Renault Sport F1 Team je u poslijepodnevnim satima održao prezentaciju tijekom koje su predstavili svoj jednosjed za Svjetsko prvenstvo Formule 1 2017. Novi bolid se zove R.S.17 te je prvi koji je francuska momčad samostalno dizajnirala i konstruirala od svog povratka u sport prošle godine, nakon kasne odluke o ulasku u Formulu 1 i akvizicije Lotusovog E23 Hybrida zamišljenog za instalaciju Mercedesove pogonske jedinice.
Predsjednik momčadi Jerome Stoll je rekao da je momčad potpuno reorganizirana i da sada posjeduje sve sastojke kako bi započeli svoj put prema samom vrhu Formule 1. 2016. je bila tranzicijska godina za Renault, a direktor Cyril Abiteboul je dodao da je cilj za ovu sezonu peto mjesto u poretku konstruktora, što bi bio značajan iskorak u odnosu na deveto mjesto koje su ostvarili prošle sezone.
Momčad se za ovu sezonu pojačala Nico Hulkenbergom, a društvo će mu praviti Jolyon Palmer koji ostaje u momčadi i drugu sezonu zaredom. Ipak, ekipu je napustio šef momčadi Frederic Vasseur nakon neslaganja oko smjera kojim se momčad treba kretati u budućnosti, a njegova zamjena nije imenovana. Poslove koje je obavljao Vasseur bi trebali preuzeti direktor operacija na stazi Alan Permane, te glavni trkaći inženjer Ciaron Pilbeam koji je u Renault došao dva mjeseca ranije iz McLarena.
Pogonska jedinica je potpuno redizajnirana, s novom arhitekturom motora s unutarnjim izgaranjem, te drugom generacijom ERS-a u čijem su stvaranju veliku ulogu imali inženjeri sestrinskog Infinitija. Umjesto Totala, novi dobavljač goriva i maziva je Castrol britanske naftne kompanije BP.
Predsjednik Renault Sporta: Jerome Stoll
Direktor: Cyril Abiteboul
Glavni tehnički direktor: Bob Bell
Tehnički direktor (šasija): Nick Chester
Tehnički direktor (motor): Remi Taffin
Prva Velika nagrada: VN Velike Britanije 1977.
Utrke: 324
Konstruktorski naslovi: 2 (2005., 2006.)
Vozački naslovi: 2 (2005., 2006.)
Pobjede: 35
Pole positioni: 51
Najbrži krugovi: 31
Plasman u 2016.: 9. mjesto (8 bodova)
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako bi rekla jedna hrvatska kontroverzna ličnost: “AJMOOOOOOOOOOOOOOOOO!!”
(ALLEZ Renault F1 Team)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dosad najruznija livreja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije toliko loša.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemam nista protiv Renaulta ali meni je ova livreja bezveze.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dosta dobro izgleda…nadam se samo da će do Australije kao i prošle godine nestati te crne i biti potpuno žute boje..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam, jel to ide s godinama ili sta :)
Ove prezentacije su postale tako dosadne, a kakva prezentacija – takva i sezona. Ovaj bolid me ne fascinira nesto posebno, a jedino sto me fascinira njegova robusnost, kukala ti majka al ce biti havarija na samom startu. Jos je tu sad kamara novajlija, molim Boga da startovi budu dobri!
I za kraj Renaultu sve najbolje :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ove prezentacije su postale tako dosadne, a kakva prezentacija
Naravno da su dosadne druže. Sve u fino i bez ikakve spontanosti, dosadne i naporne izjave koje možeš sam napisati da se mrvicu potrudiš. Rekli su sve što smo do sada znali i što zna svatko upućeniji u sport.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam jel me kapiras, ne mislim na ove vase prezentacije, vec Renaulta (stream-a preko.YT-a)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da da, mislimo na isto :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao da prezentuju neku statuu u parku..
A vecina nas je vise nagadjala kako sta izgleda, jer znamo po pravilnicima kako bi trebao izgledati bolid, no nista nije isto dok praksu ne pretvoris u teoriju.
Da rekli su sve sta treba, ali to je izgledalo bas kao ovo gore sto sam naveo.
Izgledalo je nekako sve monotono, pa sam rekao kakva prezentacija – takva sezona.
Al hajd, nadam se da ce biti dobri na stazi, kad ne briljiraju u prezentaciji :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema Jordana da dovede par sisatih ljepotica
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskopao sam video na yt onaj studio f1 ako se nevaram (mislim da se tako zvala emisija na HRT2) i radilo se o predsezoni 2005.Najezio sam se dok sam gledao Schumija, Aloa, Kimija kako daju intervjuje i kako stoje s momcadskim kolegama pored bolida,a sve to prati neka nadobudna disko glazba, ni sam neznam kako bih ju nazvao,ali nadam se da znate na sto mislim.Nisam gledao ovu, ali cisto sumnjam da je bila poput onih 2004-2005 koje ja i danas, 12-13 godina kasnije, gledam i ponasam se kao da je uzivo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni osobno najljepsi od ova 3 zasad :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je baš fora ne znam za vas :D Ne razumijem zašto vam se ne sviđaju promjene? Kako vrijeme ide stvari se mjenjaju :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve to lijepo izgleda ali… Nadam se da Merc,RB i Ferrari nece staviti onaj ‘shark fin’ preko poklopca motora.. Meni licno izgleda grozno,nisam bio simpatizer toga ni 2009/10 meni se cini kad su neki imali taj dio… Jednostavno ne uklapa mi se vizuelno u koncept ovih novih bolida..
Moje misljenjee :)
I jos su preeeoptimisticni sa 5 mjestom,spusti malo loptu…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari ima Shark Fin također. Vrlo vjerojatno i Merc i RBR.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Citao sam i ja prema gazzeti da kao imaju opciju sa i bez tog dijela na ferariu.. Ajde ja se barem nadam da neko nece staviti to,ljepse izgleda bez toga..
Ali opet ako pomaze aerodinamici stavljaj,ja cu zamisljat bolid bez te ‘prečage’ :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni su bolidi lijepi,najljepši unazad 6 godina.Za sada mi je Wiliams najljepši zbog njegovih boja Martinija ali i Renault mi je lijep pa onda Sauber.Meni se i sviđa tkzv. shark peraja.Za sada sve teće po planu bolidi su brutalno dobri ove godine što se mene tiče jedva čekam nastavakl tjedna pa da vidimo Merc pa Newejevo čudo i legendarni Ferrari …
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve u svemu meni i nije toliko loš onako tipično za Renaultpuno žute s još nekom bojom iako je to sada puno ljepše u odnosuna prijašnje godine, još mi to nije onako baš po mojem ukusu valjda zato što ne navijam niti za jednu momčad koja je do sada predstavila bolid, pa zato se ćeka 23. i 24. veljačepa ćemo vidjeti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Načuo sam kako ta “peraja” služi isključivo estetski, kako bi gledatelja što bolje pripremili na zatvoreni cockpit i V4 turbo engine u skoroj budućnosti.
Nadam se uzbudljivoj sezoni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam da li je to od tebe sarkazam ili…
Svejedno cu ozbiljno odgovoriti pa kazati da ta peraja iskljucivo služi zbog aero potreba…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam sarkastičan, ali nisam niti ozbiljan i nije mi namjera bila da se bilo tko zakači na komentar.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osobno mi se ne sviđa niti jedna varijacija bolida do sada, sa tim shark finom.. što ne znači da neke od bolida sa istim neće izgledati bolje. Možda je to Sauber čak i bolje odradio, upravo zbog toga što su kamuflirali svoj shark fin u crnu mat boju, naspram sjajno plavog laka, tako su naglasili konture bolida na stražnjem dijelu.. što inače uvelike to peraje narušava.
Prednja krila mi se čine ove godine ooogromna, i sigurno naglašava agresivnost, no ova šira podnica mi baš ne ide niz dlaku estetici.. podsjeća me na stepenicu niskopodnih tramvaja (ili buseva)..
Znam da je estetika manje bitna.. no eto, svako ima svoj ukus.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ta peraja će stvarati probleme kod vjetrovitih utrka. Očekujem startove pod SC zbog jačeg vjetra.
I da, užasna je za oko. Fali joj samo Batman logo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ohohoho pa bacaju me svi u tu, nama vec davnu, 2010 kada sam uzivao u svakim krugom utrke….bolidi su fantasticni, shark fin mi se svidao i onda pa mi se svida i sada, pogotovo kad zalim za starim vremenima, straznji kraj je po mojem misljenju najizrazeniji novitet na bolidima i izgleda fantasticno kao i prednje krilo.Jedino ovaj nos ostaje,ali cak mi ni to ne izgleda lose.Livereja 50% zuta, 50% crna iako svi zelimo vise zute,no nema veze…Nadam se da ce Renault povecati brojeve pored konstruktorskih i vozackih naslova u skorijoj buducnosti ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
najzanimljiviji dosad.
osim onog nosa, drugo sve mi se sviđa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
utrke peraja. nice.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51CPEQV2DRL.jpg
:chill:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemogu definirati jel’ mi se sviđa ova peraja ili ne…Po mom guštu je Williams dosad najlipši i volio bi trun manje crne boje ostalo mi je odlično
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada pogledam bolid sa strane izgleda mi kao šareni kombi s ceradom a ne bolid radi ovog odvratnog “jedra” koje ide nebu pod oblake. Ukinu ono ružno usko i visoko stražnje krilo pa dobijemo sada ovo, još ružnije. Kao, promjene su išle u smjeru da bolidi izgledaju što niže i šire kao 80-ih… a kad ono :thumbsd:
O ukusima se ne raspravlja, ali nije mi jasno kako se ova “jedra” mogu nekom sviđati osim ako je taj netko F1 počeo pratiti 2010. pa mu je ovakva slika pred očima normalna stvar, a bez tog “jedra” nenormalna! Potpuno mi je jasno da ta stvar ispravlja turbulencije koje nastaju prilikom opstrujavanja zraka po gornjim dijelovima bolida, ubrzava ga samim tim i šalje u aerodinamčki boljoj formi prema stražnjem krilu koje proizvodi veći downforce i veću stabilnost bolida. Isti efekt se mogao postići i sa upola manjim jedrom kao što nam je to pokazao Williams na svom FW40.
Nadam se da će i ove vodeće momčadi slijediti takvu filozofiju kao i Williams, za Merc sam 99% siguran da takvo “jedro” nećemo vidjeti na njihovom bolidu jer drže do estetike. Nisu implementirali svojevremeno mošnja/penis noseve pa neće ni ovo.
Komentar je bio isključivo iz vizualnog dojma. Renaultu i Sauberu želim sve najbolje u nadolazećoj sezoni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad barem ne bi bilo peraje….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je ubjedljivo najzanimljviji ovaj detalj ispod nosa, koji ide od krila prema sredini bolida.
A i bočna krilca sa izrezima takođe privlače pažnju.
Samo da nije sharkija……
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad ide tehnicka analiza?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kroz pola sata otprilike.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na odgovoru
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se sviđaju peraje… I iako netko kaže da se može sviđat samo onome tko prati od 2010 nije tako; redovito pratim od 1995 i eto, sviđa mi se, jebiga….
Definitivno ljepše nego F-Duct iz 2010 koji se je spajo na stražnje krilo…
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2010/04/ferr_shan_fri_2010-1-941×529.jpg
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako bi brutalno dobro izledali bolidi da nema tog užasa od repa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kojeg repa? Shark fin? Pa to su već i prije imali.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, i s razlogom smaknuli. I eto ga opet nazad……
0
0