F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Todt: Manjak pretjecanja cijena koju treba platiti za spektakularnije bolide

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sukladno nekim prognozama uoči početka sezone, VN Australije je pokazala da će vozači teže pretjecati u novoj specifikaciji bolida koja je debitirala 2017. Lewis Hamilton je situaciju po ovom pitanju opisao kao najgoru u svojoj F1 karijeri, ali FIA-in predsjednik Jean Todt tvrdi da je to cijena koju sport mora platiti za atraktivne, spektakularne bolide kakve Formula 1 treba. Dapače, po njemu to nije negativna stvar.

“Pretjecanja su uvijek bila problem u motorsportu. Sjećam se utrka prije 20 ili 30 godina, kada bolid sa svježim gumama, koji je bio tri ili četiri sekunde brži, nije mogao prestići bolid sa starim gumama, zato što je pretjecanje bilo teško”, rekao je Francuz i nastavio.

“Lako je zaključiti da će pretjecanja biti još teža ove godine, ali pokušali smo pronaći načine kako bismo ih učinili lakšima s DRS-om i drugi tehnikama. Možda će novi pravilnik otežati pretjecanja, ali možda je to bila cijena koju je trebalo platiti za šire bolide s više aerodinamike.”

Međunarodna automobilistička federacija će zato razmotriti pitanje dužine DRS zona, ali nakon VN Kine kada njihovi čelnici dobiju bolje razumijevanje oko toga koliko je uistinu teže pretjecati.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Michael Schumacher khar Prikaži

    Glupost, problem je u današnjem aerodinamičnom rješenju. Na kraju krajeva većina gripa iz širokih guma dolazi od aerodinamičnog pritiska koji djeluje kao nekakav multiplikator na grip gume, pa tako da onaj tko je iza ima rjeđi zrak ima lošiji potisak i stoga lošiji grip bez obzira na šire gume.

    Ne znam zašto tolike godine odbijaju promijeniti aerodinamična pravila.

    DRS nije rješenje, na nekim stazama će omogućiti zaobilaženja a na nekima neće napraviti ništa :(


    0

    0
  2. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Neka im ugrade gumb za “raspamećivanje, nitro, hyperspeed” ili tako nešto kao i u NASCAR-u na normalnim stazama. 10-20 puta u utrci može dobiti prednost na neko kraće vrijeme i da vidiš borbi i pretjecanja.


    0

    0