Mercedes pripremio potpuno novi MGU-H i MGU-K

Crankshaft

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes pripremio potpuno novi MGU-H i MGU-K

Crankshaft

Mercedes je nakon predstavljanja svog W08 EQ Power+ otkrio još nekoliko detalja koje uvode za ovu sezonu, među kojima su i potpuno novi MGU-H i MGU-K. Nešto slično je napravio i Renault s potpuno novom arhitekturom motora s unutarnjim izgaranjem i drugom generacijom ERS-a, ali kao što vidimo, ni konkurencija ne spava. Mercedesov šef za motore Andy Cowell kaže da se momčad poboljšala na svakom polju.

“Temeljna arhitektura našeg ERS-a je slična onoj s kojom smo započeli 2014. Je li ista i za ovu godinu? Ne, nije, postoje poboljšanja u prekidačima za veliku snagu, oni su učinkovitiji. Postoji i nekoliko poboljšanja oko pouzdanosti, što znači da pogonsku jedinicu dulje možemo pritiskati.”

“MGU-H je potpuno novi, a i MGU-K je također novi. To je velika evolucija.”

Cowell dodaje da je Mercedes puno radio na pouzdanosti te da je napravio šest promjena u dizajnu kako bi se spriječilo ponavljanje problema s ležajevima radilice koje je Lewis Hamilton prošle godine imao na Sepangu.

Kada je riječ o aerodinamičkim promjenama, u Mercedesu priznaju da razmišljaju o peraji na poklopcu motora nakon što su danas isprobali T-krilo instalirano ispred stražnjeg krila. Na pitanje koji su planovi s razvojem W08, direktor inženjeringa Aldo Costa kaže da je jedna od ideja T-krilo, ali da će u Barceloni isprobati i klasičnu peraju.

“Vidjeli smo mnogo slika drugih bolida, od ovog trenutka do prve utrke ćemo imati kontinuiran evolucijski program. Kao što ste vidjeli, verzija za predstavljanje nije imala maleno T-krilo, a onda smo ga testirali. Nakon toga ćemo nastaviti u Barceloni testirajući različite konfiguracije dan za danom. Za testiranje ćemo imati i dulji rep u kombinaciji s novim stražnjim krilima za Melbourne”, rekao je Costa.

Sukladno očekivanjima, momčadi će od trenutka predstavljanja svojih bolida naporno raditi na aerodinamičkom razvoju, a Costa tvrdi da bi W08 do prve utrke sezone mogao imati sva nova krila na svom bolidu.

“Bolid će od sada pa do Melbournea promijeniti svu aerodinamičku površinu.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9487 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Brawn Gp stefan89 Prikaži

    Realno Odličan,ali vidjećemo promjene


    0

    0
  2. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Malo prije u komentaru s predstavljanja bolida sam napisao da Mercedes nije pokazao ništa a evo upravo i te potvrede od Coste.
    U Barceloni će se sve živo testirati i u Melburn dolazi kompletno drugi bolid,dobro ne doslovno ali ovo aero.


    0

    0