Zimska stanka, 81. dan: Sudari momčadskih kolega (3. dio)

Marko Rakić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Marko Rakić: Statistika, zanimljivosti, povijest

Zimska stanka, 81. dan: Sudari momčadskih kolega (3. dio)

Marko Rakić

Nico Rosberg i Lewis Hamilton – Austrija 2016.

Možda prošla sezona nije bila posebno atraktivna po pitanju konkurentnosti Mercedesu, no Rosberg i Hamilton pružili su nam ustajanje iz stolca/kauča u zadnjem krugu prošlogodišnje VN Austrije. Rosberg je išao prema svojoj trećoj uzastopnoj pobjedi u Austriji, no takvi planovi nisu se svidjeli Lewisu Hamiltonu, koji je imao pozamašan zaostatak za timskim kolegom. U zadnjem krugu se prednost potpuno otopila. Rosberg je odradio loš izlazak iz prvog zavoja, dok je Hamilton tu odradio puno bolji posao, te se počeo opasno približavati. U sljedećem zavoju postavio se s vanjske strane, te počeo prestizati. Rosberg se odlučio na kasno kočenje te duboki ulazak u zavoj, što je izveo vrlo nespretno. Njegov dojam bio je da je Hamilton kriv.

“Uznemiren sam, ovo je nevjerojatno. Borili smo se, ja sam imao malih problema s kočnicama jer su postale prilično vruće, gume su počele propadati i to je Lewisu dalo priliku. Bio sam uvjeren da se mogu obraniti i uzeti pobjedu. Imao sam unutarnju stranu, otišao sam dosta duboko u zavoj – mogu diktirati jer sam s unutarnje strane. Ostao sam iznenađen kad je lewis skrenuo u mene, to je izazvalo sudar.”

Ova Austrija kao da je zanimljiva destinacija za izbaciti momčadskog kolegu sa staze, ili mu barem otkinuti neki dio bolida. Ne osuđujem iz zbog toga – Austrija je prekrasna zemlja, posebno dio u kojem se nalazi staza. Možete sa sobom povesti curu i neće joj biti dosadno, garantiram! Eto toliko je dobro, pa se valjda i vozači previše opuste. 2000. godine Jean Alesi vozio je svoju pretposljednju sezonu u Formuli 1, a momčadski kolega u momčadi Prost bio je mladi perspektivni Nick Heidfeld. Alesi se odlučio preteći ga u utrci, no očito je napravio lošu procjenu.

“Taj loš potez dokazao je koliko je složeno preteći momčadskog kolegu. Brži ste, mislite da on to zna i da će vas propustiti jer vozite za istu momčad. U takvoj situaciji se ugurate s unutarnje strane, ali kad shvatite da brani svoju liniju, onda je prekasno. Tada sam se osjećao zaista loše”, komentirao je Alesi.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9512 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1198 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Zimska stanka

Komentiraj

3 komentara

  1. Lako je za sudare momčadskih kolega, mene hvata nostalgija kad u priloženom videu vidim kako je ne tako davno posebnu draž utrkama davalo nadolijevanje goriva :(


    0

    0
  2. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Počelo je počelo,Wiliams je pokazao bolid… :) AU ŠTA JE DOBAR
    koja je ovo razlika od 2012 godine sada jedva čekam da vidim bolida sve ljepši od ljePŠEG A ONE GODINE S ONIM NOSEVIMA MENI SE RIGALO.


    0

    0
  3. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Lijepo od Alesia da je priznao grešku danas malo tko to prizna uvijek se natežu da nisu krivi i da je kriv onaj drugi jer mu nije dao prostora itd.


    0

    0