F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Haas prisiljen da ukloni svoje T-krilo

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Tijekom testiranja smo vidjeli nekoliko različitih koncepta izvedenih na straženjm dijelu bolida, posebno oko “peraja” i T-krila na njima. Neki su odlučili da ih ne koriste i tako došli u Australiju, dok neki koriste dupla ili čak trodupla T-krila poput Mercedesa. Ideja T-krila je da regulira protok zraka iznad “peraje” i provodi ga iznad stražnjeg krila, što nije najbolja stvar za otpor vazduha u zavojima. Na pravcima T-krilo stvara manji pritisak zraka ispod njega samog, što čini stražnje krilo manje efikasnim, a to je upravo ono što želite na pravcima. U zavojima T-krilo u teoriji stvara veći otpor pri udaru bočnog zraka, ali sve zavisi od konfiguracije ostalih dijelova bolida i samog stražnjeg krila.

Ono što FIA ne želi da vidi je fleksibilno T-krilo, usotalom FIA ne dozvoljava niti jedan pomičan dio aerodinamike. Jedno takvo T-krilo je opaženo na bolidu Haasa tijekom prvog slobodnog treninga, gdje su TV kamere uhvatile vibrirajuće dijelove bolida Magnussena i Grosjeana. Suci su između treninga naredili Haasu da ukloni svoje T-krilo za drugi trening, dok se još uvijek ne zna hoće li ga moći koristiti za ostatak vikenda.

Šef momčadi Gunther Steiner je kratko prokomentirao FIA-inu naredbu i naglasio da im T-krilo pomaže i da je dobro dizajnirano.

“Koristili smo ovo krilo tijekom testiranja u Barceloni i niti jednom nismo imali probleme s njim. Danas smo ga morali skinuti, i još ne znamo što će biti za treći trening. Naši podaci nam pokazuju da radi svoj posao, imamo povećan downforce kada je na bolidu, tako da ga želimo staviti natrag.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Lewis Hamilton 44 rizla Prikaži

    “Ideja T-krila je da regulira protok zraka iznad “peraje” i provodi ga iznad stražnjeg krila, što nije najbolja stvar za otpor vazduha u zavojima.” Svaka čast autoru na poznavanju osnova hrvatskog jezika ili bolje rečeno, na poznavanju opcije copy-paste…


    0

    0
    • Pierre Gasly Perica9 Prikaži

      Molim admina da bana ovoga trollera.


      0

      0
    • F1puls David Vidović novinar Prikaži

      Nije bilo copy/paste, već moja neopreznost. Šira publika ovog portala i foruma je već upoznata s mojim (ne)poznavanjem hrvatskog jezika i činjenice da mi hrvatski jezik nije materinji, ja pišem vijest i sušitna posta je vijest, ne kako je napisana, i dosada ljudi nisu imali problema s time. Ako ćete čačkati i zagledati u jednu riječ među stotinjak njih, problem nije u meni.


      0

      0
      • Kimi Raikkonen IceMan282 Prikaži

        Slazem se sa Vama kolega..podrzavam sve admine ovog portala u potpunosti i mislim da radite vrhunski posao..i prva stvar koju nas sve zanima je vijest a ne gramatika..jer je ovo F1 portal a ne portal gramatike hrv jezika..ali s druge strane drzim do toga da ako se obracate siroj populaciji da bi bilo lijepo da se pise knjizevnim jezikom..naravno da se svakome moze dogoditi graska..ali evo..iskren i konstruktivan savijet..bez i jedne negativne konotacije..mislim da nista ne kosta pregledati tekst prije no sto se objavi..pozz ??


        0

        0
  2. Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Njihovo krilo zabrinjavajuće nestabilno i jest izgledalo, tako da sam očekivao ovakvu reakciju od FIA-e.


    0

    0