F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

U Hondi zabrinuti oko pouzdanosti motora

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Hondin šef za Formulu 1 Yusuke Hasegawa kaže da je zabrinut zbog loše pouzdanosti koju su pokazali na prvom predsezonskom testu u Barceloni. Hasegawa kaže da još ne znaju što je prouzročilo otkazivanje motora, a nije zanemariva ni činjenica da su za četiri dana testa trebali čak pet motora.

Dodao je kako ne može biti siguran da ti problemi neće kompromitirati početak McLarenove sezone.

“Još ne znamo dovoljno o tom mehaničkom problemu da bi bili sigurni da ćemo ga riješiti. Naravno da sam zabrinut,” rekao je.

Hasegawa također kaže da zbog ove situacije nisu sigurni koju će specifikaciju motora koristiti na posljednjem predsezonskom testu koji počinje u utorak.

Otkazivanja na prvom testu

Prvog dana testiranja Fernando Alonso je uspio odvoziti samo 29 krugova zbog problema sa sustavom ulja zbog čega su morali prvi put mijenjati motor.

Treći novi motor su ugradili tijekom noći za Stoffela Vandoornea, ali je i on otkazao vrlo brzo, te su istog dana morali prijeći na četvrtu pogonsku jedinicu. Belgijanac je kasnije ipak izišao na stazu i prešao ukupno 40 krugova.

U srijedu i četvrtak nisu imali značajnijih problema, ali se pretpostavlja da su koristili barem još jedan dodatni motor. Zanimljivo je da nisu htjeli potvrditi koliko su ih ukupno koristili tijekom ta četiri dana.

Bračni problemi McLarena i Honde?

Nije trebalo dugo da se počne nagađati o problemima u odnosu McLarena i Honde. Hasegawa je komentirao:

“Ovo su testiranja i moramo riješiti puno problema. Nekad se moramo svađati ili imati konstruktivne rasprave, ali mislim da radimo vrlo dobar posao i imamo vrlo dobar odnos.”

Unatoč problemima, Hasegawa kaže da su Hondine ambicije i dalje iste – poboljšati se u usporedbi sa šestim mjestom od prošle godine:

“Moramo napredovati kako bismo se približili ekipama s vrha.”

Honda je drastično redizajnirala svoju pogonsku jedinicu ove godine, a sada koriste sličan dizajn poput onog kojeg je Mercedes uveo još 2014. godine i s kojim su bili toliko uspješni.

“Promijenili smo paket i sada je motor lakši, a težište je niže.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3318 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. honda je stara škola .. “troši” motore ka nekad kad je jedan motor korišten za Q , drugi za trku . šalu na stranu no mislim da je honda ponovnim povratkom ušla u “trku” malko previše samouvjereno , skoro pa prepotentno najavljujući borbu za postolja , pobjede od samog početka 2015. rezultat je bija gomila nebuloznih izjava i jedan od najgorih ( možda i najgori ) plasmana McLH u dugoj povjesti ( 50 godina ) tima . izjavama kako se merc ne može pobjedit kopiranjem već novim , svježim idejama poprilično drugačijim te oslanjajući se na negdašnju uspješnu suradnju sa McL “zavarali” su sebe , vozače , fanove … nažalost . posli 2 sezone su izgleda shvatili da ipak treba “kopirat” mercedes pa ako to dobro naprave uz malko svog touch – a/”popravaka” šta je svojstveno japancima mogu se borit sa mercom pa i pobjeđivat s vrimena na vrime ( ili češće ? ) . samo … ima li se u mercedesovom dizajnu šta “popravljat” ? ima li dovoljno vrimena sad kad su odustali od svojih “inovativnih” i pokazalo se neuspješnih zamisli sve uskladit i bit konkurentniji ove 2017. ? ili će opet zbog svoje tvrdoglavosti priredit razočaranje svojim vozačima , fanovima ? teško je reć , sve može bit 50 : 50 jer i narod kaže “po jutru se dan poznaje” ali i “prvi se mačići u vodu bacaju” mada su ovo hondi ( McL ) već “treći mačići” . za sada je činjenica da od 4 PU McLH ima najnedorađeniju , najproblematičniju ( a početak sezone je skoro pred nosom ) i šta je najalarmantnije sami priznaju da ne znaju di su problemi . a kako ih “eliminirat” ako se ne znaju točni uzroci problema ? dobro ja “stari” hakkinen primjetija kod povratka honde u McL da će im trebat 2 do 3 sezone da postanu konkurenti suparnicima tako da bi i ova sezona mogla bit pa možda “priprema” za 2018. nadam se da neče ali prvi testovi nisu baš ohrabrujući , na daju razloga za preveliki optimizam …. nažalost u prvom redu fernanda i fanova njega i tima .


    0

    0
  2. Mclaren KERS Prikaži

    Neznam koliko ce ova ljubav jos potrajati..


    0

    0