Izdvojeno

Brawn: Nema razloga zašto ne bismo imali još više utrka

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ross Brawn kaže da je otvoren prema ideji proširenja kalendara Formule 1, te da ne vidi razloga zašto ne bismo po sezoni odradili i više od 20 utrka. Ipak, ističe da naglasak treba staviti na kvaliteti, a ne na kvantiteti.

“Samo moramo osigurati da ne dodajemo utrke zbog većeg broja nego. Moraju biti kvalitetne, na dobrim i uzbudljivim lokacijama.”

“Također moramo razmisliti o frekventnosti utrka jer je balans od jedne utrke na dva vikenda savršen.”

“Ekipe se mogu organizirati da odrade više od trenutnog broja utrka. Nema razloga zašto ne bismo imali više od 20, ali s trenutnim strukturama ekipa to nije moguće jer bi ih uništilo.”

Pritom Brawn aludira na opciju da svi imaju po dva seta ekipa i inženjera te da se izmjenjuju na utrkama.

“20 ili 21 utrka je jako težak raspored za inženjere i za sve koji putuju. Ali, ako se pripremite tako da imate dvije različite grupe ljudi, što postoji u NASCAR-u, onda je to ostvarivo.”

“Ako nađemo načina za ekipe da to mogu odraditi na pravi način, to definitivno ne bi bio prevelik pritisak za vozače jer ionako više nemaju testiranja kao prije.”

“Postoje još neki ljudi unutar organizacije kojima to ne bi bio problem, ali za mehaničare, inženjere i taj tip ljudi – definitivno ne bi bilo lako. Međutim, taj problem je rješiv. U krajnjoj liniji, moramo odlučiti želimo li toliko utrka i ima li to smisla za sportsku i za zabavnu stranu Formule 1.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Maurizio Arrivabene
    Kuštelaar Prikaži

    Trenutno ima razloga! Ako im das 10 motora po sezoni, onda nece bit razloga. Jer ja ih ne zelim gledat kak voze na 2500 okretaja samo da izdrze sezonu od 30 utrka!


    0

    0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Šta to znači, dali da se prepolovi plača trenutnog broja ljudi koji bi dobili svoje zamjene ili bi se udvostručili troškovi za dupli tim ljudi? Na koji način uštediti s tim putem?


    0

    0
  3. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Ne znam kako je to moguce sa 3 motora po sezoni kako ce biti od 2018…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni