F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Bottas: Nisam vozač broj 2

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes je do sada svojim vozačima dopuštao međusobnu borbu na stazi, što je u nekoliko navrata priuštilo zanimljiva pretjecanja, duele i incidente. Njemačka momčad s istim stavom kreće i u 2017., a neki smatraju da bi to mogla biti pogrešna odluka jer se Ferrari čini izuzetno opasnim. No, Bottas tvrdi da njegova ekipa ima nepromijenjen stav te vjeruje da neće biti vozač broj 2.

“Ne bojim se toga. Mislim da Mercedes nema vozača broj jedan i dva, a na meni je da dobro odradim posao. Dok god radim svoj zadatak tako da su moje performanse na stazi na onoj razini na kojoj bi bolid trebao biti, svi smo dobri.”

Na pitanje što misli o pohvalama koje je na njegov račun uputio timski kolega Lewis Hamilton, Finac kaže:

“Do sada je bilo jako dobro. Na testiranjima smo dobro surađivali te je cijelo vrijeme bio prisutan momčadski duh. Ne vidim razlog zašto se to ne bi tako trebalo nastaviti.”

“Za mene je to velika prilika. Naravno da se radi o velikom izazovu, nema sumnje da ću definitivno morati dokazati mnogim ljudima i momčadi da zaslužujem ovo mjesto, ali na te stvari gledam pozitivno. Vidim to kao veliku šansu za svoju karijeru, borbe za pobjede i nadam se čak i za naslov.”

“Uzbuđen sam što ću se boriti protiv Lewisa. On je trostruki svjetski prvak, odlična referenca, svi znaju koliko je on dobar vozač. Prema tome, odlično je biti momčadski kolega Lewisu te samo želim da imamo jako dobru godinu u ovoj novoj eri Formule 1.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

21 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Bottas ima pravo, stoffel je br. 2!


    0

    0
  2. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Nadajmo se.
    Ne kažem da može poraziti Hamiltona, ali se nadam da neće biti Hamdina bitch.
    Još samo bi nam trebalo (u slučaju da Bottas ne bi smio “da smeta” Hamiltonu), da se ispostavi da je Benz užasno sandbaggao na testiranjima, pride.


    0

    0
  3. Kimi Raikkonen bobo Prikaži

    “Ne bojim se toga. Mislim da Mercedes nema vozača broj jedan i dva,…” vele da je misliti…. Ako će Hamilton biti dominantniji neće Bottas uopće trebat bitii broj 2.


    0

    0
  4. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ako ti tako kazes.


    0

    0
  5. Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

    Nisi, ali bices, strpljenja malo :mrgreen:


    0

    0
  6. Ma odro Barbika Rinčicu pa će ga i Mr.Čizme :-)


    0

    0
  7. Pirelli Hard Monty Prikaži

    I nije broj 2,već 77! :chill:


    0

    0
  8. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Ja san nekako skeptičan oko ovog djela da je Mercedes dosad dopušta svojim vozačima da se utrkuju.

    Npr. neosporno je da se 2013. U Maleziji nisu smili utrkivati i da je Hamilton bija br. 1. Nakon toga Brawn odlazi a s njim i autoritet da naređuje i zabranjuje vozačima javno, priko TRa, ali nisan siguran da s njim odlaze i uloge koje su vozači zauzeli.

    Situacije se dodatno zakuhala a po mojoj pretpostavci i postrožila za Rosberga nakon Belgije 2014. tako da vjerojatno postoje tri faze dogovora oko položaja vozača u timu, Brawnova faza i br1 i br2 l, totova faza prije belgije i totova faza poslije belgije.

    U svakom slučaju nekako mi je nevjerojatno da se podjednaki vozači u identičnim bolidima u dvi ipo sezone prakticki i ne sritnu na stazi osim u prvom zavoju na startu.


    0

    0
    • Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

      Ti ces i za 30 godina bit u zabludi da je dok su Nico i Lewis vozili, Mercedes imao status vozaca u ekipi 1 i 2, samo radi mrtve Malezije na kojoj Nici nisu dali pretec jer je Lewis bio natjeran da cuva gorivo, a i tim preticanjem ne bi nista posebno dobili ni Nico ni ekipa. Pravis halabuku ko Google za ono samo-vozece auto kako je to prvo takvo auto u povijesti, a vec je tu bilo odavno napravljeno od strane Mečke…


      0

      0
      • Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

        Timske odredbe 2013. su činjenica. Meni je ta jedna situacija dovoljna da zaključin da Nicin ugovor dopušta takav odnos.

        Moja pretpostavka je da taj odnos unutar momčadi, ugovor ili nešto treće nije pristalo vriditi dan nako utrke ili nakon odlaska Brawna, samo da su zo malo suptilnije provodili.

        Druga moja pretpostavka je da se i taj odnos minja s vrimenom pogotovo nakon Belgije 2014. Mozda ne nužno direktno u Hamiltonovu korist ali i sami su izjavljivali da su te stvari nedopustive, a nakon toga rijetko su se susritali u duelu nakon prvog zavoja.


        0

        0
      • Formula 1 1883 Prikaži

        @mzf1
        Da je Mercedes po tvojoj konstrukciji imao 1. i 2. vozača Rosberg naslova nebi nikada vidio i samim tim još uvijek bi ga gledali na stazama. I sam je izjavio nedugo nakon umirovljenja da se nebi povukao da nije osvojio naslov.
        Poneki ljudi misle (grdna rano) da sve momčadi prakticiraju Ferrarijeve postulate iz vremena Brawna, Totha, Schumachera, Irvinea i Barichella što je tragikomično pogledamo li što se sve događalo u toj momčadi nakon Rossovog odlaska.
        Fantastična stvar za cijeli sport bio je odlozak Rossa Brawna iz Mercedesa na kraju 2013. upravo zbog toga što smo gledali od 2014. na ovamo.


        0

        0
      • Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

        Pa kolega @1883 ti je sazeto rekao ono sto ti ja namjerno nisam htio napisat da vidim dokle ces sa tom Malezijom. Nico bi sad idalje bio u Mercu jer pod takvim statusom ne bi imao nikakve sanse za titulu i ne bi se povlacio. Rosbergova titula pobija sve teorije o Mercovom statusu vozaca 1 i 2, jer kako ce po toj teoriji vozac koji je markiran kao vozac broj 2 zavrsiti sezonu i karijeru sa titulom. Apsurd.


        0

        0
      • Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

        To što Rosberga nije mora vraćati poziciju svaki put kad bi se naša isprid Hamiltona ne znači da Hamilton nema povlašteni status, nisu oni tamo ni zbog jednog ni zbog drugog nego zbog konstruktorskog naslova.

        Ista stvar je i sa 2016. prve četiri utrke Hamilton bacija u vitar odma u startu, dok je Rosberg rutinerski odrađiva posa. Akumulirani zaostatak u tih 4 utrke je skoro 2 ipo minute, tako da i uz nabolju volju nisu mogli biti bazirani na Hamiltona. Onda je u 5. utrci dodatno briljira izbacivši obojicu. Ne kažem da bi im zaminili pozicije u utrci da je zaostatak za Rosbrgom bija manji, jer se nakon Brawna tim direktinim metodama nisu služili, ali da su bili naklonjeniji Hamiltonu pogotovo do te Španjolske kad je baš zajeba svar to je teško osporiti.


        0

        0
      • Formula 1 1883 Prikaži

        Sada ispade da je Hamilton imao ulogu 2. vozača u Mercedesu 2016. Naravno, opet po tvojoj konstrukciji :)
        Akumulirana prednost Rosberga od cca 150 sec u prve četiri utrke djelo je vozačke superiornosti nad vodonošom ili su još neki faktori proizveli akumulaciju? Može malo pojašnjenja, zamolit ću…
        Ajmo malo tvojom metodom :)
        Dođoše nam nakon te 4. utrke i one u kojima je vodonoša na drzak način odbio akumulirati sekunde kontra svoga konta, tj. na račun prve violine, pa ode na ljetnu pauzu s bodovnim plusom da bi ga kasnije momčad ukorila u Belgiji produktom akumulacije iz prve 4 utrke i za svaki slučaj armiranjem i betoniranjem kroz Maleziju radi neposlušnosti :zubo:
        Dopustili su oni njemu da se ispuše na posljednje 4. utrke, ali samo nakon što su se uvjerili kako zaštitnik momčadi i 1. violina neće biti ugrožen s uključujući Abu Dhabijem. Na takav način stvorili su umjetnu napetost a konačan cilj zadan još i prije prve utrke sezone ostvaren je na sveopće zadovoljstvo, kako Mercedesa – tako i cijelog svijeta. Pet dana nakon Abu Dhabija uteče 1. violina i zaštitnik, ostalo je povijest.

        Da se vratimo u zbilju. Španjolsku neki vide kao: 1. očajnički napad, 2. krvničko zatvaranje, i 3. degenerično rasipanje bodova. Osobno sam u 3. skupini. Kako ti na to gledaš tvoje je osobno pravo kojim se ne bih bavio.


        0

        0
  9. Esteban Ocon 31 Krstas Donator Prikaži

    Dolazak u Mercedes, ima svoju cjenu.
    Vjerujem da ce Valteri imati finu ulogu u osvajanju Luisove sampionske titule.
    Akooo budemo gledali scenario iz proslih sezona..


    0

    0
  10. Lewis Hamilton 44 rizla Prikaži

    A dobro, samo pazi da ne prođeš kao kovalainen..i on je bio dosta optimistican.. Salu na stranu, mislim da ce se lewis dobro namuciti s bottasom jer je on dobar vozac koji je vrlo koncentriran na svoj posao..


    0

    0
  11. Pastor Maldonado vlado Donator Prikaži

    Vjerujem mu. No samo to, vec uz dobre okolnosti moze biti i broj 1. Vise bodova od Hamiltona u odredjenom djelu sezone plus rb ili ferrari za vratom.


    0

    0