Već u Melbourneu nas čekaju protesti?

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Već u Melbourneu nas čekaju protesti?

Ante Vetma

Rasprave oko inovativnih i kontroverznih rješenja ovjesa bolida za iduću godinu dobro su se rasplamsale, a čini se da bi nas na prvoj utrci u Melbourneu mogli dočekati i prvi protesti prema FIA-i.

Prije nekoliko dana Ferrari je potražio službeno očitovanje o legalnosti ovjesa kojeg će koristiti Mercedes i Red Bull, a navodno se ponaša poput aktivnog ovjesa ili nedavno zabranjenog FRIC-a.

Auto Motor und Sport izvještava da su se šefovi ekipa sastali u utorak i na vrhu prioriteta bila je rasprava o tom ovjesu kojeg navodno koriste samo Mercedes i Red Bull.

“Ostale ekipe žele odugovlačiti tu tehnologiju,” napiao je Michael Schmidt.

Ipak, FIA je reagirala na prvi Ferrarijev prigovor pozitivnim mišljenjem o legalnosti sustava. Španjolska Marca piše da je nakon sastanka u utorak zeleno svjetlo za Mercedes i Red Bull i dalje tu.

“Sada inženjeri žele objašnjenje FIA-e zašto su te šasije legalne. To bi moglo dovesti do protesta u Melbourneu protiv Mercedesa i Red Bulla.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9512 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3823 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Pirelli Hard Monty Prikaži

    To i nije neki problem.Valja pričekati borbu oko parkirnih i senzora za kišu,tempomata,selfi štikova i ostalih novotehnoloških komponenti,nužno potrebnih za poboljšanje performansi bolida F1.
    Prestanite više razvijati ova tehnološka čudesa,osobito u segmentu štednje goriva-četvrta godina razvoja +5kg,bravo-jer se već sad prestiglo one “žderaće goriva”iz 1988-me a postiglo se što?Nezna ljeva što radi desna. :facepalm:


    0

    0
  2. uvaženi forumaš (rofl) Ferrari će ti sad reć nemoj gledat :D

    nevjerojatno je da ijednom f1fanu odgovaraju ova današnja sranja :D


    0

    0
    • David Croft Ferrari Prikaži

      Pa ovakve stvari su se oduvijek događale u F1…(da i 70-ih i 80-ih i 90-ih i 2000-ih), ali valjda amnezija pukne ekipu…
      Tako da manje plakanja po komentarima…

      I da, ako ti se ne sviđa zasto onda pratis vijesti i F1?


      0

      0
  3. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Jednostavno pred vikend VN Australije zabraniti te sustave i eto zanimljive sezone.


    0

    0
  4. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Tko gubi , ima se pravo buniti. Pa kaj oni ne razviju sličan sustav. Najbolje da stave samo 4 drvena kotača i dasku.


    0

    0
    • Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

      Problem je što je sustav banovan.


      0

      0
      • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        A zasto je dobio zeleno svjetlo ako je banovan?


        0

        0
      • Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

        pa očigledno da pojedini ljudi različito tumače pravilnik u slučaju kontraverznih rješenja. nije ovo jedini put da je nešto na granici pravila ili tako da se izrazim ilegalno-legalno rješenje, f duct je bio legalan, double deck difuzor dvije kočnice kod meklarena sve je bilo legalno dok neko nije uložio protest. Nije sve na bolidu crno bjelo pa da se iz aviona vidi da li je legalno ili ne, lako je primjeniti pravilnik na dimenzije bolida a šta recimo o softveru unutar softvera koji daje driving aid a lafo oficijalno je neki softver za zaštitu klinaca na motoru i sl, to ne može skontati ni 15 fia komisija dok neko od konkurencije ne posumnja u regularnost. Vjerovatno nema puno osnova za žalbe, vidjećemo. pa kad fia kaže da je ovaj vid suspenzije ok svi će da polete da ga razvijaju, već viđena situacija x puta.


        0

        0