F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Boullier: Napetost je dosegla maksimum

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Stoffel Vandoorne je na prvom danu drugog, ujedno i posljednjeg predsezonskog testa završio čak 80 krugova za McLaren Hondu, a ta brojka postaje još impresivnija ako u obzir uzmemo da je bolid McLarena proveo nekoliko jutarnjih sati u garaži dok su mehaničari mijenjali još jedan Hondin motor. Ovog puta problem je predstavljao jedan od električnih sustava, dok su tijekom prvog testa imali problem s dizajnom i oblikom spremnika za ulje i problem s klipovima, a ovo je sada ukupno šesti motor koji su morali promijeniti za svega pet dana testiranja. Iako su ovakve i slične probleme imali i prošle godine, sezona nije djelovala tako loše, posebno kako se bližila kraju, ali čini se da je situacija na relaciji McLaren-Honda trenutno jako napeta i izgleda kao da će se voditi borba da bolid, to jeste motor bude spreman da izdrži duljinu utrke u Australiji za 19 dana.

Eric Boullier je bio na vrhu McLarena otkako su ponovo stupili u partnerstvo s Hondom, a nakon današnjeg problema s motorom priznao je novinarima Motorsport portala da je situacija napetija nego ikada ranije.

“Napetost je dosegla maksimum. Natječemo se u Formuli 1, želimo se utrkivati i moramo biti na određenom nivou kako bi uspjeli u tome. Napetost je zbilja na vrhuncu, trenutno vršimo sav mogući pritisak na kolege iz Honde, i oni isto rade s nama. Niti mi u Wokingu ne smijemo napraviti pogrešan korak, ovo partnerstvo je između dvije strane i obje moraju biti na nivou.

“Vama možda izgleda kao da imamo svaki put novi problem, ali svaki kvar je ustvari povezan s drugim, tako da smatramo da se kvarovi mogu riješiti na vrijeme. Koristimo istu specifikaciju i isti motor kao i prošlog tjedna,, bez modifikacija i promjena u bloku motora. Mislim da će Honda sljedećom specifikacijom riješiti ove probleme koji su povezani jedan s drugim.”

Boullier je istaknuo da bilo kakvo razilaženje McLarena i Honde ne dolazi u obzir i da situacija još uvijek nije dostigla do te točke.

“Još uvijek nismo previše zabrinuti pred početak sezone, ali i to je zasad. Volio bih kada bi mogli voziti više krugova i testirati više dijelova na bolidu, ali i podaci koji smo do sada skupili su dovoljni da nastavimo dalje s razvojem bolida i možemo neke stvari i predvidjeti. Kvarove na motoru ostavljam Hondi da ih pronađe, analizira i riješi, moramo se uzdati u naše partnere i zato i vjerujemo da će oni to uraditi.

“Niti ne razmišljamo o prekidu suradnje. Imamo ugovor koji nas veže, ugovor koji je potpisan na dugo godina, i vjerujemo da će se iz ovog partnerstva razviti dobra veza iako su trenutno teška vremena.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Mclaren raca Prikaži

    Ne znam zašto, ali ovo mi sve zvuči nekako, poznato. Ne znam od kuda


    0

    0
  2. Esteban Ocon 31 Krstas Donator Prikaži

    Kad im neki Japanac kung fu zahvat opali, Alonso i ekipa ce ih moliti da nastave saradnju sa njima.

    Salu na stranu, zalosno je sto gledamo ovakav Meklaren. Nisu to zasluzili.


    0

    0
  3. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    U prijevodu Mch ni ove sezone nece biti ni blizu vodecih , a pokoji q3 i bod ce biti Alonsov i Stoffelov rodendanski poklon….


    0

    0
  4. David Croft Ferrari Prikaži

    “Niti ne razmišljamo o prekidu suradnje. Imamo ugovor koji nas veže, ugovor koji je potpisan na dugo godina, i vjerujemo da će se iz ovog partnerstva razviti dobra veza iako su trenutno teška vremena.”

    U prevedenom značenju: “Prekinuli bi mi rado, ali ne mozemo jer bi platili hrpu penala i izgubili bi od Honde ogromne novce koje nam prosiplju svake godine u kasu”.


    0

    0
  5. Jenson Button the_HD Prikaži

    Mclaren iako ima dobre vozače motor nema brzinu niti ne može izdržati pa tu nastaje problem i tako se zakuhava, ja bi volio da Maclaren bude opet u vrhu da se bori s ostalim ali ne ide.


    0

    0
  6. Felipe Massa 19 felipe stipe Prikaži

    Ovo partnerstvo nelici na nista tri godine se mclaren muci s njihovim motorom a oni nemogu napravit nista,nikakvih pomaka nema od te honde


    0

    0
  7. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Srce me boli kad se samo sjetim prije 5 godina kako je Mclaren skoro svaku utrku stajao uz bok Red Bullu i Ferrariu, a danas je uopče pitanje mogu li odvesti s jednim motorom jedan cijeli vikend. I onda se pitam što im je trebalo to partnerstvo, pa ako ovi nisu sposobni napraviti nakon 3 godine dobar motor pa valjda ima u ugovoru nekakva klauzula po kojom možeju prekinuti tu sramotu, pa koliko moraš trpjeti da te neko gazi da bi ti prekipilo?


    0

    0
  8. Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

    Kad vidiš novi Mc’Laren 720S i kad dobro bacis oko na aerodinamiku, snagu motora i kompleksnost i savršenost tog auta, znaš za šta je Mc’Laren sposoban, a da ne pricamo o P1 ili F1, koji je i dan danas najbrzi atmosferac na svijetu i na pola milje ostavi Veyrona iza leđa… aaa i za Hondu znamo kakva su cuda sposobni napravit… ali problem je Honda i Japanski ponos, ili cemo sami napraviti pobjednicki motor ili idemo iz F1, a inace da se Mc’Laren i Honda udruze i razmjene ljude jedni između drugih i da zajedno rade na svom projektu, oni ne samo da su podijeljeni u ostvarenju istog cilja, vec stalno jedni druge okrivljuju i prebacuju jedni na druge odgovornost kako je za lose rezultate kriva druga strana… ruzno ce bit gledat Mc’Laren Hondu jedva u top 10, valjda ce ova sezona bit puno bolja, kao Mc’Larenovac se nadam da ovo nije jos jedna sezona za zaborav…


    0

    0
  9. Mclaren wilson Prikaži

    Ako nastave ovako, trebaju postaviti nove ciljeve za ovu sezonu. Umjesto 4. mjesta, uzeti barem bodova kao prosle sezone. I ne razbucati vise od 12 motora. Za sad izgleda da ce rezervirati bar dodatno pola aviona za motore na prvoj utrci. Zlu ne trebalo. McH jos uvijek izgleda kao raštimani klavir.


    0

    0
  10. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Čudno je sve ovi oko Honde!
    Prosto nevjerojatno zvuči kako nisu u stanju napraviti PU koja će biti u rangu ostalih?

    Pa ni PU koja će biti i slabija i do 50hp od najbolje ali barem pouzdana, da radi ko swiss sat?
    Nevjerojatno zar ne!?

    Koliko sam shvatio “njihovu” filozofiju oni kane napraviti Frankenstein PU, zvijer, extremni stroj koji će zbog te svoje naravi biti nepredvidiv, kvarljiv. Jednom rječju KRŠ, kojeg vremenom treba uštimati do savršenstva i riješiti kvarove i nepouzdanost?

    Ne mogu vjerovati kako nemaju kapaciteta napravit “solidnu” PU?

    Njihov koncept PU je extreman.
    Hase San kaže:
    “It’s very high risk, we don’t know a lot of things about that new concept.

    “We know it will give us a performance advantage but the biggest risk is whether we can realise that potential this year.”

    Šta znaš možda prave PU koji će trajati jednu utrku ali i biti 150hp jača od Mercedesa?
    Svaku utrku start iz boxa. ;)

    Mejbi bejbi. Mejbiiii
    Sve mi ovo izgleda exstemno,….ali traljavo extremno a nimalo optimistično.


    0

    0