Smedley: Sve je teže pronalaziti rupe u pravilima

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Smedley: Sve je teže pronalaziti rupe u pravilima

Ante Vetma

Rob Smedley kaže da je sve teže pronalaziti rupe u pravilima, pogotovo u novom tehničkom pravilniku za iduću sezonu. Aerodinamičke regulacije su značajno promijenjene što za sobom nužno povlači špekulacije o tome tko će biti mudar i interpretirati ih na najbolji način.

Dovoljno je sjetiti se 2009. godine i duplog difuzora kojeg su implementirali u Brawnu, Williamsu i Toyoti, što im je donijelo značajnu prednost. Na upit postoje li šanse za nešto slično u ovoj sezoni, Smedley je za Autosport odgovorio:

“Svaki put kad dođu nova pravila, barem kroz ovo moje vrijeme u Formuli 1, sve je teže pronalaziti rupe.”

“To se događa zato jer su pravila uglavnom i napisana od tih iskusnih ljudi koji rade u ekipama. Znaju da tražimo rupe i da si pokušavamo naći prednost u odnosu na konkurenciju.”

“No, pitanje pravila je zajednički proces i pišu ih ljudi koji će tražiti rupe, pa je samom tom činjenicom logično da će bilo kakve neobične interpretacije biti uglavnom onemogućene.”

Istaknuo je da to posebno dolazi do izražaja u ovom novom pravilniku.

“Postoje li još uvijek područja koja se mogu naveliko iskoristiti? Naravno. Jesu li ih drugi ljudi našli? Vidjet ćemo.”

Promjena tehničkog osoblja

Williams proživljava nekoliko promjena iskusnih članova ekipe jer Pat Symonds odlazi s mjesta glavnog tehničkog direktora da bi napravio mjesta za Paddyja Lowea za što još nije došla službena potvrda.

Smedley se nada da Williams može umanjiti negativan utjecaj tako velike promjene.

“Bolid s kojem ćemo se utrkivati u Australiji je, recimo to tako, vrlo dizajniran. Već radimo na promjenama koje ćemo donositi unutar sezone.”

“Moramo osigurati da tehnički dio ekipe napreduje kroz sve nivoe. Ljudima koji dolaze na najviše pozicije moramo omogućiti da rade na ostvare svoj potencijal i rade na najbolji mogući način.”

Smedley smatra da će sve promjene imati minimalan utjecaj na početak sezone, te da će se prve posljedice osjetiti tek nakon 6-8 mjeseci.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9512 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3823 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj