Upravljajući rimskom vojskom preko rijeke Rubikon, Cezar je najavio osvajanje Rima. Od tog trenutka sve oči i uši bile su uprte u velikog vojskovođu i njegov plan da ovlada Carstvom. U posljednjih 10 godina, Carstvom upravljaju neki drugi imperatori. Mercedes i RedBull uzeli su sve što se uzeti moglo. Tifozi svake godine zazivaju moćnog duha s Apenina da oslobodi zarobljenu konjicu. Danas je vjetar konačno zapuhao.
Na samom početku želim reći da ovo nije suđenje knjige po koricama ili dana po jutru. Ovo nije proglašenje dugoočekivanog naslova za Ferrari. Ovo je proglašenje buđenja talijanske konjice koja je spavala zimski san. Zimski san dug, predug. Ferrari je u zemlji klokana djelovao brzo, možda ne toliko brzo koliko je na kraju sugerirao zaostatak Lewisa Hamiltona, ali svakako brže od Mercedesa. Međutim, nije brzina Ferrarija ono što treba plašiti konkurenciju. To je strašna odlučnost koja isijava iz njihova Cezara, Sebastiana Vettela. Lewis Hamilton danas nije imao nikakve šanse. Ferrari je možda “preskočio” Hamiltona preko bokseva i strategije, međutim lakoća s kojom je Vettel pratio Lewisa i s kojom je kasnije dirigirao svoju prednost je ono što treba zabrinjavati trokraku zvijezdu.
Lewis je danas djelovao iznimno nemirno, već nakon pet krugova žalio se na grip te se njegovo nezadovoljstvo nastavilo u narednim krugovima. S druge strane, Vettel (za razliku od njegovih čestih nastupa) nije zucnuo u radio. Radio je ono za što je plaćen i ono što najbolje zna: držati glavu dolje i voziti kao da ga svi vrazi svijeta progone. Upravo ta njegova smirenost, odlučnost i poniznost bitne su karike današnjih lovorika. Možda se to nekima neće svidjeti, ali mišljenja sam da ukoliko Ferrari uspije i dalje biti unutar tri desetinke za Mercedesom, s ovakvim Sebastianom Vettelom, Lewis će morati početi izvlačiti zečeve iz šešira i to jako brzo.
Ono što Ferrariju treba jednako važno kao ovakav Vettel jest barem približno ovakav Kimi Raikkonen. Kimijevu klasu ne treba preispitivati, međutim njegovu motivaciju svakako da. Da bi se Ferrari prometnuo u ozbiljnog pretedenta na naslov, Kimi mora biti uz bok Vettelu kako bi se zajedničkim silama uspjeli obraniti od njemačke odmazde. Danas je taj “štit” preuzeo Max Verstappen, no Ferrariju je nužan Finac jer borba s Mercedesom će biti sve osim lagana. Osim Finčeve potpore, Ferrariju je više nego ikad potrebna strateška podrška s pitwalla. To je segment s kojim se Ferrari muči još od odlaska Jeana Todta, međutim, danas je Ferrari upravo strateškom odlukom okrenuo rimsku božicu sreće u svoju korist.
Kocka je bačena, povratka više nema. Kakva je uistinu razlika u brzini Ferrarija i Mercedesa možda ćemo saznati već za 2 tjedna.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan tekst! :klanjam: :pivo:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, da :thumbs:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ima i ona da jedna lasta ne čini proliće :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misliš da je Ferrari neka lasta?!!!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne ferrari nego ova njihova pobjeda :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne vjerujem da je to slučajnost,radi se o Ferrariju a ne o Manoru.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a ima i ona druga “po jutru se dan poznaje” pa ko zna koja će na kraju bit točnija s obzirom da su se mnogi relevantni složili da će preticanja bit teška , a mercedes u Q “nabrijava” motor u čemu je “tajna” uspjeha njihovih Q . ako tu nastave dominirat , a na teh zahtjevnijim stazama RB sa solidnim renultom i odličnom šasijom te 2 odlična vozača iskorosti tu prenost mogla bi ipak prevagnut ova o lasti i proljeću ali ko zna ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Užitak čitati!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se,no u komentaru ima nešto što se meni ne sviđa.a to je kao neko umanjivanje ili kao ono eto čuda Ferrari je uspio,pa novinaru moj Ferrari je još uvijek najjača i najtrofejnija momčad formule 1! I ima sav potencijal i neograničeno bogatsvo da on opet dođe na vrh,i to nije neko čudo jer je to ipak Ferrari i on je tu možda jedini koji može promijeniti sve odnosno prekinuti dominaciju..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav morenocro,
svakako stoji sve što ste rekli, međutim nije mi bila nikakvo namjera umanjivati Ferrarijev uspjeh, već samo reći da je trebao doći ranije i da ako je suditi po današnjoj predstavi moguće da sada počinje Ferrarijeva era ako se to tako može nazvati..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lipo napisano ja kao zagriženi Tifos ne želim već slaviti naslov…Samo polako bit ćemo pametniji za dva tjedna!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerujem da ćemo za 2 tjedna dobiti realniju sliku prave Ferrarijeve brzine u odnosu na Mercedes, međutim ono što je sigurno da je Ferrari puno jači u praćenju bolida u prljavom zraku. Iako Lewis kaže da taj problem imaju svi, to ne znači da se kod svih jednako manifestira. Vettel je djelovao jako uvjerljivo dok je “plivao” u prljavom zraku iza Mercedesa za razliku od Lewisa
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi se slozio s tobom Ivane kad kazes da je Ferrari spavao zimski san.. Ferrari je jedina momcad koja je uvijek u borbi za naslov i kad ne osvoji to je ravno posljednjem mjestu..ali ne za prave fanove
Pa pogledaj samo 20 godina unazad
1997 – borba Ferrari Williams
1998 – borba Ferrari McLaren
1999 – borba Ferrari McLaren
2000 – borba Ferrari McLaren
2001 – troboj Ferrari McLaren Williams
2002 – borba Ferrari McLaren
2003 – troboj Ferrari McLaren Williams
2004 – samo Ferrari
2005 – troboj Renault McLaren Ferrari
2006 – borba Ferrari Renault
2007 – borba Ferrari McLaren
2008 – borba Ferrari McLaren
2009 – best of the rest uz nesrecu Masse
2010 – borba Ferrari Red Bull
2011 – troboj Ferrari Red Bull McLaren
2012 – borba Ferrari Red Bull
2013 – borba Ferrari Red Bull
2014 – izgubljeni u prostoru i vremenu
2015 – borba Ferrari Mercedes
2016 – troboj Ferrari Mercedes Red Bull
2017 – kako izgleda borba Ferrari Mercedes
Pa ti reci tko spava zimski san a tko je konstanta u ovom sportu.
Hvala
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je Ivan mislio na zimski san neosvajanjem titule, onda je u pravu. No u ovih 10 godina bile su 3 izgledne sanse, ali ipak se pika titula.
Ovo trebas postaviti u temi Ferrari, koliko god da je Ferrari bio inferioran, bio je u borbi za titulu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Marshall
Ma 2016 bih izostavio sa popisa.
2015 OK,, može i proći ali iako je Seb do par trka prije kraja matematički bio u borbi za naslov, čak i ispred Rosberga, nije bilo šanse da ugroze Benza.
Izostavio bi sa spiska i 2013, 2011, 2005 (pobijedili su samo onu debilanu kada je vozilo 6 bolida).
S druge strane, 2002 su bili tu sami, a ako im je ko pravio konkurenciju, to je više bio Williams nego mclaren (pogotovo u kvalifikacijama, mislim da su Jpm i Ms te godine imali po 7 PPa).
Te dvije ekipe su im bile puno bliže po formi (ali ne i po rezultatu, zaostatku za MSom) 2001.
Oni jesu konstanta, to stoji, ali ruku na srce, od 2008. nije to TO. Iako su 2010. i 2012. bili vrlo blizu da sa Fernandom uzmu titule, falilo je ono nešto, malo brzine u kvalama, pokoja loša odluka pit walla, ziheraški pristup, …. Osim te 2 sezone, oni jesu bili u vrhu (skoro uvijek su u vrhu), ali ni blizu borbi za titule, onako realno. Pokoj sporadična pobjeda.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav =)
@frantic – napisali ste više manje sve što sam i ja htio reći. Naime, moje spominjanje ferrariju u kontekstu zimskog sna isključivo se odnosilo na nedostatak titula (i vozačke i konstruktorske) u zadnjih 10 godina, a to nije malen period, upravo kao što gore navodi kolega Firemarshall za ekipu kao što je Ferrari.
A što se tiče ovog popisa, ovako to izgleda dosta impresivno, međutim ako se zagrebe ispod površine to nije baš tako, ne znam napamet sada za ostale sezone ali 2016 Vettel zaostaje 160 bodova za Nicom, a 2015 zaostaje skoro 100..tako da nije to bila baš “borba za naslov”…da sada ne idem po svim godinama a znam da ih ima još takvih.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
fratniče, sve si objanio. marshall je ipak pretjero s godinama. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za sto se to ferrari lani boria u tom troboju? Pa zaosta je skoro 400 bodova ti pricas o nekom troboju? Borba je ako si do zadnje bar dvi tri trke u igri, ne matematickoj nego realnoj. A ne lani se u barceloni znalo da ferrari nema sanse za nikakav naslov.
2005.troboj a imali skoro upola bodova od renaulta.
2009. Je mclaren bia best of the rest
2010. Samo je alonso bia u igri ito iskljucivo svojim voznjama. Ferrari konstruktorski losminus 100bodova
2011. Minus 275 bodova
2013. Treci sa minusom 250bodova
2014. Minus 500bodova
2015. Minus 270bodova
2016.minus 400
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lip tekst, užitak ga je čitati.
Ovo za Raikkonena je zanimljiva tema. Teško je pretpostavljati što se tu dogodilo ali izgleda da se Vettelu isplatija trud u petak do kasno u noć i da se upravo tu krije rezultat s kvalifikacija koji je omogućija i ovaj race pace i pobjedu, pa možda to može biti taj nedostatak motiva koji se spominje kod Raikkonena ali nemožemo znati. U svakom slučaju nebi ga lako otpisiva.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što sam i napisao, Kimijev talent je neosporan, međutim on jednostavno mora početi isporučivati konkretan output koji će mu/njima pomoći da osvoje naslov. Kimi danas praktički nije napravio nijedan potez, ni dobar ni loš, odvezao utrku ispod radara.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo ću reći, ovo je prva utrka.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se mislim da u podjednakim bolidima Seb je pobjednik,jednostavno od uvijek sam smatrao Hamiltona mrvicu slabijim u utrci (psihički) dok je neosporna brzina u kvalama tu je jak ali bodovi se dijele u utrci tako da Sebu dajem prednost samo da Ferrari ostane ovako blizu Mercedesu i radi nas svih jer je očito da neće biti puno prestizanja pa barem neka nam onda bude napeta sezona u dvoboju dva diva auto industrije FERRARI VS MERCEDES.
Dva Finca kao drugi vozači pa i nisu toliko različiti u performansama po meni su Kimi i Botas tu negdje samo još da vidimo kakve če biti performanse na pravoj stazi jer je ipak Australija gradska trka.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
morenocro je baniran.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
amen.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A dobro ajde,čovjek se nekad zapita.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakvi su ovo hvalospjevi na racun Vettela od random lika nakon samo jedne pobjede koja je vise takticka uz malo srece, nego neka dominacija i vozacka majstorija? Hajte molim vas :chill:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Boli, a?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, nego mi je smijesno kako se odmah Ferrarijevci razlete ko da se titula uzima na prvoj trci…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidljivo da si pod pritiskom , kao i 2016 kada je Nico pobjeđivao Hamdu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ivan nije random lik, tu je od početka i prati Formulu 1 više godina nego što ti imaš.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@HeatBlast44: Pročitaj dvaput svoj idući komentar prije nego ga pošalješ. Razumijem frustracije, ali počeo si biti neozbiljan ova dva dana. Osporavaj Ferrari/Vettela koliko hoćeš, ali ostavi se komentiranja novinara i drugih korisnika. Ako imaš kakav prigovor, u izborniku je “kontakt” i pošalji na mail pa ćemo razmotriti s kakvim argumentima raspolažeš. Ovako prigovarati na kolumnu je djetinjasto.
0
0