Renault je za ovotjednu VN Australije pripremio rješenje koje bi trebalo otkloniti problem sa sustavom za obnovu energije, a koji se pojavio na predsezonskim testiranjima. Preciznije, radi se o problemu s MGU-K koji se pojavio na Renaultovim, Red Bullovim i Toro Rossovim bolidima. Probleme je stvarao izolacijski materijal na MGU-K jedinici druge generacije ERS-a u čijem su dizajnu prste imali i Infinitijevi stručnjaci.
U Renaultu su prve naznake vidjeli još tijekom testiranja na dinamometru, ali su morali pričekati sa solucijom. Vozač tvorničke momčadi Jolyon Palmer kaže da je sada sve spremno za Melbourne.
“Da, samouvjeren sam. Napravili su neke velike promjene. Taj problem s MGU-K je otkriven već na dinamometru te je bio samo još gori od očekivanog. Postoji velika zakrpa za Australiju.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!