Todt: Manjak pretjecanja cijena koju treba platiti za spektakularnije bolide

Vijesti

Crankshaft

Prije 8 godina 2 min 2 komentara

Sukladno nekim prognozama uoči početka sezone, VN Australije je pokazala da će vozači teže pretjecati u novoj specifikaciji bolida koja je debitirala 2017. Lewis Hamilton je situaciju po ovom pitanju opisao kao najgoru u svojoj F1 karijeri, ali FIA-in predsjednik Jean Todt tvrdi da je to cijena koju sport mora platiti za atraktivne, spektakularne bolide kakve Formula 1 treba. Dapače, po njemu to nije negativna stvar.

“Pretjecanja su uvijek bila problem u motorsportu. Sjećam se utrka prije 20 ili 30 godina, kada bolid sa svježim gumama, koji je bio tri ili četiri sekunde brži, nije mogao prestići bolid sa starim gumama, zato što je pretjecanje bilo teško”, rekao je Francuz i nastavio.

“Lako je zaključiti da će pretjecanja biti još teža ove godine, ali pokušali smo pronaći načine kako bismo ih učinili lakšima s DRS-om i drugi tehnikama. Možda će novi pravilnik otežati pretjecanja, ali možda je to bila cijena koju je trebalo platiti za šire bolide s više aerodinamike.”

Međunarodna automobilistička federacija će zato razmotriti pitanje dužine DRS zona, ali nakon VN Kine kada njihovi čelnici dobiju bolje razumijevanje oko toga koliko je uistinu teže pretjecati.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

2 komentara

  1. Michael Schumacher
    khar Prikaži

    Glupost, problem je u današnjem aerodinamičnom rješenju. Na kraju krajeva većina gripa iz širokih guma dolazi od aerodinamičnog pritiska koji djeluje kao nekakav multiplikator na grip gume, pa tako da onaj tko je iza ima rjeđi zrak ima lošiji potisak i stoga lošiji grip bez obzira na šire gume.

    Ne znam zašto tolike godine odbijaju promijeniti aerodinamična pravila.

    DRS nije rješenje, na nekim stazama će omogućiti zaobilaženja a na nekima neće napraviti ništa :(


    0
    0

    0
  2. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Neka im ugrade gumb za “raspamećivanje, nitro, hyperspeed” ili tako nešto kao i u NASCAR-u na normalnim stazama. 10-20 puta u utrci može dobiti prednost na neko kraće vrijeme i da vidiš borbi i pretjecanja.


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.