Iako je izgled novih bolida velika većina navijača prihvatila kao poboljšanje u odnosu na prošlu godinu, ipak je mnogima zasmetao jedan detalj. Vertikalni nastavak pokrova motora, takozvana “peraja”, žestoko je kritiziran jer se ne uklapa u idealnu vizuru bolida.
Peraje smo već vidjeli u Formuli 1, i to posljednji put 2010. godine nakon čega su izričito zabranjene tehničkim pravilnikom. U pripremi za ovu godinu se također razgovaralo o istoj zabrani, ali je prijedlog odbačen pa su se sve ekipe na gridu pojavile sa sličnim rješenjima.
Je li argument ljepote bolida dovoljan da se zabrani tehničko rješenje koje očigledno doprinosi performansama bolida? Ako se pita Red Bull – jest. Christian Horner je glavni zagovarač takvog postupka, iako je zanimljivo da je upravo Red Bull prije devet godina uveo takvo rješenje.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam vjerovatno jedini kojem se svidaju te peraje ? (kao sto rekoh vracaju me u 2010- bolje dane f1)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, bezveze izgledaju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam zašto bi ih zabranile. Meni baš dobro izgleda bolid kad se i shark fin ukusno dizajnira i uklopi u vizuelni identitet bolida. Baš kao na fotografiji iznad, u Ferrarijevoj izvedbi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije sve u ljepoti…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nešto je i u nekretninama!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ahahahahahaha
Sad bi nesto napisao ali vulgarno je previse. Necu.
Sve to stoji zvuk i izgled radi publike ali budimo realni zanimljiva trka i sezona je to sto kupuje fanove a ne nesto drugo.
Dzabe pefektan bolid. Zmaci komplentan kada gledamo sezone i trke kao sto ih vec gledamo. Ne vidim onda poentu lijelih bolida.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pretpostavljam u kojem bi smjeru išo tvoj vulgarni komentar! :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo to ??
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Briga me, samo neka bude sto više timova što izjednačenije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam izgubljen na forumu i ne mogu naci neki naslov gdje bi pito zbog cega su maknute like i dislike na komentarima (ako su maknute jer postoji mogucnost da mi je i mobitel nes zeznut ?)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
O tome se pisalo naveliko u temi Prigovori, prijedlozi i pohvale, avetma je objasnio detaljno..
ukratko,guta resurse,a nije bas neophodno
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E hvala puno nisam vidio na forumu ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko kaže da nema.. evo jedan i od mene. :mrgreen:
..btw, fala bogu da su nestale te valorizirajuće beštije, da se malo usredotočite na komentar, a ne natjecanje i klasno pripadanje tražeći potvrdu neke grupice ljudi (pespametnim klikanjem)… izmišljotina uvežena sa znamo već kakvim socio-servisa koja na taj način zabavlja raju.
Bez njih komentari postaju puno prirodniji, bez etiketiranje što je “opće prihvaćeno” ili nije. Ako se slažeš ili ne slažeš i misliš da imaš što dodatni onda ćeš napisati komentar, što spada u intelektualni segment (kao i svaki komentar koji zaslužuje istovjetnu rekaciju).. a ne lupiti neki glupi minus ili plus i misliti da si sad važno “iznesao mišljenje” ili nekakvu potvrdu koja ima neku sudačku veličinu… realno nema apsolutno nikakvu veličinu osim onu da je portal bogatiji za jedan beznačajan klik.
(minus)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako već moraju ostati onda neka budu duplo veće.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da :chill:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da se opet elita F1 poigrava sa fanovima.Peraje ili neki drugi dodatni detalji , koji poboljšavaju perfomanse, ne bi trebaki bit glavne teme pred sezonu.
Mislim da je pitanje br.1, hoće mo li u budućnosti vidjeti još koji tim. Na gridu.20 bolida je pre malo , dobija se dojam, kao da F1 i dalje samo tone – popularnost neće rast , ako se ne dovuče još koji jak proizvođač motora……
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kad si već kod bolida na gridu…ironija je da je ona prva turbo era iliti zlatna era kako se još zove ugašena – zbog skupoće razvoja turbo motora. interesantna stvar je da je na vrhuncu te ere bilo 15-16 timova…znači eto skoro ko danas svih bolida na gridu :D a 7-8 dobavljača motora.
eto danas u vratili turbo i imamo…kolko? 10 ekipa? i sve skupa 3,5 motora. bravo fija.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
10-11 timova je norma vec skoro 20 godina…vecinom 20-22 vozaca…cak i u “zlatno doba” V10tki je bilo toliko…
Sto ce nam scenarij iz 2009.? Kada smo imali tri nova tima koja su bila objektivno…smeće.
Nisu doprinosili nicemu. Radije cu imati 10 kvalitetnijih timova…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
v10 nisu iz zlatnog doba. zna se koje je zlatno doba f1. nekažen da početak 90-ih nije bija dobar ali daleko od toga da se naziva zlatnim dobom.
i di ti vidiš 10 kvalitetnih timova? jel pričamo o f1 ili kojem drugo natjecanju?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prosvijetli me onda…koje je “zlatno doba” i koliko bolida bi trebalo biti na gridu…
Što bi trebalo vratiti Virgin,Caterham i onaj lažni Lotus? Da se opet sramote sa 0 bodova i pay vozačima koji si više manje smetnja i opasnost na stazi?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svejedno mi je…kao da je to bitno.
Ako će to donijeti bolje utrkivanje uopće me nije briga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Apsolutno me ne smeta niti nešto oduševljava, ali mislim ako to nekim momčadima koristi da budu bolje, i da imamo više momčadi jedne uz druge i samim time kvalitetnije utrke ne vidim zašto bi se to trebalo zabraniti, nakon ovih 3 godina kako su bolidi izgledali ovo je sad ćak i s tim “perajama” dosta dobro.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne. Meni osobno se sviđaju, daju nekakav agresivniji izgled bolidu i s obzirom da sve momčadi imaju različitu interpretaciju, pridonose čari koju daje raznolikost F1 bolida.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se.
Pogotovo ovaj na Ferrariju, izgleda moćno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jeli stvarno toliki porblem otić u okuliste?
evo van lip ferrari: http://www.ultimatecarpage.com/images/car/4374/Ferrari-F1-87-88C-34782.jpg
a ovo danas su grdobine
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
znaš kako kažu.. o ukusima je teško raspravljati.
Recimo nikako mi nije išlo u glavnu što zgodne žene vide u onim sapunasto debelim mrcinama koji se gegaju pored njih.. sve do jednog dana dok nisam došao do valjanog zaključka. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
http://shark-king.cocolog-nifty.com/photos/uncategorized/2010/07/04/8788c1_4685.jpg
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@fjaka: Nije to lip Ferrari nego je bilo lijepo vrijeme tada kad je ovaj Ferrari bio na stazi. To je stvar nostalgije, ne okuliste. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tako je vetma, ovo je skroz neko krivo vrime di je sve umjetno. od pamidora do f1. iman pravo bit ogorčen. počeja san je pratit dok je bila prava i iman pravo pljuvat po ovom smeću danas.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A čuj pljuvaj ti…svatko ima pravo na mišljenje. Makar ono bilo krivo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuj, svako vrijeme nosi svoje. Ja ne vidim zašto je Ferrari iz 1987. ljepši od ovog iz 2017., štoviše, meni taj prvi u odnosu na drugog izgleda kao amaterski uradak iz garaže naspram vrhunskog inženjeringa.
Sigurno da ti je bliži jer si imao 30 godina manje nego danas i sve je bilo drukčije, ali čini mi se pogrešno to predstavit kao objektivnu istinu.
Konkretno, što se tiče peraja – ja sam stava da je vizualno manje bitno od performansi. Ako peraja čini da bolid ide brže – neka stoji. To što se ne uklapa u moju idealnu sliku bolida – to je moj problem, ne Ferrarijev. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vetma primjera radi i bočne zavjesice su činile da se bolidom zavoji prolaze brže nego ikad to tad jer je bolid doslovce bija zalipljen za stazu. nisu se popravili djelići nego cile sekunde po krugu. nevjerojatan doprinos perfomansama su dale – pa su svejedno ukinute. i još milijun toga šta je išlo u korist perfomansama. mislin sve šta vidiš na bolidu nije ništa za ukras. u tome je poanta cile priče. pa da vozači na kacige stave umjetni kurac vi bi to odobravali jer donosi bolje vrime po krugu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da bi odobrili, ako čini da bolid ide brže. Što bi trebalo, formirati neke modne mačke da budu vizualna inspekcija bolida? :) Neka svaka ekipa pronađe te “rupe u pravilima” i neka imamo suluda rješenja, to bi i trebala biti poanta F1, a ne restrikcije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ni ja nevidin konkretan razlog za ukidanje bočnih zavjesica i ground effecta općenito, ukidanje aktivnog ovjesa, ukidanje turba, zabranu za lotus88…možemo do sutra…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno, napokon su se opametili pa ne uvode zabrane bez razloga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sad kažeš da je poanta f1 brže više jače pa zbog čega se konstantno kroz povjest onda u ukidalo pojedine stvari? nismo na istoj valnoj duljini. kad vidin šta se sve ukinilo ove peraje bi bile ka kap u moru.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam, ja još ne vidim konkretan razlog zašto da se ukinu…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako su baš svi konstruktori nabacili ovu,za nekog ružnu peraju,stavili su je valjda zbog nekakvog
dobro promišljenog razloga.Uostalom ovo nije izbor za Miss nećega,već borba za što bolji plasman.To bi trebalo biti jasno i onima koji razmišlaju o zabranama kojih je u F1 ionako previše.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Peraje… ne, ali brzina da, e pa to je kao ovce i novce, drugim riječima ne mogučće.
..isprva su mi te peraje bole za oči, no već sam se lagano navikao, čak moram reći da su bolidi na stazi ljepši nego na slikama tokom predstavljanja. Ima par peraja koja su nešto pločastija i ružnije tipa kao kod Force Indie, McLarena i Williamsa (i možda RB), no većina su dobro komponirana i blago podrezana krivuljom odostraga. Čak i ova antenasta rješenja nisu sva tako loša.. osim onih na Mercedesu i još jednom timu na kojem plašu u zavojima da je to strašno.
Tehnički direktor Force Indije je jednom prilikom rekao kako nije nikakav problem maknuti te peraje, naravno posljedica toga bi sigurno manja brzina u zavoju, što znači da bi bolidi bili teže za voziti, ili ti drugim riječima prolazilo bi se opet kroz zavoje pipljavo i sporije, bez tih G opterećenja koje nam donose tu vrstu atraktivnosti, a vozači samim time iscrpljeniji. Ako maknemo te peraje bolidi neće biti toliko stabilni u zavojima, samim time sporiji, te ako uzmemo da su bolidi sporiji na ravnici nego prošlogodišnji nikako nemožemo tada očekivati bitno ubrzanje F1 koje se očekivalo sa novim redizajnom. Ako se sjećamo ideja Adrijan Neweya je bila da se F1 ubrza za 10s po krugu, sa njegovim aerodinamičkim prijedlogom otvaranja tehničkih pravila, no na kraju je donešeno ovo kompromisno rješenje zbog straha ostalih timova od Neweyive genioznosti, gdje bi RB imao samim time možda najveću prednost.
Sada smo na nekoj, tako reći zlatnoj sredini.. stoga nebi bilo pametno nazadovati samo zbog ljepote.. hajdemo vidjeti kako će krenuti sezona. Ja sam siguran, ako Ferkan počinje dobivati utrke na početku sezone, da će mi sve te peraje biti totalno nebitna stavka.. naš naprotiv, tada nebi htjeo ništa mijenjati samo da ostane stanje kakvo je.. u nadi da će se nastaviti slijed.
Vettel je jednom prilikom rekao kako su ove nove promjene u tehničkom pravilniku kao aspirin, da su nekim čudom nestali svi problemi.. što jedino može značiti kako te promjene vrlo lijepo odgovaraju stilu vožnje Vettelu i Kimiju.. i siguran sam ako Vettel osjeti miris mogućnosti dobivanja prvenstva, neće samo tako lako pustiti. Kao morski pas (sa uspravnom perajom) kada osjeti krv… :mrgreen:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima li kakve sanse zabraniti ove turbo hibride,a o perajama cemo onda kasnije ? Dajte nam prave V8 motore koji lede krv u zilama i dobit cemo mozda jos par momcadi i jos par dobavljaca motora,a ne da dvije tvornice drze 80% grida sto je smijesno. Ovo vise nije F1,ovo je EU prvenstvo između Renaulta,Mercedesa i Ferraria u kojem je Honda nijemi promatrac zbivanja na stazi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne. Ovi motori su tu do 2020.
Pomirite se sa tim…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
davore nemoj bit u zabludi, ni turbo motori nisu loši samo maknit ove elektropizdarije i pusti nek se motor raspadne samo nek projde cilj ako me svaćaš šta oću reć. došli su neki novi kriteriji u f1 meni totalno nesvatljivi. također uklonit umjetne pomoći vozaču kolko se god može pa da vidimo ko je tata mata. ovako zapravo samo imamo prvenstvo konstruktora a vozač prvak je tek nešto slično zlatnoj kopački u nogometu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
čitam doli komentare ogorčenog fjake o zlatnim godinama , o 15 – 16 timova , 7 – 8 proizvođača motora … baš gledam 1988. ….. zadnja sezona turbo motora , za trku je konkuriralo 36 vozača . Q izborilo njih 26 , ostali se nisu kvalificirali . 14 timova ali zapravo 11 jer neki su tu bili samo za “ukras” … npr njemački rial , francuski AGS , taljanski eurobrun , a dobavljača motora ….. 5 ! ferrari , honda , judd , ford cosworth , megatron od onih recimo bitnih + 2 recimo autsajdera zakspeed ( 2 boda u ciloj “karijeri” tog motora ) i osella ( 0 bodova , 10ak trka u F 1 ) . ma zapravo imali smo samo 3 “prava” motora jer judd i ford cosworth su bili atmosferski motori . kolika je razlika između tog zlatnog doba ( ako je to prva turbo era ) i npr 2016. ? 26 vozača tada Vs 22 vozača 2016. , 5 ( ako ubrojimo i 2 atmosferska koji nisu imali šanse protiv turba …. znači bili su tu za kur ) + 2 autsajdera ( zakspeed i osella ) , 2016. 4 dobavljača . neš ti drastičnih razlika :) a šta se tiče “peraja” … jesu li obavezne ? ako nisu ko brani bilo kojem timu da ih “skine” sa svoga bolida ? a ova fora o vračanju V8 koji lede krv u žilama … čime ? samo “bukom” jer V6 su poprilično jači od V8 koji su razvijali od 735 ks ( koliko je ferrari deklarira svoj Tipo 055 ) pa neka bude do 800 KS za mercedes i renault koji svoju snagu nisu deklarirali i sve to iz 2400 ccm . čak i ova “nejaka” honda je jača od tih V8 , a za mercedesov i ferrariev motor se “šuška” da su sad oko 1000 KS , a ni renault nije daleko po snazi … i sve to iz 1600 ccm ;) . znači V8 su ledili krv u žilama bukom , a V6 lede krv snagom …. samo buku čujemo , a snagu ne “vidimo” pa zato…. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prvim dijelom posta si apsolutno potvrdio fjakine teze koliko je u toj ‘zlatnoj eri’ bilo puno više vozača, timova, motora.
avalone, hvala ti što postojiš!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zekohonda … ma da , samo sam potvrdija . virujem da ti dobro znaš o čemu sam pisa samo … voliš kontru :) makar i bez objektivnog uporišta . čudi me kako nisi pronaša kontru i za drugi dio komentara . nekoliko vozača više ( 4 ) je puno više ? o timovima i motorima je smišno razgovarat jer mnogi nikad nisu ni čuli ni znali da su u F 1 egzistirali timovi ka npr rial , eurobrun ili AGS . npr rial se u čak u 27 trka ( od ono malo šta je egzistira u F 1 ) nije uspija kvalificirat , najbolji plasman u konstruktorskom im je 9. misto ( predzadnji ) sa 3 boda , a u vozačkom de cesaris 15. . samo su nakajima i martini bili lošiji od vozača riala . AGS se čak u 75 trka nije uspija kvalificirat , najbolji plasman u konstruktorskom im je 12. misto od 13 timova , a u vozačkom moreno 21. tj zadnji . eurobrun se nije uspija kvalificirat u 53 trke tj nijednom u svoje 3 sezone F 1 . uspjesi ? nema ih . a zašto su ovi timovi bili ovako “uspješni” ? možda zbog politike vodstva F 1 koja je dozvoljavala da se koriste i turbo i atmosferci ;) sva 3 tima su koristili atmosferski ford cosworth ( eurobrun i judd ) . možda su turbo motori bili za neke skupi pa im se dozvolilo da zbog “siromaštva” koriste “siromašna” rješenja … atmosferske motore s kojima su ili tavorili na dnu ili se nisu uspjevali kvalificirat . ovoj ekipi bi se mogli pridodat i minardi (ford cosworth ) , ligier ( judd ) di je minardi završija zadnji u konstruktorskom , martini takođe zadnji u vozačkom , a ligier je ima katastrofalnu sezonu . da je te 1988. postoja forum forumaši bi se uglavnom sprdali sa navedenima . to je ka da danas dozvole isto pa na gridu uz ovih 10 timova imamo još i manor , HRT , caterham ( sa kojima su se isto sprdali ) sa “običnim” motorima . tada bi imali 13 timova i još ponekog dobavljača motora pa bi sve bilo isto ka i nekad ili vrlo blizu tom u zlatnom dobu F 1 . samo danas niko nije spreman rasipat novčiće na “projekte” koji su u samom startu osuđeni na propast .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
PS npr u prvoj trci ( brazil ) te zlatne 1988. senna je u Q odvozija 7,6 s brže od zadnjeg larrauria u eurobrunu ali nema veze glavno da je eurobrun učestvova u prvenstvu mada mu je “glavna uloga” bila da uveča broj bolida/timova na gridu . znaš koliko je bolida sa atmosferskim motorom odustalo tu trku ? samo 15 ;) tek su boutsen ( ford cosworth ) i johansson ( judd ) sa atmosfercima završili trku … oba van bodova .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne, ti voliš kontru, zato si se i javio, potpuno nepobrebno jer si samo potvrdio fjakine riječi.
sam si gore napiso da je za trku konkuriralo 36 vozača.
to je objetkivno puno više od 20-22 ili ako hoćeš 24 koliko ih je vozilo u ’16.
ja sam čuo za te timove, fjaka sigurno, samo za tebe nisam siguran. bitno je da su bili tu. 18 je objektivno puno više od 11 ili 10.
s motorimia slična stvar. ok ’88 imaš 6 naspram 4, – ‘samo’ 50 % više, ali ’87. već imaš 9 (ako sam dobro brojo).
što se tiče drugog dijela komentara, o finovima svako ima svoje mišljenje, o zvuku isto. brojke su ok.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
V6 skupa s ersom razvija 1000 znaci bez ersa 840 a v8 nekih 750, sto je skoro 100ks manje. Al nije sve u snazi, ima nesto i u aerodinamici pa su zato sve do ove gdine motori slabiji 100ks a 30sekundi slabiji i 250ks vrtili brze krugove nego ovi jaci.ove godine ce se to hvala bogu promjeniti. Jos da im je ukinut protok goriva i ukupu kolicinu i vratit nadolijevanje goriva to bi bio spektakl.
0
0