izdrže puno veće sile u zavojima, robusnije pogonske jedinice budući da momčadi za ovu sezonu imaju samo četiri na raspolaganju, te povećani rezervoar koji sada može primiti 105 kilograma trkaćeg goriva. FIA je prije predsezonskih testiranja još jednom podigla granicu, ovaj puta na 728 kg, i to zbog širih guma koje su za oko šest kilograma teže od prethodne generacije.

Budući da nisu poznati podaci o masi ostalih bolida, prvenstveno najbližih Mercedesovih konkurenata, problem bi mogao biti još veći ako su neke od tih momčadi sa samim bolidom ispod 728 kg, jer mogu koristiti balast na željenim mjestima kako bi pomogle u voznim osobinama svojih jednosjeda.

Mercedesov šef Toto Wolff nije želio komentirati navode Auto Motor und Sporta da je W08 pet kilograma iznad minimalne mase dopuštene pravilnikom, ali je potvrdio da momčad radi na smanjenju mase.

“Ne želim previše ići u detalje, ali to je područje koje definitivno možemo poboljšati. S novim pravilnikom i veličinom bolida, cijelo vrijeme trebate uspostavljati ravnotežu između performansi i težine. To je zadatak na kojem radimo.”

Međutim, Mercedes nije jedina momčad koja se muči s ovim problemom. Vjeruje se i da se Red Bull nalazi na samom limitu od 728 kg zahvaljujući Renaultovoj odluci o povratku na prošlogodišnju specifikaciju MGU-K jedinice dok u Viryju ne riješe probleme s novom verzijom.

Force India je donekle u istim problemima pa je svojim vozačima nakon testiranja naredila mršavljenje. VJM10 zapravo poštuje minimalnu masu, dapače, ali momčad iz Silverstonea želi ići još ispod toga.

“Već smo ok kada je riječ o masi”, rekao je zamjenik šefa Bob Fernley. “Zapravo smo ispod minimalne dozvoljene, ali ne dovoljno ispod, pa ćemo do Bahreina imati dovoljno varijacija kako bismo mogli staviti balast gdje mi to želimo. To je samo stvar balasta.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj