F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli donosi nove kišne gume u Kinu

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što su prošle godine pretrpjeli dosta kritika na račun guma za kišu i promjenjive vremenske uvjete, Pirelli je 2017. počeo s dosta više testiranja guma s plavom oznakom i već imaju dva testa iza sebe. Prvi je, iako nesretno, završio Vettel u siječnju na natopljenom Fioranu, dok se drugi test odvio zadnjeg dana prvog testa u Barceloni na umjetno natopljenoj stazi. Prve reakcije vozača u četvrtak su bile pozitivne, iako smatraju da situacija još uvijek nije idealna.

“Osjetio sam ozbiljan napredak u odnosu na prošlu godinu. Nisam pregrijavao stražnje gume kao što je to bio slučaj prošle sezone, i sada se može održavati kontrolirana temperatura guma, dok je zagrijavanje moglo biti malo bolje. Indtermediate gume su odlične za jedan brzi krug, ali nakon samo nekoliko krugova počnu se raspadati, što znači da još uvijek ima posla za obaviti. Ali generalno gledano, za sada je ovo korak unaprijed,” rekao je Romain Grosjean nakon testiranja kišnih guma.

Pirellijev motorsport šef Paul Hembery je odmah uzvratio objavivši da se već radi na poboljšanim gumama i da bi one mogle biti spremne za testiranje na VN Kine u travnju, i ako prođu test koristit će se kasnije u sezoni.

“Moramo mijenjati spektar uvjeta u kojima gume trenutno funkcioniraju, moramo prilagoditi full wet gume. Imajući na umu novo pravilo da se poslije sigurnosnog automobila izvodi novi start s grida, radili smo na poboljšanju tih guma cijelu zimu. Imali smo dosta komentara prošle sezone kako su se vozači žalili da ne mogu precizno osjetiti kada je trenutak za prijeći s jedne komponente na drugu i radili smo na tome. Ali tek sada vidimo da su interice postale problem, to je zbog mijenjanja dimenzije guma. One su bile jedina komponenta za koju su vozači rekli da je dobra kakva jeste i da ju ne mijenjamo, i sada imamo problem i s njima i moramo ih razvijati.

“Bude utrka kada poželimo da imamo dvije komponente full wet guma, jednu za kada je toplije i jednu za hladnije uvjete kao na primjeri za Spa i Silverstone. Mislim da ćemo do Kine biti spremni s prvom novom komponentom kišnih guma za ovu sezonu.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj