F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Red Bull polaže nade u Renaultove nadogradnje za Španjolsku i Kanadu

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Momčad Red Bull Racinga, koja je pomalo neugodno iznenadila na otvaranju sezone u Melbourneu, nade u bolji nastavak sezone polaže i u svog partnera, francuskog dobavljača pogonskih jedinica koje su u RB13 brendirane kao TAG Heuer.

Njihov vozač Max Verstappen je u kvalifikacijama za VN Australije za najbržim vozačem imao zaostatak veći od jedne sekunde, a utrku je završio na petom mjestu (istom onom s kojeg je startao) s pola minute zaostatka za pobjednikom. Iako su potrebna poboljšanja na Red Bullovom bolidu, motorsportski savjetnik Helmut Marko željno iščekuje Renaultove nadogradnje. Prva manja bi trebala biti spremna za VN Španjolske, a druga veća za VN Kanade.

“Puno je posla. S naše strane, ali i Renaultove. Montreal će biti njihov najveći pomak. Nešto manje dolazi u Barceloni, ali razuman korak će biti u Montrealu”, rekao je Marko.

Na pitanje hoće li to njegovu momčad pomaknuti prema vrhu, Marko dodaje:

“Nadamo se, ako mi dramatično poboljšamo svoju šasiju. Naši inženjeri misle tako, a i simulacije kažu isto to.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Sve mi je manje jasan ovaj njihov naziv motora TAG Heuer. Kao da se tad išlo na to samo iz prkosa prema Renaultu i McLarenu kojem su ga i oteli. Sad se sve nade polažu opet u Renault, a taj prkos im se pomalo odbija od glavu izgleda.


    0

    0
  2. Blue Flag Viper Prikaži

    Pa nek se tuže TAG Heuer-u a ne Renaultu ;)


    0

    0
  3. Mclaren KERS Prikaži

    Kolike price i rijeci potrosene na te “motore”..pojednotsvaiti, pojeftiniti i prije svega poglasniti mozda se sta dobro i izrodi.


    0

    0
    • Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

      Ja isto to mislim,pre komplicirani motori nemjojte me krivo shvatiti ne umanjujem pobjede Mercedesa ali čini mi se da ima previše odustajanja za jednu moernu F1 gdje je dozvoljeno 4 motora za cijelu sezonu.
      npr.Renault i Honda imaju probleme da ne govorimo Honda a kako će uči novi dobavljač kada to vidi da ti treba 4 godine razvijanja da dođeš u rang s najboljima a i to nije garancija.


      0

      0
  4. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Žalosno je da jedna tako jaka ekipa več otpisuje sljedeče 3 ili 4 utrke jer čeka neka poboljšanja a da ne govorim o Meklarenu koji več otpisuje 3 godinu zaredom ej godinu, žalosno,šta nebi bilo bolje da se i oni bore barem za 4, 5 ,6 mjesta a ne 2 kruga zaostatka.


    0

    0