Renaultova pogonska jedinica 95% izmijenjena, promjena donosi 0.3 s po krugu

Crankshaft

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renaultova pogonska jedinica 95% izmijenjena, promjena donosi 0.3 s po krugu

Crankshaft

Renaultov šef za motore Remi Taffin je tijekom jučerašnje prezentacije R.S.17 rekao da je ovogodišnja pogonska jedinica 95% izmijenjena u odnosu na prošlogodišnju, koja je došla do samog kraja kada je riječ o tome što se iz postojećeg koncepta moglo izvući. Francuzi tako nastavljaju ofenzivno jer su i prošle godine napravili veliki pomak s motorom, a glavni tehnički direktor Bob Bell je rekao da je pogonska jedinica po performansama bila uz bok Ferrarijevoj na samom kraju sezone.

R.E.17, kako se zove ovogodišnja pogonska jedinica, ima potpuno novu arhitekturu motora s unutarnjim izgaranjem te drugu generaciju ERS-a.

“Motor je 95% drugačiji. Puno smo truda uložili kako bismo olakšali svaki pojedini dio jer smo znali da je to područje na kojem moramo raditi”, rekao je Taffin.

Tako velika promjena je riskantna, ali druge opcije i nisu imali jer je R.E.16 došao do samog kraja svog razvojnog ciklusa.

“Ovaj motor je temelj za ono što ćemo raditi sljedeće tri godine. Definitivno je riskantno promijeniti sve u pogonskoj jedinici, jer kada mijenjate nešto na jednom mjestu, to može imati utjecaj na sve, tako da morate biti pažljivi.”

Taffin je dodao da je Renault prije 15 mjeseci znao da je promjena koncepta nužna. Cilj s novom pogonskom jedinicom je smanjiti zaostatak za Mercedesom do kraja sezone.

“Prošle godine sam rekao da želimo prepoloviti razliku, a da ćemo drugu polovicu pokušati poništiti ove sezone. Imamo dobru priliku. To ćemo pokušati do kraja sezone, to je plan, ali nikada ne znate što ostali rade.”

Sve to znači da je Renault pronašao tri desetinke u R.E.17, a cilj za nastavak sezone je isti. Samouvjeren je bio i direktor Cyril Abiteboul.

“Ono što ja znam je to da smo krenuli od nule, što je bilo hrabro jer smo prošle godine imali dobar proizvod. Mislim da nas je iznenadila pouzdanost. Međutim, odlučili smo ponovno početi od nule. Jasno, ako u Formuli 1 ne napadate, mrtvi ste. Ako smo bili tako ozbiljni i htjeli sustići, ako ne i prestići najboljeg, što je Mercedes, morali smo razmotriti potpuno drugačiju filozofiju. To je ono što smo napravili ove godine.”

“Prva stvar koju moramo osigurati je pouzdanost. To će morati doći prvo. Kada je riječ o performansama, ciljamo 0.3 sekunde u odnosu na motor s kojim smo završili prošlu sezonu. Nadamo se da ćemo napraviti isti taj korak i tijekom godine.”

“Sezonskim razvojem želimo dobiti još tri ili četiri desetinke, ali to će biti moguće samo ako imamo pouzdanost. Ako je nemamo, onda će to poremetiti naše planove po pitanju uvođenja drugih motora. To znači da nadogradnja koju bismo trebali donijeti za motor broj dva ili tri neće biti dostupna jer moramo riješiti naš problem s pouzdanosti”, zaključio je Francuz.

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9487 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. David Croft Ferrari Prikaži

    Koliko sam čitao PU Renaulta će biti oko 15 konja jači od prošlogodišnjeg za prvi dio sezone.
    Što i nije baš impresivno.


    0

    0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      slažem se da nije impresivno, ali možda poprave potrošnju pa bude to puno veći dobitak.


      0

      0
    • Sjećam se da sam negdje na Renaultovoj stranici početkom 2015. pročitao da je ukupna snaga pogonske jedinice 945 konja (ako nisam nešto pobrkao), što bi bilo poprilično. A službena brošura je isticala ukupnu snagu od 850 konja. Zatim za 2016. su naveli oko 875 konja, i onda sada za 2017. samo više od 900 konja. E sad, ako Abiteboul kaže da je cilj do kraja sezone isti toliki dobitak, to bi onda moglo značiti najmanje 925+ konja. I to je onda opet daleko od 1000 konja za što je rekao da su bajke čak i za Mercedes. E sad koliko u tome ima istine, i to je teško reći.

      Te brojke znače snagu koju motor razvija samo u dijeliću sekunde, uz uvjet da je pedala gasa pritisnuta do samog kraja i ako se sve to događa u jednom od trenutaka kada u 33 sekunde po krugu imate i pomoć MGU-K. Tako da tu ima i puno drugih faktora osim samih brojki. :)


      0

      0
  2. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Bitno da se Renault pribojava Honde.


    0

    0