F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Force India: Treće mjesto je izvan dosega

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon solidnog napretka iz proteklih sezona, te konačno četvrtog mjesta konstruktorskog poretka 2016., šef Vijay Mallya je prilikom predstavljanja VJM10 rekao da njegova momčad uvijek sanja o velikim stvarima, te da će cilj za ovu sezonu biti treće mjesto u konstruktorima. No, njegov zamjenik Bob Fernley kaže kako se Force India ne može nadati takvim stvarima nakon viđenog na predsezonskim testiranjima.

“Ferrari je krenuo puno bolje nego što sam mislio. Kao rezultat toga, mislim da je to malo podiglo i Haas s obzirom na poziciju na kojoj smo mislili da će biti.”

“Mislim da je Renault napravio dobar posao, bolji nego što smo predviđali da će učiniti, a McLaren je lošiji od očekivanog.”

“Očigledno, naš cilj je zadržati to četvrto mjesto pa smo uvijek pretpostavljali da pozicija u top 3 neće biti ostvariva, osim ako netko od njih pogriješi, što nisu napravili.”

Fernley misli da je zaostatak za vodećima jedna i pol sekunda, te se boji da bi se on mogao i povećati kako sezona bude odmicala, baš kako je u predsezoni rekao i Renaultov direktor Cyril Abiteboul.

“Radi se o mogućnosti vrhunskih momčadi da troše novce. Nema šanse da bilo tko ispod njih to može pratiti. McLaren će vjerojatno imati priliku za to, ali bez pogonske jedinice oni su očigledno izgubljeni.”

Što se tiče performansi VJM10, Fernley dodaje:

“Performanse su onakve kakve smo i očekivali. Mogli bismo napraviti malo više oko kvalifikacijskih modova. Bit će veoma tijesno između Renaulta, Toro Rossa i Williamsa/Force Indije – s tim da Williams ovog trenutka ima malu prednost. Što se tiče trkaćeg tempa, mislim da možda imamo drugačiju sliku, a to je područje na kojem radimo.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Ne zelim da ispadne da i prije nego je sezona uopce pocela ja tu serendam po f1, ali cvrsto stojim iza misljenja da svr dok se ne maknu v6 motori da necemo gledati izjednacene ekipe (tipa 2012, pa i 2010…) Mozda Ferrari-Merc pokoja borba, ali kad prognoziraju sekundu ipo za sve timove osim top 3 onda mi to zvuci jadno….


    0

    0
    • Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

      Slazem se da zvuci lose i jadno ovih 1.5 sec zaostatka za top 3 ekipe… Ako bude tako, ublaziti stvar moze jedino da top 3 ekipe onda budu unutar par desetinki… barem to :)


      0

      0
    • Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

      Možeš li malo objasniti na temelju čega misliš da postoji ikakva korelacija između kvalitete utrkivanja i vrste motora?

      Tih eventualnih 1,5 sekundi zaostatka nije toliko proizašlo iz motora koliko iz šašije. Top 3 ekipe sve voze na različitim motorima tako da mi ta teza kako su motori krivi za veliki razmak između top 3 momčadi i ostatka grida ne drži vodu.


      0

      0
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        @DaveGilmour
        Otkad je uveden v6 u toj tzv novoj eri Merc je jedan jedini tim koji moze ista osvojiti.Vrte pare svakom novom pobjedom i skinuti ih s trona ne moze nista osim promjene motora ili neko cudo Ferrarija ili Rbr- timova koji imaju jedini resurse za skidanje merca s trona (ne racunam Mclaren jer Honda nije dorasla izazovu nove ere). Vec vidim u Melborneu kako ce se nakon 3 kruga napraviti razmaci izmedu vozaca i tu i tamo bi netko nekoga mogao proci i to uz pomoc DRS-a…..u sve tri sezone koliko ih je bilo gledamo Merc na tronu, a Ferrari i Rbr pol sekunde i vise iza njih, a njihove borbe kotac uz kotac nisu bile svake utrke vec samo na nekima….Problema s motorom vise nego ikada prije- joj elktronika, joj sprrmnik za ulje, joj generator, joj ovo ono i opet dosla nova pravila, ali tko skinut Mercedes kad su u prijasnje tri godine osvojili sve sto sr osvojiti moze (novaca ko u prici) pokupovali su ljude i sve sto im treba (ne kazem da nisu zasluzili) ali svaka se sezona svodi na to da ih pokusavaju uhvatiti, sto i je cilj u f1, ali bas zbog tih motora nekim je timovima puno lakse biti ispred drugih nego sto je to bilo prije…ako se f1 odlucila promijesati karte onda je to trebala biti promjena motora zajedno s ovim, meni prelijepim, bolidima jer Mercedesov dragulj ce biti najbolji kako god okrenemo.
        Mch ce npr ove godine opet muku mucit zbog motora, dok ce eto Williams voziti bezbrizno sto ipak pokazuje razliku medu motorima.Jos jedan primjer je eto i Monza 2016 jer Rbr je zbog Renaultovog motora bio daleko, a na drugim utrkama su bili u borbi za postolja i pobjede, a bomr ni Ferrari koji je najblizi po snazi nije bio Bog zna sto naspram Mercedesa ?


        0

        0
      • Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

        Istina je da je dosadašnja V6T era bila obilježena dominacijom Mercedesa, no nije toj dominaciji pridonio jedino nadmoćni motor nego i vrhunska šašija jer da je sve u motoru onda bi prve tri ekipe trebale biti Mečka, FI, Williams (iako su postojale glasine da im Mercedes daje slabije motore što mi nije pretjerano logično pa mi je teško u to povjerovati).
        Dakle motor je sigurno pridonio toj dominaciji, no tko garantira da promjena motora nebi izbacila neki novi dominantan tim? Recimo da se odlučilo vratiti na V8 ili V10, nitko ne može garantirati da recimo Ferrari nebi napravio motor superiorniji ostalima i opet bi imali dominaciju. Suma sumarum, dominacija je moguća s bilo kakvom vrstom motora, a jedino kako se to može spriječiti je da se motori standardiziraju (iako bi i onda postojale razlike zbog različitih šasija).

        E sad ono što je dodatno pogoršalo stvari u ove tri godine je to što je razvoj motora bio djelomično zamrznut u svrhu smanjivanja troškova, no nitko nije očekivao da će jedan tim biti toliko dominantan pa im se to obilo o glavu. Za 2017. je razvoj motora opet omogućen tako da očekujem da će performanse motora polako konvergirati i vidjet ćeš da nisu ovi motori tako loši :)

        I samo bi se još za kraj osvrnuo na tvoju izjavu kako nikada nije bilo više problema s motorima nego u ovoj eri. Upravo sam završio s gledanjem sezone 1982. i tek sad sam postao svjestan koliko su današnji motori zapravo pouzdani. Predlažem ti da pogledaš bilo koju sezonu iz originalne turbo ere i shvatit ćeš koliko su današnji motori pouzdani :)


        0

        0
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        Razmisljao sam pogledati koju sezonu iz 20. stoljeca jer tad nisam bio ni u planu ? ali uvijrk nrkako zavrsim na pocetcima 2000-ih.Ma nac cu jednom vremena iako vjerujem u to sto kazes jer sam se sad sjetio da su na danima stanke pisali o nekim vozacima i timovima koji su u to doba jedva dovezli bolid do starta ?

        Ma nadam se da ce 2017 biti drugacija jer meni sr osobno sezone od 2013 nisu pretjerano svidjele , pa cemo vidit.


        0

        0
      • skoro u svakom segmentu bi se složija sa komentarima DaveGilmour – a ( ne samo zato šta volim floyde ;) ) nego zbog toga jer su po meni realni . zato se ne bi složija skoro u ničemu sa Alonso king – om . V6 su odlični motori , ma zapravo nije ni bitnan broj cilindara i njihova konfiguracija ( V ili redni ) … dokaza BMW M12/13 TURBO . iz 4 cilindar sa 1500 ccm za trku “servirat” 900 KS je bilo impresivno , a da za max snagu tog motora ( 1300+ KS ) da i ne govorim . sam motor je samo jedna od komponenata koja sačinjava pobjedničku cjelinu . ako je motor jak , vozač odličan , a šasija osrednja …jbga , osrenji će bit i rezultati sa ponekim bljeskom . primjer je williams . 2015. iako sa motorom mercedesa u MC su se izblamirali i u trci i u Q ( massa ka bolje plasirani je zaosta za LH 2,18 s ) isto ka i mađarskoj . singapur …. tako , tako . jednostavno šasija im nije bila dorasla nekim recimo sporijim , teh zahtjevnijim stazama pa im ni snažni mercov motor nije puno pomoga . uprkos relativno nejakom renautovom motoru RB su u MC bili jako dobri , u mađarskoj odlični ( kvyat 2. , ricciardo 3. ) pa i u singapuru ( ricciardo 2. ) na zahtjevnim stazama odlična šasija je kompenzirala manjak snage . kod williamsa je bilo suprotno ;) 4 sezone dominacije MS sa V10 pa onda seba sa V8 ili još “dublje” u povjest F 1 kad je TAG porscheov motor dominira 3 sezone ( od 1984. do 1986. ) ili dominacija hondinog motora koja je trajala 5 sezona ( od 1987. do 1991. ) samo šta je šasiju bolida MS “slaga” rory byrne , a sebovog BR adrian newey dva uz colina chapmana največa mačka u povjesti F 1 . već V8 su bili jako dobri po pitanju problema ali ovi V6 su odlični pa “činjenica” kako “Problema s motorom vise nego ikada prije..” ne stoji . npr vozači sa mercedesovim motorom su u 3 sezone ( 59 trka ) imali ukupno 7 odustajanja zbog meh problema , ferrari 10 , renault 14 … hondu ne računam ;) znači 10 timova , 31 odustajanje zbog teh problema u 59 trka i to na početku “karijere” V8 je na početku “karijere” ( u 3 sezone ) ima tek 11 odustajanja u 53 trke samo …. to treba gledat kroz tek 5 vozača tj fernanda , seba , kimija , massu i lewisa jer su samo oni od aktivnih vozili 2006./08. na početku uvođenja V8 , a za V6 sam zbraja kompletan grid tj 24 vozača ;) pa nije tako problematičan ovaj V6 zar ne ka šta se želi prikazat … ako ne računamo hondu ;) koja bi razlika bila da se npr vrate V10 pa neko dominira ka MS/ferrari ili V8 pa dominira neko ka seb/renault po 4 sezone ( ili ka nekad TAG porsce sa 3 , honda sa 5 sezona dominacije ) ? ne bi merc dominira nego neko drugi . a to kako mercedes pun para pokupova ljude … pa eto paddy lowe je otiša iz merca u williams koji je daleko financijski slabiji od merca . ko je kriv ferrariu šta su krivo procjenili kvalitetu alda coste kojeg je “kupija” mercedes . uostalom zar nije nekad “davno” ferrari “kupija” brawna , byrna iz benettona pa im je ta kombinacija ( uz todta ) donila 4 uzastopne titule . zar i McLhonda ne raspolaže znatnim financijama pa zašto oni nisu “kupili” nekog mačka ? da jesu , da im je motor lani “štima” ka šta su se razbacivali izjavama te osvojili titulu i bili glavni favorit za ovu sezonu bi li i onda fanovi ka npr Alonso king “žugali” protiv V6 , želili povratak na V8 da se “razbije monopol” ? mislim da ne bi , dapače , bili bi vrlo zadovoljni ;)


        0

        0
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        Avalone ja ni u kojem smislu ne volim dominacije…i da Alonso pobjeduje kao Vettel 2013 npr naravno da bih bio zadovoljniji nego sada (svi bi bili zadovoljniji da njihov vozac bude prvi) no ja zelim ponovno osjecati tu neku napetost prije utrka da tako kazem bas zato sto ne znam hoce li tim za kojeg navijam izici prvi ili ne, pa cak i da ne bude moj tim medu prvima naravno da bih uzivao gledajuci borbe brz obzira na to, no ja od 2014 nisam vidio ama bas nikakvu borbu osim Ros-Ham……I to sto kazes da kada bi se vratili nrki motori v10 npr da bi onda bila dominacija opet.Moguce je i to naravno, ali MISLIM da se velik broj navijaca slaze da je i onda bilo zanimljivije nego posljednje tri sezone.Protiv v6 motora nemam nista protiv jer su zvijeri kao i svaki f1 motori, ali jos uvijek ostajem pri tome da je merc izbio na vrh vecinom zbog motora.Naravno sezonu dvije kasnije imali su i bolju sasiju, ali jos uvijek ta masina nekako iskace kao najbolja na gridu ili ti dominantna ?


        0

        0