F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Boullier ponavlja ranije rečeno: Honda mora promijeniti način rada

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLarenov trkaći direktor Eric Boullier je još jednom kritizirao svoje japanske partnere rekavši da u Hondi moraju bolje shvatiti kulturu natjecanja u Formuli 1 kako bi poboljšali vlastite nastupe. Ovo je prvi puta do izražaja došlo 2015. kada je McLaren zahvaljujući Hondi imao najgoru sezonu u svojoj povijesti, a neki idu toliko daleko da ekipi iz Wokinga predviđaju iste rezultate i ove sezone.

Honda se do sada odlučno odupirala dovođenju ‘vanjskih’ kadrova u svoj F1 program te mijenjanju vlastite filozofije, a Boullier u tome vidi razlog ovako loših rezultata.

“Honda treba samo jednu stvar, a to je razumjeti i integrirati se u kulturu F1 utrkivanja. Što mislim time? Način na koji se ponašamo u utrkivanju i Formuli 1 je određen kalendarom, nekim fiksnim ciljevima, fiksnim datumima, dobitcima po krugu; uvijek nastojimo ići na najbolje rješenje što je brže moguće.”

“Tamo gdje proizvođač automobila vodi projekt, možete imati kašnjenje od nekoliko tjedana i to neće utjecati na proizvod, to neće promijeniti poslovni model. U utrkivanju, ako ne pripremite nadogradnju za prvu utrku, u toj utrci vas neće biti nigdje. To je taj trkaći mentalitet. Dobavljači moraju osigurati da nešto što naprave u jednom mjesecu, sljedeći puta moraju napraviti u tri tjedna, a nakon toga za dva tjedna.”

“Više cijenimo dobiveno vrijeme nego potrošen novac. To je drugačiji pristup od ostatka svijeta”, rekao je Francuz.

Honda je uložila određena sredstva u svoju podružnicu u Milton Keynesu, ali Boullier smatra da se Japanci ne mogu nositi sa zahtjevima modernog utrkivanja dok god im se baza nalazi u Japanu, i dok god njihovi inženjeri rade po načelima korporativne kulture matične tvornice motora.

“Zato je Mercedes baziran u Engleskoj, i vjerujem da imaju koristi od lanca dobavljača, od ljudi s iskustvom u Formuli 1. Naši dobavljači možda koštaju dvostruko više od Hondinih, ali su tri, četiri ili pet puta brži. Na neki način možete shvatiti da korporativni utjecaj ne pomaže učinkovitosti. Što se više ponašate kao korporacija, više je procesa naslijeđeno iz nje, postajete sporiji, manje agilni, što se ne uklapa u kulturu utrkivanja.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Boullier. Gledaj svoja posla….. ili idi u mirovinu…..


    0

    0