Izdvojeno

Ocon: Nedostatak pretjecanja mogao bi umanjiti neke kvalitete novih bolida

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši vozač Manora i trenutni Force Indie, Esteban Ocon, smatra da će nedostatak pretjecanja u nadolazećoj sezoni zasjeniti sve ostale dobre strane novih bolida. Izgledno je kako je Formula 1 ponovno zakazala na jako važnom području, no za potvrdu toga treba pričati VN Australije.

“Što se tiče dizajna, mislim da su bolidi sjajni”, rekao je Ocon. “Puno ljudi je izgubilo interes za sportom nakon prilično ružnih bolida 2014. Također ni zvuk nije bio sjajan – i dalje će biti loš ako se mene pita jer preferiram zvuk atmosferskih motora. No, raduje me brzina koju će bolidi posjedovati, posebno u zavojima, pa ćete sada kroz cijelu utrku moći vidjeti brzinu koju ste do sada viđali samo u kvalifikacijama. No, utrke bi mogle biti manje zanimljive jer će biti teže pretjecati i biti će manje prilika.”

Mladi Francuz kaže da jako puno vježba ne bi li se što bolje pripremio za nove bolide, koji će biti iznimno zahtjevni za vožnju:

“Dani su jako, jako dugi. Počinjete ujutro u 9 i završavate navečer u 21 sat. Trening je veoma intenzivan, moram dobiti na masi i dodatno osnažiti mišiće. To će biti nužno jer će bolidi biti jako teški za vožnju.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Zanimljivi su mi oni koji su su prestali pratiti zbog zvuka i izgleda…..a utrkivanje ko j*be. Meni nista ne znaci kako ce izgledat i zvucat ako je procesija na stazi…a kako se najavljuje moglo bi tako i biti. Fino.


    0

    0
    • Da al kada gledas uzivo, ako si na trci onda nije ti svejedno kakav je zvuk.

      Ovako preko TV, mislim svima je svejedno kakav je zvuk.


      0

      0
    • Sebastian Vettel
      mzf1 Prikaži

      A koje utrkivanje.. pa na početku 2014. smo znali koji tim ce osvojiti titulu 2016. Kvalitetno utrkivanje od 7. mista na doli ne moze nadoknaditi nedostatak utrkivanja u vrhu. Čak ni unutarmomčadski dueli nisu dali skoro pa ništa. Cilu ovu eru mogli bi zaukružili sa nenormalnom dominacijom Mercedesa, smrti Bianchija, RB-ovim otkrivanjem i dovođenjem dva nova supertalenta (Ric i Ves), Vettelovom i Ferrarijevom maestralnom 2015. i Rosbergovom 2016. Pa bilo koje tri utrke 2012. sadrže više sadržaja, prevrata i napetosti nego ove tri sezone. Još jedna stvar, 2012. si mora pratiti sva tri treninga da bi dobija neku ideju kako bi mogle izgledati kvale i utrka, a sad ni kvalifikacije ne moras gledati da znaš poredak na kraju utrke.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni