Izdvojeno

Kraj za Manor

Piše: Crankshaft

Prije 6 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Momčad Manor Racing nije uspjela pronaći kupca te je time zaustavljena avantura ove momčadi u Formuli 1. Ekipa iz Banburyja je ranije ovog mjeseca završila u stečaju jer nisu uspjeli osigurati podršku investitora kako bi se održali na životu.

Budući da je do prvog predsezonskog testa ostalo još mjesec dana, a pravih ponuda nije bilo, savjetodavna firma FRP Advisory je zaključila da Manor nije dobio potrebna sredstva kako bi se spasila momčad.

U izvješću FRP Advisoryja stoji:

“Posljednjih mjeseci je viši menadžerski tim neumorno radio kako bi u momčad doveo nove ulagače, koji bi osigurali budućnost momčadi, ali nažalost nisu to uspjeli učiniti u vremenu koje su imali na raspolaganju, te im nije ostalo ništa drugo nego da JRSL (Manorovu matičnu kompaniju) pošalju u stečaj, kako bi zaštitili interese temeljnih poslovnih aktivnosti, te kako bi nastavili tražiti kupca.”

“Od njihovog imenovanja ranije ovog mjeseca, stečajni upravitelji u FRP Advisoryju su nastavili raditi uz podršku višeg menadžmenta, u pokušajima da osiguraju nove ulagače, što je rezultiralo pregovorima s brojnim zainteresiranim stranama. U tom periodu su pronađena sredstva kako bi se osigurale isplate plaća svog osoblja do 31. siječnja 2017.”

“Budući da nije osigurana operativna ili financijska struktura kako bi se Grupa zadržala kao održiv koncern, stečajni upravitelji su zaustavili poslovanje JRSL-a, te nažalost s posla moraju poslati cijelo osoblje doma danas 27. siječnja.”

Iako je matična kompanija Just Racing Services završila s poslovanjem, kompanija koja je vlasnik prava za utrkivanje u Formuli 1 (Manor Grand Prix Racing Ltd.) nije u stečaju.

Upravitelj Geoff Rowley tvrdi da nije oduševljen odlukom o gašenju Manora, ali zna da drugih opcija nije bilo.

“Jako je žalosno što je momčad završila s radom i zatvorila svoja vrata. Manor je veliko ime britanskog motorsporta i momčad koja je ostvarila velike stvari u zadnje dvije godine, ojačana pod novim vlasništvom.”

“Vođenje F1 momčadi zahtijevanim standardima je tražilo značajna ulaganja. Just Racing Services Limited je stavljen u stečaj početkom siječnja, ubrzo nakon što su propali pokušaji prodaje.”

“Želimo zahvaliti svom osoblju za podršku i profesionalnost tijekom ovog teškog procesa”, rekao je Rowley.

Još uvijek postoji opcija da se Manor spasi tako što će se pojaviti kupac ugašene ekipe, ali teško da bi se momčad mogla vratiti u ovogodišnje prvenstvo jer je do početka sezone ostalo manje od 2 mjeseca, pa im u tom slučaju ne bi pomoglo ni pravilo koje ekipama dozvoljava propuštanje određenog broja trkaćih vikenda ako bi htjeli zadržati pravo utrkivanja u tekućoj sezoni.

Manor Racing je u Formulu 1 ušao 2010. pod imenom Virgin Racing. U stečaju su se prvi puta našli krajem 2014., a stvari je tada popravio novi vlasnik Stephen Fitzpatrick i to u zadnji tren. On je u pregovorima s novim ulagačima bio i krajem prošle sezone, ali stvari je dodatno komplicirao nedostatak novčanih nagrada jer je Manor u pretposljednjoj utrci 2016. izgubio 10. mjesto u poretku konstruktora, a Fitzpatrick je rekao kako to znači i oko 14 milijuna eura manje, prijeko potrebnih momčadi sa začelja.

Komentiraj

11 komentara

  1. Pa dobro.
    Bolje je ovako.
    Onako bi F1 dobila 2 placena vozaca i tim koji bi kasnio po 5,6 sekundi. To nije F1.

    Nakon onakve prosle sezone, iskreno nisam ocekivao ovakav rasplet.
    Steta sto Mercedes nije stao iza toga ali ipak radi koga?
    Ne znam ali gledajuci malo razumno bolje je ovako…


    0

    0
  2. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    A jbmu :(
    Iako bi se slepali i ove sezone na zacelju i nebi to bas imalo smisla….opet im skidam kapu na volji i trudu. Mozda se i vrate jednog dana. Zbogom Manor!


    0

    0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Koja ironija…
    Nasr si je sam zapečatio sudbinu u Brazili…Da nije osvojio bodove, danas bi bio vozač Manora…


    0

    0
  4. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Ono kad Nasru veselje donose nesreću :(

    #RipManor


    0

    0
  5. Najironicnije od svega je sto je McLaren postao zagovornik ogranicenja troskova. A kada se prije 10 godina pojavila ideja tada je Ron Dennis bio najbucniji protiv toga


    0

    0
  6. Mercedes
    Mikalo Prikaži

    Meni vec dugo nisu jasne ekipe poput Manora ili njihovi vlasnici , sta oni uopce traze u F1 . A sama F1 kao organizator svega vec dugo je apsolutno smijesna pokusavajuci nekim suludim smanjenjima troskova (u stvari su svaki put bila povecanja) odrzati neodrzivo . Pa i najvecem kretenu je jasno da je ovo najskuplji sport na svijetu te ako niste poput Ferrarija , Red Bulla ili Mercedesa nemate sto ovje traziti . Trenutacno je F1 na takvom nivou da ne treba dopustiti natjecanje niti jednoj momcadi koja nema minimalno 200 milijuna eura po sezoni . Zadnja sentimentalna vremena su prosla tijekom 70-ih , a vec se odavno trebalo okrenuti divovima koji mogu sebi priustiti ogromne svote novaca za potrositi . Na kraju krajeva kome stvarno trebaju ekipe koje kasne po krugu 4-5 sekundi te im je svaka godina natjecanja u F1 pod upitnikom .


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni