Abiteboul sumnja da će Formula 1 ove sezone imati motore od 1000 konja

Crankshaft

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Abiteboul sumnja da će Formula 1 ove sezone imati motore od 1000 konja

Crankshaft

Iako je nekolicina medija već neko vrijeme pisala o probijanju granice od 1000 konjskih snaga za 2017., tim više je ukinut sustav razvojnih tokena, Renaultov šef Cyril Abiteboul smatra kako su male šanse da jedan od četiri proizvođača pogonskih jedinica to ostvari ove sezone.

“Mislim da će se pogonske jedinice ove sezone kretati između 900 i 950 konjskih snaga”, rekao je Francuz za Auto Motor und Sport i zatim nastavio. “Momčadi koje računaju na dostizanje 1000 konja su malo preoptimistične. Mislim da čak ni Mercedes to neće ostvariti.”

“Međutim, to je definitivno ostvarivo pod trenutnim pravilnikom. Mi imamo neke radikalne koncepte, ali ne za ovu sezonu. Trebamo više vremena.”

Kada je riječ o Renaultovim ciljevima za 2017., Abiteboul samo želi smanjiti zaostatak za Mercedesom.

“Ne vjerujemo da ćemo sustići Mercedes na startu sezone, ali želimo vjerovati da smo dovoljno blizu kako bi se Red Bull borio protiv njih kada konstruiraju dobru šasiju. A siguran sam da hoće.”

“Naš cilj je nadmašiti Mercedesov motor u 2018. Ove godine ćemo biti malo iza njih.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9512 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Abiteboul#Renault

Komentiraj

7 komentara

  1. malko žalosno i jedan od većih razloga zašto bit ogorčen koliko je to sve umjetno danas.
    e pa nek pitaju stručnjake kako su prije tridesetak godina iz manjeg obujma izvlačili više, oni će im pokazat kako prošišat 1000 ks.

    a u utrci ni nemora bit 1000 ks. nek smanje obujam i na litru ako triba ali nek dozvole razvijanje do besvjesti. kako bi ja brzo sriza troškove i izbacio drseve krseve i ostale elektropizdarije pa elektro formulu već imamo koju pičku materinu ovo rade od f1.


    0

    0
    • David Croft Ferrari Prikaži

      Nemoj gledati onda.


      0

      0
    • hahahahaha… ovo volim , priče o razvoju motora do “besvjesti” . samo … pitanje je šta je to razvoj motora ? kad u njega nabiješ KS do “besvjesti” ili … ? stari majstori su to znali , a današnji stučnjaci nemaju pojma i trebali bi pitat one stare kako iz 1500 ccm izvuč više KS nego šta danans mogu iz 1600 ccm ? a da odgovor nije jednostavan npr u nekdašnjem i današnjem “pritisku” turba ? nekad ( prije 30 godina ) taj “pritisak” je iša od 5,5 do 6 bara ( na treninzima ) i snaga je bila skoro ili 1400 KS u trajanju 3 do 4 kruga , a onda adio ;) teoretski 0,1 bar “dodaje” 20 KS . znači kad bi današnjim motorima umisto 3,5 bara “pritiska” dozvolili isti “pritisak” ka prije 30 godina ovi motori bi umisto 900 imali 1300 do 1400 KS ka nekad … i trajali bi 3 do 4 kruga ;) npr Honda RA167E iz 1987. je u trci imala 1000 KS , a kad je 1988. ograničen “pritisak” turba na 2,5 bara hondin RA168E tek 650 KS ali je i trošija 23 % manje goriva i sa tako “slabim” motorom senna je osvojia titulu . motor je “izmišljen” prije 140 godina i do danas je njegova iskoristivost “podignuta” na 36 % tj u grubo … od 1l goriva korisno se iskoristi nepuna 4 dl , a ostalo ( 7 dl + ) se “prospe” . ko je smeta/ograničava konstruktorima da u ovih 140 godina “podignu” iskoristivost na npr 70 – 80 ili više % ? troškovi bi se rizali izbacivanjem elektropizdarija ? a jesu li pizdarije koje su podizale cijenu motora bile i primjena 4 umisto 2 ventila , ubrizgavanje umisto karburatora , zamjena podizanja ventila umisto oprugama sa pneumatikom itd ? a šasije ? sa onih lipih , jednostavnih , cijevnih sa početaka F 1 preko aluminijskih monoquk do današnjih skupih kompozitnih , karbonskih . šta im je to trebalo … tako sve poskupit , a moglo je sve bit jednostavno , jeftino :( moglo se ostat na 2 ventila , karuratorima , klasičnom razvodu uz pomoć opruga , sve bi bilo jednostavnije ,jeftinije . moglo se “nabit” i do 1400 KS svake Q i u 20 Q “razvalit” bar 300 motora ( ne bi valjda svi crkli od naprezanja i snage ) … u trci bi se koristija novi , manje opterećen jer je u trkama “pritisak” turba obraničavan u odnosu na “pritisak” u Q . sve bi to puno manje koštalo nego ovi motori koji imaju samo 900+ KS i traju bar 3 do 4 trke čime pokazuju genijalnost inžinjera jer su do sada konstrukcijski najsloženiji u povjesti F 1 . kakvi bi tek bili da im se dozvoli “razvoj do besvjesti” ? imali bi bar 2000 KS ,vrtili bi se na min 30 000 okretaja samo …. prvo bi trebalo razvijat materijale koji bi sve to mogli izdržat i mehanički i temperaturno , osmislit kočnice koje bi sve mogle uredno usporavat/zaustavljat nekih 40 do 50+ krugova , a da se ne “umore” , a iskoristivost motora bi i dalje ostala 36 % ;) snagu su već davno znali i klinci ( kod 2T ) … malko bi pobrusili glavu motora , polirali kanale , “poigrali se malko klipom ( npr “skratili ga malko na usisnoj strani da usis ranije započme ) , prominili karburator , auspuh i umisto 3 dobili 3,5 KS = 15% podigli snagu . a današni stručnjaci bi trebali pitat one negdašnje kako to uradit :) :) :) i opet … šta je to razvoj motora ? KS ?


      0

      0
      • pa su srizani troškovi s tim šta motor traje nekoliko utrka? a koliko se lupa u razvoj takvog motora? uvjeri me da danas jedan mutant od motora košta manje od jednostavnija 3-4 koja bi trajala jedan vikend?

        ”Time marches on. Today it’s the turn of the 1980s, the last time F1 cars were turbocharged as they will be next year. But while 2014’s 1.6-litre V6s will be turbocharged in the name of efficiency (notionally at least), appropriately in the ‘80s it was all about excess, all about power.

        i zlatna era je bila preskupa u odnosu na ’70. izgubio se garažni duh di su i najmanji mogli iskopirat lotusa, kupit dfv, šarafit po garaži i napravit nešto na stazi, morala se tražit injekcija velikih igrača poput renaulta, bmw-a, porschea, honde…i opet u tom periodu imamo samo 1 back-to-back- prvaka, čak 3 različite ekipe s kojima se osvajalo prvenstvo i na vrhuncu zlatne ere čak 9 različitih dobavljača motora. i pored nenormalnih cijena u odnosu na prijašnja razdoblja opet se itekako moglo i radilo. nezaboravimo ugašena je zbog nenormalno visokih cijena razvoja.

        i šta danas u ovoj ekonomičnoj eri imamo? snagu nemamo ali zato imamo trajanje motora od nekoliko utrka šta je jako bitno fanovima f1. moš mislit.
        imamo 4 dobavljača motora tj 1 i 3 koji već godinama pokušavaju svatit kako bi to sve tribalo funkcionirat.


        0

        0
      • avalone ako ti je ko fanu značajno šta oni tamo brljaju da bi s decon goriva vozili krug po stazi onda bi ti i uvođenje dizela bilo skroz ok?


        0

        0
  2. kojem su ono današnjem vozaču dali sennin mclaren da oproba pa on nakon testa razvuka njaaaaah negodovanje?


    0

    0