Renault predstavio svoj adut za novu sezonu – R.S.17

Crankshaft

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault predstavio svoj adut za novu sezonu – R.S.17

Crankshaft

Renault Sport F1 Team je u poslijepodnevnim satima održao prezentaciju tijekom koje su predstavili svoj jednosjed za Svjetsko prvenstvo Formule 1 2017. Novi bolid se zove R.S.17 te je prvi koji je francuska momčad samostalno dizajnirala i konstruirala od svog povratka u sport prošle godine, nakon kasne odluke o ulasku u Formulu 1 i akvizicije Lotusovog E23 Hybrida zamišljenog za instalaciju Mercedesove pogonske jedinice.

Predsjednik momčadi Jerome Stoll je rekao da je momčad potpuno reorganizirana i da sada posjeduje sve sastojke kako bi započeli svoj put prema samom vrhu Formule 1. 2016. je bila tranzicijska godina za Renault, a direktor Cyril Abiteboul je dodao da je cilj za ovu sezonu peto mjesto u poretku konstruktora, što bi bio značajan iskorak u odnosu na deveto mjesto koje su ostvarili prošle sezone.

Momčad se za ovu sezonu pojačala Nico Hulkenbergom, a društvo će mu praviti Jolyon Palmer koji ostaje u momčadi i drugu sezonu zaredom. Ipak, ekipu je napustio šef momčadi Frederic Vasseur nakon neslaganja oko smjera kojim se momčad treba kretati u budućnosti, a njegova zamjena nije imenovana. Poslove koje je obavljao Vasseur bi trebali preuzeti direktor operacija na stazi Alan Permane, te glavni trkaći inženjer Ciaron Pilbeam koji je u Renault došao dva mjeseca ranije iz McLarena.

Pogonska jedinica je potpuno redizajnirana, s novom arhitekturom motora s unutarnjim izgaranjem, te drugom generacijom ERS-a u čijem su stvaranju veliku ulogu imali inženjeri sestrinskog Infinitija. Umjesto Totala, novi dobavljač goriva i maziva je Castrol britanske naftne kompanije BP.

 

Struktura momčadi

Predsjednik Renault Sporta: Jerome Stoll
Direktor: Cyril Abiteboul
Glavni tehnički direktor: Bob Bell
Tehnički direktor (šasija): Nick Chester
Tehnički direktor (motor): Remi Taffin

 

Rezultati

Prva Velika nagrada: VN Velike Britanije 1977.
Utrke: 324
Konstruktorski naslovi: 2 (2005., 2006.)
Vozački naslovi: 2 (2005., 2006.)
Pobjede: 35
Pole positioni: 51
Najbrži krugovi: 31
Plasman u 2016.: 9. mjesto (8 bodova)

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9487 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Renault

Komentiraj

39 komentara

  1. Kako bi rekla jedna hrvatska kontroverzna ličnost: “AJMOOOOOOOOOOOOOOOOO!!”

    (ALLEZ Renault F1 Team)


    0

    0
  2. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Dosad najruznija livreja.


    0

    0
  3. Ferrari karlo_b Prikaži

    Dosta dobro izgleda…nadam se samo da će do Australije kao i prošle godine nestati te crne i biti potpuno žute boje..


    0

    0
  4. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Ne znam, jel to ide s godinama ili sta :)

    Ove prezentacije su postale tako dosadne, a kakva prezentacija – takva i sezona. Ovaj bolid me ne fascinira nesto posebno, a jedino sto me fascinira njegova robusnost, kukala ti majka al ce biti havarija na samom startu. Jos je tu sad kamara novajlija, molim Boga da startovi budu dobri!

    I za kraj Renaultu sve najbolje :)


    0

    0
    • Bmw Marko Rakić novinar Donator Prikaži

      Ove prezentacije su postale tako dosadne, a kakva prezentacija

      Naravno da su dosadne druže. Sve u fino i bez ikakve spontanosti, dosadne i naporne izjave koje možeš sam napisati da se mrvicu potrudiš. Rekli su sve što smo do sada znali i što zna svatko upućeniji u sport.


      0

      0
  5. Meni osobno najljepsi od ova 3 zasad :D


    0

    0
  6. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Meni je baš fora ne znam za vas :D Ne razumijem zašto vam se ne sviđaju promjene? Kako vrijeme ide stvari se mjenjaju :)


    0

    0
  7. Sve to lijepo izgleda ali… Nadam se da Merc,RB i Ferrari nece staviti onaj ‘shark fin’ preko poklopca motora.. Meni licno izgleda grozno,nisam bio simpatizer toga ni 2009/10 meni se cini kad su neki imali taj dio… Jednostavno ne uklapa mi se vizuelno u koncept ovih novih bolida..
    Moje misljenjee :)
    I jos su preeeoptimisticni sa 5 mjestom,spusti malo loptu…


    0

    0
  8. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Meni su bolidi lijepi,najljepši unazad 6 godina.Za sada mi je Wiliams najljepši zbog njegovih boja Martinija ali i Renault mi je lijep pa onda Sauber.Meni se i sviđa tkzv. shark peraja.Za sada sve teće po planu bolidi su brutalno dobri ove godine što se mene tiče jedva čekam nastavakl tjedna pa da vidimo Merc pa Newejevo čudo i legendarni Ferrari …


    0

    0
  9. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Sve u svemu meni i nije toliko loš onako tipično za Renaultpuno žute s još nekom bojom iako je to sada puno ljepše u odnosuna prijašnje godine, još mi to nije onako baš po mojem ukusu valjda zato što ne navijam niti za jednu momčad koja je do sada predstavila bolid, pa zato se ćeka 23. i 24. veljačepa ćemo vidjeti.


    0

    0
  10. Ferrari pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Načuo sam kako ta “peraja” služi isključivo estetski, kako bi gledatelja što bolje pripremili na zatvoreni cockpit i V4 turbo engine u skoroj budućnosti.

    Nadam se uzbudljivoj sezoni.


    0

    0
  11. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Osobno mi se ne sviđa niti jedna varijacija bolida do sada, sa tim shark finom.. što ne znači da neke od bolida sa istim neće izgledati bolje. Možda je to Sauber čak i bolje odradio, upravo zbog toga što su kamuflirali svoj shark fin u crnu mat boju, naspram sjajno plavog laka, tako su naglasili konture bolida na stražnjem dijelu.. što inače uvelike to peraje narušava.

    Prednja krila mi se čine ove godine ooogromna, i sigurno naglašava agresivnost, no ova šira podnica mi baš ne ide niz dlaku estetici.. podsjeća me na stepenicu niskopodnih tramvaja (ili buseva)..

    Znam da je estetika manje bitna.. no eto, svako ima svoj ukus.


    0

    0
  12. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Ohohoho pa bacaju me svi u tu, nama vec davnu, 2010 kada sam uzivao u svakim krugom utrke….bolidi su fantasticni, shark fin mi se svidao i onda pa mi se svida i sada, pogotovo kad zalim za starim vremenima, straznji kraj je po mojem misljenju najizrazeniji novitet na bolidima i izgleda fantasticno kao i prednje krilo.Jedino ovaj nos ostaje,ali cak mi ni to ne izgleda lose.Livereja 50% zuta, 50% crna iako svi zelimo vise zute,no nema veze…Nadam se da ce Renault povecati brojeve pored konstruktorskih i vozackih naslova u skorijoj buducnosti ;)


    0

    0
  13. Honda zekohonda Donator Prikaži

    najzanimljiviji dosad.
    osim onog nosa, drugo sve mi se sviđa.


    0

    0
  14. Maurizio Arrivabene Basso Profondo Prikaži

    Nemogu definirati jel’ mi se sviđa ova peraja ili ne…Po mom guštu je Williams dosad najlipši i volio bi trun manje crne boje ostalo mi je odlično


    0

    0
  15. Formula 1 1883 Donator Prikaži

    Kada pogledam bolid sa strane izgleda mi kao šareni kombi s ceradom a ne bolid radi ovog odvratnog “jedra” koje ide nebu pod oblake. Ukinu ono ružno usko i visoko stražnje krilo pa dobijemo sada ovo, još ružnije. Kao, promjene su išle u smjeru da bolidi izgledaju što niže i šire kao 80-ih… a kad ono :thumbsd:
    O ukusima se ne raspravlja, ali nije mi jasno kako se ova “jedra” mogu nekom sviđati osim ako je taj netko F1 počeo pratiti 2010. pa mu je ovakva slika pred očima normalna stvar, a bez tog “jedra” nenormalna! Potpuno mi je jasno da ta stvar ispravlja turbulencije koje nastaju prilikom opstrujavanja zraka po gornjim dijelovima bolida, ubrzava ga samim tim i šalje u aerodinamčki boljoj formi prema stražnjem krilu koje proizvodi veći downforce i veću stabilnost bolida. Isti efekt se mogao postići i sa upola manjim jedrom kao što nam je to pokazao Williams na svom FW40.
    Nadam se da će i ove vodeće momčadi slijediti takvu filozofiju kao i Williams, za Merc sam 99% siguran da takvo “jedro” nećemo vidjeti na njihovom bolidu jer drže do estetike. Nisu implementirali svojevremeno mošnja/penis noseve pa neće ni ovo.
    Komentar je bio isključivo iz vizualnog dojma. Renaultu i Sauberu želim sve najbolje u nadolazećoj sezoni.


    0

    0
  16. Ferrari mljac Prikaži

    Kad barem ne bi bilo peraje….


    0

    0
  17. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Meni je ubjedljivo najzanimljviji ovaj detalj ispod nosa, koji ide od krila prema sredini bolida.
    A i bočna krilca sa izrezima takođe privlače pažnju.
    Samo da nije sharkija……


    0

    0
  18. Narain Karthikeyan F1 Karthikeyan Prikaži

    Kad ide tehnicka analiza?


    0

    0
  19. Meni se sviđaju peraje… I iako netko kaže da se može sviđat samo onome tko prati od 2010 nije tako; redovito pratim od 1995 i eto, sviđa mi se, jebiga….
    Definitivno ljepše nego F-Duct iz 2010 koji se je spajo na stražnje krilo…

    http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2010/04/ferr_shan_fri_2010-1-941×529.jpg


    0

    0
  20. Mercedes Jester Donator Prikaži

    Kako bi brutalno dobro izledali bolidi da nema tog užasa od repa.


    0

    0