F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA popustila: Mijenjanje pravca na kočenju više neće automatski značiti kaznu

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Međunarodna automobilistička federacija je prije nekoliko tjedana potvrdila da će s novom sezonom omogućiti više direktne borbe na stazi i popustiti s velikom količinom kazni za najmanje prijestupe, a uoči VN Australije je potvrđeno i da mijenjanje pozicije tijekom kočenja više neće automatski rezultirati kaznom.

Najčešće je to prošle sezone radio Max Verstappen koji je postao metom brojnih kritika, nakon kojih je uvedeno pravilo da će svako mijenjanje pozicije na kočenju (prilikom borbe kotač uz kotač s drugim vozačem) biti predmetom istrage, a u većini slučajeva značiti kaznu. No, FIA je popustila.

“S neki incidentima koje smo vidjeli prošle godine se možemo nositi malo drugačije, čisto jer tzv. Verstappenovo pravilo više nije na snazi”, rekao je direktor F1 utrka Charlie Whiting. “Prije smo govorili da će svako pomicanje na kočenju biti predmetom istrage. Sada imamo jednostavno pravilo koje kaže da će vozač biti pod istragom ako se pomiče na nepredvidiv način ili ako se kreće nepotrebno sporo, ili ako se ponaša tako da može ugroziti drugog vozača. Prema tome, sada je to pravilo širok pojam.”

“Prošle godine smo pravilnik interpretirali tako da smo koristili postojeća pravila kako bismo rekli da je pomicanje prilikom kočenja potencijalno opasno, te bi svaki puta vozač bio prijavljen sucima. Sada će se svakom incidentu pristupati samo na temelju toga je li ili nije bio opasan manevar, ne nužno zato što se pomaknuo prilikom kočenja.”

“To su tražile momčadi, željeli su manje istrage. Mjere će biti poduzete samo u slučajevima kada je jasno da je nešto bilo opasno. Kako bismo pomogli sucima, uveli smo nešto što zovemo sustavom video arhive, što im dozvoljava da se istog trenutka pozovu na druge incidente slične naravi. Zato se ne moraju pokušavati sjetiti što se dogodilo tome i tome, već će samo moći pregledati bilo kakav sličan incident”, kaže Whiting i dodaje.

“Bit će sortirani prema tipu incidenta. Naprimjer, izazivanje sudara, tri klika i odjednom imate šest takvih incidenata, pogledate koje su odluke donesene, a to bi sucima trebalo dati šansu za većom konzistentnosti, ali i veću brzinu kod donošenja odluka.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. Mercedes Jester Donator Prikaži

    A s obzirom i da je sad to pravilo širok pojam, eto nam savršene situacije za dvostruke standarde. Pogodite tko nikad neće biti kažnjen za to….


    0

    0
  2. David Croft Ferrari Prikaži

    Znači nastavak loših i nedosljednih odluka sudaca i ove godine?
    Strašno…


    0

    0
  3. Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

    Nije mi jasno čemu kukanje na ovakvu odluku. Većina nas se zadnjih nekoliko sezona žali na činjenicu da se u današnjem utrkivanju kažnjava sve živo. Većina nas se zalaže za to da vozači imaju veću slobodu prilikom dvoboja. I sad ćemo to napokon dobiti, ako je vjerovati ovome što možemo tu pročitati, i opet nije dobro.

    Istina je da su neke odluke bile upitne i da su se kriteriji znali razlikovati od utrke do utrke, ali to je i za očekivati kad imamo više sudskih timova koji ne mogu svi imati isti pogled na stvari. Različiti kriteriji će uvijek biti prisutni u sustavu koji funkcionira na takav način, npr. i u nogometu se kriteriji razlikuju od suca do suca pa kako onda neće i u F1 gdje pravila utrkivanja nisu ni približno tako precizno formulirana kao u nogometu.

    I što se tiče gledanja kroz prste Verstappenu, mislim da se tu malo pretjeruje. Jedina situacija u kojoj je definitvno zaslužio kaznu je blokiranje na Kemmelu i eventualno blokiranje u 2. zavoju Mađarske (postoji mogućnost da sam zaboravio na neku situaciju pa me slobodno podsjetite). Sve ostalo bi se moglo klasificirati kao hard racing i kao takvo po meni nebi trebalo biti kažnjavano.


    0

    0
    • Mercedes Jester Donator Prikaži

      Mislim da ne shvaćaš ono što hoću, nije stvar u kažnjavanju već u dvostrukim standardima i nedosljednosti kod kažnjavanja. Za istu stvar neki vozači dobiju kaznu dok kod drugih nema niti istrage. A s ovim proširenjem sive zone, Derek Warwick zadovoljno trlja ruke…


      0

      0
      • Mercedes Jester Donator Prikaži

        *…ono što hoću reći…

        Bem ti nedostatak edita :(


        0

        0
      • Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

        Ma razumijem ja tebe, jasno da šira siva zona otvara više mjesta za sudačke pogreške. No unatoč tome smatram da je to proširenje sive zone dobro za F1 jer bi trebalo značiti da će više toga biti dopušteno u borbi 1 na 1. Rađe mi je da se tu i tamo donese neka loša sudačka odluka nego da se pravila tako striktno definiraju da se vozači više ne usude improvizirati zbog straha od kazne.

        I može malo pojašnjenje zašto Warwick trlja ruke, ne kužim taj dio :D


        0

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Zato što kao i svaki čestiti Britanac uredno doživljava orgazme na pomen Hamiltona.
        A jedan je od glavnih sudija.
        Izvod : “Vettel, Weber, Button i Alonso su kmečavci koji samo znaju govoriti “Blue flags”, ali ako ukinemo plave zastave, veliki vozači, poput Lewisa Hamiltona, koji se izuzetno snalazi u gužvama, će nam priuštiti nevjerovatne stvari”.
        Traži tamo vijesti oko 13-14.01.2017.
        Imao je još istupa gdje je “naginjao” za Lewisa. OK, nije problem, ali idi onda na Sky i priključi se Croftyu, Brundleu i Herbertu. Nemoj biti sudac.
        Doduše, progledao je Rosbergu kroz prste na kvalama u Monacu prije 3 godina (Lewis usporio, žute zastave koje je prouzrokovao Rosberg).
        Ali možda je smatrao da mu Rosberg neće biti ama baš nikakva prijetnja, pa je nastojao biti “nezavisan”. :mrgreen:


        0

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Ovo “kmečavci” sam ja dodao, naravno da se nije Warwick tako izrazio.


        0

        0
      • Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

        Ma ja sam krivo shvatio Jestera, mislio sam da aludira na nekakvu vezu između Warwicka i Verstappena. Pokušavao sam dokučiti kakve veze imaju njih dvojica jedan s drugim pa sam zato postavio pitanje. Tek kasnije sam se sjetio Hamiltona :mrgreen:

        E i jel znaš tko je bio glavni sudac u Mađarskoj prošle godine? I taj je progledao Rosbergu kroz prste.


        0

        0
  4. Honda zekohonda Donator Prikaži

    ”Prošle godine smo pravilnik interpretirali tako da smo koristili postojeća pravila kako bismo rekli da je pomicanje prilikom kočenja potencijalno opasno, te bi svaki puta vozač bio prijavljen sucima. ”
    – ‘prošle godine’ u biti znači zadnje 4 utrke..

    samo ću još reć: šteta što charliea nisu makli ove godine.


    0

    0
  5. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Vettelovo pravilo. On je prvi i jedini koji je najeba i to u situaciji di objektivno nije nikog ni ugrozija ni izbacija nego na stazi na agresivan korektan i prilip način izborija protiv nekorektnog verstappenovog poteza. Ako ništa zbog tog san zadovoljan da se ovo ukida.


    0

    0