Drugi slobodni trening nije donio puno uzbuđenja, a najbrži je još jednom bio Lewis Hamilton, ovaj put s pola sekunde prednosti ispred Sebastiana Vettela u Ferrariju. Unutar desetinke s Vettelom je na kraju bio Valtteri Bottas, a četvrto vrijeme uzeo je Kimi Raikkonen.
Peti i šesti su dvojac iz Red Bulla, ali Ricciardo na ultrasoftu, a Verstappen na supersoft gumama.
Jolyon Palmer bio je protagonist najvećeg incidenta jer je izgubio stražnji kraj bolida na izlasku iz posljednjeg zavoja i zabio se u barijere i tako pošteno oštetio svoj Renault što je uzrokovalo i crvenu zastavu na nekoliko minuta.
Kevin Magnussen nije odradio puno posla za svoj Haas zbog tehničkih problema koji su ga zadesili odmah na početku nakon nekoliko krugova.
Treći slobodni trening na rasporedu je sutra u 4 sata po hrvatskom vremenu.
# | Vozač | Bolid | Vrijeme | Zaostatak | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’23.620 | 34 | |
2 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’24.167 | 0.547 | 35 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1’24.176 | 0.556 | 34 |
4 | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1’24.525 | 0.905 | 30 |
5 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull-TAG Heuer | 1’24.650 | 1.030 | 27 |
6 | 33 | Max Verstappen | Red Bull-TAG Heuer | 1’25.013 | 1.393 | 8 |
7 | 55 | Carlos Sainz Jnr | Toro Rosso-Renault | 1’25.084 | 1.464 | 34 |
8 | 8 | Romain Grosjean | Haas-Ferrari | 1’25.436 | 1.816 | 29 |
9 | 27 | Nico Hulkenberg | Renault | 1’25.478 | 1.858 | 36 |
10 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Renault | 1’25.493 | 1.873 | 39 |
11 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1’25.591 | 1.971 | 35 |
12 | 14 | Fernando Alonso | McLaren-Honda | 1’26.000 | 2.380 | 19 |
13 | 31 | Esteban Ocon | Force India-Mercedes | 1’26.145 | 2.525 | 37 |
14 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1’26.331 | 2.711 | 6 |
15 | 9 | Marcus Ericsson | Sauber-Ferrari | 1’26.498 | 2.878 | 29 |
16 | 18 | Lance Stroll | Williams-Mercedes | 1’26.525 | 2.905 | 27 |
17 | 2 | Stoffel Vandoorne | McLaren-Honda | 1’26.608 | 2.988 | 33 |
18 | 94 | Pascal Wehrlein | Sauber-Ferrari | 1’26.919 | 3.299 | 30 |
19 | 20 | Kevin Magnussen | Haas-Ferrari | 1’27.279 | 3.659 | 8 |
20 | 30 | Jolyon Palmer | Renault | 1’27.549 | 3.929 | 4 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valja još malo pričekat do sutra ali po svemu sudeći nažalost Ferrari nije prešao Mercedes al dobro nema tokena nema ograničenja uz dobru borbu Ferrari bi mogao napast Mercedes.Samo treba biti u razvoju kroz sezonu mrvicu bolji dugo je do kraja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema ni testiranja na stazi :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Merc ima i veću prednost od ovoga..
Ferrari stalno kruzi i ne mogu poboljšati vrijeme, dok Mercedes izađe svakih 15 min i odma se popravi…kao da se ni ne trude.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stoffel je napravio 33 kruga. To je možda rekord ovogodišnje VN Australije za McLaren. Šmrc.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari testira za sljedecu sezonu
Prebacuje se razvoj
Hehe
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čini se!
JOJ!!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
well hamilton je na vrhu nista cudno tu izdominirati ce on bottasa ,ali jos sam optimistican za ferrari u borbi za pobjedu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zna li netko cime se konkretno zapravo ekipe bave od FP1 do Q1? Zasto su vremena toliko sporija na treninzima od kvalifikacija? Jasno mi je da vremena napreduju i da nesto isprobavaju, ali bas tolika razlika- oko 5 sekundi?!! Prosle godine je Ham imao najbolja vremena: na FP1 1:29:725 ,a na Q3 1:23:837… Po toj logici bi ove god pole trebao biti oko 1:19:xxx…
Jos jednom, kako i zasto tolika razlika izmedju FP1 i Q3?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato što nema potrebe da rade krugove sa 5-6 litara goriva u spremniku i sa najvišim modom motora…
Rade na setupu, sa 70-80 litara goriva, simulacija utrke i ostalo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ti je zato sto setap u kvalama i utrci mora da bude isti, a trka je bitnija pa se vozi sa vise goriva i setap se postavlja tako, a ne samo za jedan krug…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok, logicno, to sam i pretpostavljao… Znaci, eksperimentiranje sa setupom, isprobavanje, pun bolid, staza koja se “ubrzava”, pa i vozaci koji ne stiscu jednako- pomicu limite…
ne racunajuci kemijanja sa setupom, cini mi se previse 5 sec razlike samo zbog punog bolida i “nerazradjene staze”… to moze bit do 2, max 3 sekunde…
jos mi tu nesto fali, a malo sam lijen mislit…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne voze sa 70 80 litara, pogotovo ne na prvom treningu. Na drugom djelu drugog slobodnog treninga voze sa race simulaciju i tad je sa punim ili skoro punim tankom goriva, i tad je to oko 4 sekunde sporije od vremena iz prvog dijela FP2 koje voze ovisno o ekipi ali negdi san čita da je to oko 20ak do 30 kg goriva. Još jedan razlog zašto su vremena na FP1 sporija je i to što staza bude zelena, a kako voze više krugova tako se više gumira i ubrzava. Uzmi još da bolid nije ka auto sa nekim default postavkama koje prilagođavaš nego se za svaku stazu kompletan setup bolida traži od početka. Plus gori spomenute mape rada motora koje isto donose puno pogotovo Mercedesu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sutra bude Mecka otkljucala caroliju u kvalama.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da budem iskren, ovo sto sam vidio je dosadno. Sigurno će vremena biti bolja, razmaci manji ali to ne mijenja nista u odnosu na prethodne tri sezone. Da vidimo mogu li ukinuti tokeni donijeti neke bitnije promjene u sezoni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali Mclaren me iznenadio,nije imao kvarove.Kako je to izgledalo u Barceloni ovo je mila majka i ako bi uspili još malo posložiti taj motor i bolid i nadoknaditi ono izgubljeno vrijeme u Barceloni i još se malo popraviti,barem za sekundu da se približe gornjem dijelu,da zaostaju 1,5 od Mečke to bi bilo prihvatljivo ako gledamo da RBR zaostaje 1 sek.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
imo je stoffel nekakav water leak u fp1, zato je kasno izašao na stazu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je vec prihvatljivo, za prvu utrku naravno, da nisu stalno u garazi a,bome ni na samom zacelju. Ovo valjda treba gledati kao prvi, pravi dan testiranja nakon debakla u Barceloni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni kao mclarenovcu bi zavrsavanje utrke unutar istog kruga s vodecim bilo ko kuca. Za pocetak. Realno su barem 3sekunde iza merca u kvalifikacijama
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gledam sad snimku i vidim ove zelene, sive i ljubičaste kvadratiće kod mjerenja vremena. je li zna netko što točno znače?
koliko sam pohvatao zeleno je ako je brži od najboljeg vremena. a sivo i ljubičasto znači da nije brže od najboljeg vremena. samo ne znam čemu dvije boje onda…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko sam razumio,ti kvadratici su mini sektori a ljubicasto su apsolutno najbrza vremena u tom sektoru na treningu ako se ne varam. Zeleno je kao i prije, prednost u odnosu na vodeceg. Nek me netko ispravi ako sam u krivu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kockice oznacavaju dijelove sektora mislim da su svakih 200m udaljeni bar su prije bila ona meduvremena tako ppstavljena.
Bijela oznacava da je vrijeme minisekotra odvezeno sporije od dosadasnjeg personal best vremena
Zelena oznacava da je vozac odvozio svoje najbolje vrijeme u toj sesiji
A ljubicasta oznacava da je apsolutno najbrze vrijeme u toj medusekotru od 200m. Bolje od bilo kojeg drugog vozaca
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ukratko
ljubičasto – best
zeleno – personal best
sivo/bijelo – slower
je li tako?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tako je.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da ovo nije stanje stvari kakvo nas čeka cijele sezone… Ferrari zadnjih deset godina ima problema u jednom brzom/kvalifikacijskom krugu, tako da želim vjerovati da im je race pace bolji od ovoga što vidimo na FP2… Podatak koji šokira da je Ferrari u zadnjem desetljeću ostvario samo 5 pole positiona (podatak sa Sport Kluba).. strašno! Radi zanimljvosti cijele sezone, nadam se da je zaostatak za Mercedesom manji… inače 2015. i 2016. opet ispočetka… samo bez Rosberga. Budemo vidjeli u utrci.. nada umire posljednja…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kad ga sad u kvalama operu :rofl:
0
0