F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault: Novi motor je možda čak premašio očekivanja

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault kaže da je njihova nova pogonska jedinica premašila očekivane ciljeve po pitanju performansi, unatoč problemima s pouzdanošću. Francuski proizvođač je za ovu godinu spremio potpuno novi koncept u nadi da će dostići Ferrari i Mercedes koji su prošle dvije godine ipak imali određenu prednost.

Problemi s ERS-om koji su im se događali na testiranjima su očekivani, a motor su vozili s konzervativnim opcijama što daje naslutiti da ima potencijala.

“Mislim da smo tamo gdje smo htjeli biti, možda čak malo bolji od postavljenih ciljeva,” izjavio je Cyril Abiteboul za Autosport.

“Došli smo tu s potpuno novom arhitekturom, ne samo motora već i ERS-a.”

“To predstavlja velik izazov, posebno u smislu pouzdanosti, tako da tu nema iznenađenja. Očekivali smo neke probleme, a oni su nam se i dogodili. Dobra vijest je da ne radimo to uzalud. Performanse su bile tu kad smo pokušali malo stisnuti gas. Nismo to često radili jer smo štedjeli kilometražu i životni vijek motora.”

Renault sada razmatra što će koristiti u Australiji jer moraju pažljivo balansirati snagu i pouzdanost motora.

“Svašta bi se moglo dogoditi u Melbourneu. Radimo sve što možemo da osiguramo samo dobre stvari na prvoj utrci. Vjerujemo da imamo situaciju ugrubo pod kontrolom, ali ove pogonske jedinice su toliko kompleksne da još uvijek imamo nekoliko nedonesenih odluka uoči Melbournea. Te odluke neće utjecati samo na to gdje ćemo biti u poretku, već i hoćemo li doći do cilja ili ne.”

Renaultova forma će biti ekstremno važna za Red Bullove nade oko borbe za naslov. Međutim, oko toga Abiteboul nema dileme:

“Naš kupac će očigledno biti u poziciji da se bori za naslov s našim motorom.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3329 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Ako je ovo sve točno kako je Abiteboul rekao, to je još jedna činjenica zašto ove predsezonske testove ne treba gledati kao baš previše relevantne.

    Doduše, iz godine u godinu nitko na tim predsezonskim testovima i ne pokazuje svoje mišiće, osim Ferrarija, koji tako samo naloži svoje vozače i fanove, najglasniji budu na testiranjima, pa kasnije bude plakanja.


    0

    0
    • Ferrari blejky Donator Prikaži

      O da , a totalno nebulozne izjave ostavite Red Bullu. Kilometraža im je bila totalna truba ali ono ispada mi smo baš htjeli odvesti toliko moš mislit.
      Pa smo imali izjave šefova Red Bulla “nama apsolutno nije bio cilj najbolja vremena” mi smo radili na pouzdanosti pa smo vozili u safu-modu i pokvarili se samo 4 puta u 4 dana drugog dijela testiranja u tom safe – modu. Odlična pouzdanost nema šta.
      A kad smo kod pouzdanosti Renaultove pogonske jedinice kroz sve ekipe koje ih koriste bok uz bok su bili sa Hondom, ali hej ako oni kažu da im je motor premašio očekivanja onda mora da je istina osim ako su očekivali još više problema i kvarova nego što su ih imali onda se slažem motor im je premašio očekivanja.
      Također i sam dizajn Red Bulla koji je rađen da bude totalno Low-drag govori koliko su imali povjerenja u Renault da im isporuči dobar, brz i pouzdan motor.
      A o onom pokušaju iz Red Bulla o zabrani shark-finova neću ni trošiti riječi jer sam pokušaj istoga govori apsolutno sve.
      Gotovo sve izjave koje su stizale iz njihovog tabora se u najmanju ruku bile totalno kontradiktorne sa onim što su svi viđali na stazi i šta im se događalo. Bar se tako činilo.
      Naravo ima ljudi koji če reči da se iz testova ne može ništa zakljuciti moje pitanje njima je onda ako je to istina zašto onda uopče i testiraju?
      Uzmimo McLaren kao primjer testovi nisu otkrili da su oni u totalnoj banani ili možda jesu?
      Jedino što se nemože zaključiti iz testova je koliko je tko stvarno brz, ali kad je riječ o pouzdanosti to se apsulutno može.
      Renault je imao ne mali broj problema kroz ova testiranja naravno ništa što se nemože riješiti do prve utrke ali bilo kakve promjene na motoru koje nisi stigao testirati je velika nepoznanica za razliku od ekipa koje nisu imale takve probleme i kojima je motor bio pouzdan u startu imaju malu prednost jer su se mogli fokusirati na druge stvari.
      Iskreno se nadam da če Renault biti na nivou do početka prve utrke i da vidimo troboj na stazi ili da bar malo stisnu Mercedes koji po meni ima još prednost nad rivalima.
      Možda ne na svakoj stazi ali bar na nekima da vidimo borbu za pobjedu između njih troje bi bio korak naprijed za sve osim za Mercedes naravno.


      0

      0
  2. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    I Honda je iznenađena svojim motorom,


    0

    0