F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes u Australiju donosi novu verziju motora

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes je potvrdio da će svi njihovi partneri u Australiji koristiti novu pogonsku jedinicu, unatoč nagađanjima da će to odgoditi zbog zabrinutosti oko pouzdanosti.

Mercedes je za ovu sezonu spremio velike promjene na pogonskoj jedinici i neki tvrde da se radi o čak 70 dodatnih konjskih snaga prema podacima s dinamometra. Ipak, tu brzinu nismo vidjeli na predsezonskim testiranjima.

Logično je pretpostaviti da je Mercedes na tim testiranjima vozio u konzervativnom modu kako bi isprobao nove eksperimentalne komponente za koje nije siguran hoće li ih koristiti u početku sezone.

Treba spomenuti da je sustav tokena za nadogradnju pogonske jedinice odbačen i sada će proizvođači moći raditi promjene kada god žele, ali će ekipe morati pripaziti na ograničenje od 4 jedinice po sezoni.

Ako je Mercedes zaista bio u konzervativnom modu, to bi moglo objasniti zašto je Ferrari izgledao tako dobro kroz dva tjedna testiranja na kojima je koristio samo jedan jedini motor.

Jednako tako to bi značilo da Mercedes još nije dovoljno siguran u pouzdanost da odbaci limite i isproba maksimalnu snagu i provjeri svoj potencijal direktno na stazi.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3318 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Baš lipo da su nam pustili da se malo razveselimo priko zime.


    0

    0
  2. Formula1 ArmandoŽ Donator Prikaži

    zato su i bili šutljivi…. i u fazonu Ferari je favorit,Da daju malo nade da će biti neizvjesno…


    0

    0
  3. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Warning, sandbags are being removed. Emergency state is declared. Proceed to leave following hype trains: ” Ferrari Express and RedBull InterCityExpress”.


    0

    0
  4. Sebastian Vettel senja Prikaži

    Pa ako će biti 70KS jači onda će sigurno preći 1000KS ukupno. A rekli su da sigurno neće preći tu brojku ove godine. Sad kome vjerovati?


    0

    0
  5. A kaj se tolko uzbuđujete kolko ko konja ima.
    Sitno se broji – počekajmo još samo šest dana kvale & sedam utrka i sve će se znati :-)

    Namjerno sam rekao šest i sedam, iako je samo pet do treninga, jer ni treninge nevjerujem kolko pod noktom ima da će sve pokazati …


    0

    0
  6. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Zasto svi odmah misle da ce biti puno bolji motor? Mozda je zadnja recenica stvarno stanje i nisu sigurni u pouzdanost motora. Znam da je Mercedes u pitanju, al se mogu i oni zaj… kao i svi ostali. Moze i Reno novi motor pripremiti za Australiju al se o tome ne pise.
    Kako je zjurina napisao, sljedeci vikend ce se vidjeti ciji konj je bolji.


    0

    0
  7. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Oba proizvođača (Mercedes i Ferrari) imaju tu novu tehnologiju jet paljenja goriva, koji donosi veću štedljivost i samim time veću snagu i iskoristivost. Vršne snage su u oba tima iznad 1000ks, i mislim da je već sada snaga iznad tih 1000ks pomalo nebitna stvar. Bitnije je kako se ona eksplatira kroz utrku i voznost bolida. Kod jet-paljenja smjese kopresijom dolazi do drugog problema, a to je kontroliranje snage, što znači da tokom paljenja dolazi do prevelikog oslobađanja energije, te mašine koja je podložna prevelikom nekontroliranom momentu, što uvelike kvari voznost samog bolida. Znači da sa većim pikom snage također dolazi problem mapiranja, koji je posebno dlakav.

    Nadam se da će u tom pogledu Ferrarri u suradnji sa firmom Mahle doći do boljeg rješenja nego glavni konkurent.. to će sigurno pokazati sezona.


    0

    0