Hondin šef za Formulu 1 Yusuke Hasegawa kaže da je zabrinut zbog loše pouzdanosti koju su pokazali na prvom predsezonskom testu u Barceloni. Hasegawa kaže da još ne znaju što je prouzročilo otkazivanje motora, a nije zanemariva ni činjenica da su za četiri dana testa trebali čak pet motora.
Dodao je kako ne može biti siguran da ti problemi neće kompromitirati početak McLarenove sezone.
“Još ne znamo dovoljno o tom mehaničkom problemu da bi bili sigurni da ćemo ga riješiti. Naravno da sam zabrinut,” rekao je.
Hasegawa također kaže da zbog ove situacije nisu sigurni koju će specifikaciju motora koristiti na posljednjem predsezonskom testu koji počinje u utorak.
Prvog dana testiranja Fernando Alonso je uspio odvoziti samo 29 krugova zbog problema sa sustavom ulja zbog čega su morali prvi put mijenjati motor.
Treći novi motor su ugradili tijekom noći za Stoffela Vandoornea, ali je i on otkazao vrlo brzo, te su istog dana morali prijeći na četvrtu pogonsku jedinicu. Belgijanac je kasnije ipak izišao na stazu i prešao ukupno 40 krugova.
U srijedu i četvrtak nisu imali značajnijih problema, ali se pretpostavlja da su koristili barem još jedan dodatni motor. Zanimljivo je da nisu htjeli potvrditi koliko su ih ukupno koristili tijekom ta četiri dana.
Nije trebalo dugo da se počne nagađati o problemima u odnosu McLarena i Honde. Hasegawa je komentirao:
“Ovo su testiranja i moramo riješiti puno problema. Nekad se moramo svađati ili imati konstruktivne rasprave, ali mislim da radimo vrlo dobar posao i imamo vrlo dobar odnos.”
Unatoč problemima, Hasegawa kaže da su Hondine ambicije i dalje iste – poboljšati se u usporedbi sa šestim mjestom od prošle godine:
“Moramo napredovati kako bismo se približili ekipama s vrha.”
Honda je drastično redizajnirala svoju pogonsku jedinicu ove godine, a sada koriste sličan dizajn poput onog kojeg je Mercedes uveo još 2014. godine i s kojim su bili toliko uspješni.
“Promijenili smo paket i sada je motor lakši, a težište je niže.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
honda je stara škola .. “troši” motore ka nekad kad je jedan motor korišten za Q , drugi za trku . šalu na stranu no mislim da je honda ponovnim povratkom ušla u “trku” malko previše samouvjereno , skoro pa prepotentno najavljujući borbu za postolja , pobjede od samog početka 2015. rezultat je bija gomila nebuloznih izjava i jedan od najgorih ( možda i najgori ) plasmana McLH u dugoj povjesti ( 50 godina ) tima . izjavama kako se merc ne može pobjedit kopiranjem već novim , svježim idejama poprilično drugačijim te oslanjajući se na negdašnju uspješnu suradnju sa McL “zavarali” su sebe , vozače , fanove … nažalost . posli 2 sezone su izgleda shvatili da ipak treba “kopirat” mercedes pa ako to dobro naprave uz malko svog touch – a/”popravaka” šta je svojstveno japancima mogu se borit sa mercom pa i pobjeđivat s vrimena na vrime ( ili češće ? ) . samo … ima li se u mercedesovom dizajnu šta “popravljat” ? ima li dovoljno vrimena sad kad su odustali od svojih “inovativnih” i pokazalo se neuspješnih zamisli sve uskladit i bit konkurentniji ove 2017. ? ili će opet zbog svoje tvrdoglavosti priredit razočaranje svojim vozačima , fanovima ? teško je reć , sve može bit 50 : 50 jer i narod kaže “po jutru se dan poznaje” ali i “prvi se mačići u vodu bacaju” mada su ovo hondi ( McL ) već “treći mačići” . za sada je činjenica da od 4 PU McLH ima najnedorađeniju , najproblematičniju ( a početak sezone je skoro pred nosom ) i šta je najalarmantnije sami priznaju da ne znaju di su problemi . a kako ih “eliminirat” ako se ne znaju točni uzroci problema ? dobro ja “stari” hakkinen primjetija kod povratka honde u McL da će im trebat 2 do 3 sezone da postanu konkurenti suparnicima tako da bi i ova sezona mogla bit pa možda “priprema” za 2018. nadam se da neče ali prvi testovi nisu baš ohrabrujući , na daju razloga za preveliki optimizam …. nažalost u prvom redu fernanda i fanova njega i tima .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zajebano je predviđat išta sad. ndam se sredini ljestice u nadolazećim testiranjima.
wazari sans a f1 techinal je zadovoljan sa razvojem pu, ostali zabrinuti.
iz mcl-a su po izjavama zadovoljni šasijom…anderson i de la rosa nisu.
da se još jednom ponovim: četvrto mjesto i ja zadovoljan.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Anderson je komedijaš teži. Ferrarijev fanatik.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne pratim previše njegov sadašnji rad, pa ne mogu komentirat.
ali ovo je komentar na kojeg se referiram:
McLaren can’t complain about a lack of Honda power. Alonso just can’t get on the throttle properly between Turn 2 and Turn 3 because of a lack of overall grip. There’s plenty more of the old gee-gees available if the chassis was stronger.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ALONSO: “I’ve noticed a good chassis, we have good base with good grip, in Australia we will have a new one better than the one of now”
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već sada iz McH najavljuju da će treninge petkom koristiti za razvoj motora pošto kasne zbog 2 propala dana. Valjda i cijele zimske stanke. Treći dan testa u Barceloni za njih je bio kao za ostale prvi. Mislim da Honda još uvijek ovaj projekt ne radi dovoljno ozbiljno ili su potpuno krivo procijenili koliko je ovo komplicirano. I još uvijek inzistiraju da ne trebaju nikog od stručnjaka izvana. Možda uspiju nešto napraviti tijekom sezone. A što ako ne? Što i kako onda? Što ako i u četvrtoj sezonu ne naprave neki bitan pomak? Moglo bi uskoro letit perje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ilmor radi s Hondom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ilmor s hondom radi na pu?
prvi put čujem. mislim da si to nešto krivo uhvatio. ‘moji’ su jedno ponosno izjavili kako im ne treba ‘pomoć’ sa strane, a illien je ‘nedavno ‘ prestao surađivati sa renaultom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navodno. Ted je rekao da navod Ilmor pomaze Hondi sa razvojem sad kad vise ne suraduju s Renaultom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
aha , navodno. ;)
bez zajebancije, ne bi to bila neka beznačajna vijest, pročulo bi se o tome.
ako imaš kakav link, pa da ispadnem glup, slobodno priloži. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
http://www.roadandtrack.com/motorsports/news/a7477/inside-indycar-engines-2014/
Suradnja Ilmora i Honde nije nikakva novost,bar ne u indy caru a ko zna možda je u F1 nećija taština popustila pa angažirali Iliena,što nije nikakva sramota,dapače,pametni ljudi ak neznaju traže pomoč.Držim im fige.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@monty
znam ja za tu suradnju (premda si stavio krivi link;) ), i ne kažem ja da to ne bi bilo dobro, samo da nisam o tome niđe , ništa pročito osim mr. space-ovog komentara…
ali, evo jutros naletih preko f1techinal foruma na ovo:
https://it.motorsport.com/f1/news/honda-simon-ha-chiuso-il-rapporto-di-consulenza-sul-motore-f-1-879731/
uz pomoć google translatea prevod naslova glasi: ”Simon ended the relationship advice on the engine F.1”.
illien otišo iz renaulta, ovaj otišo iz honde – sad space-ova tvrdnja ima više smisla.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam koliko ce ova ljubav jos potrajati..
0
0