F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ocon: Nedostatak pretjecanja mogao bi umanjiti neke kvalitete novih bolida

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Bivši vozač Manora i trenutni Force Indie, Esteban Ocon, smatra da će nedostatak pretjecanja u nadolazećoj sezoni zasjeniti sve ostale dobre strane novih bolida. Izgledno je kako je Formula 1 ponovno zakazala na jako važnom području, no za potvrdu toga treba pričati VN Australije.

“Što se tiče dizajna, mislim da su bolidi sjajni”, rekao je Ocon. “Puno ljudi je izgubilo interes za sportom nakon prilično ružnih bolida 2014. Također ni zvuk nije bio sjajan – i dalje će biti loš ako se mene pita jer preferiram zvuk atmosferskih motora. No, raduje me brzina koju će bolidi posjedovati, posebno u zavojima, pa ćete sada kroz cijelu utrku moći vidjeti brzinu koju ste do sada viđali samo u kvalifikacijama. No, utrke bi mogle biti manje zanimljive jer će biti teže pretjecati i biti će manje prilika.”

Mladi Francuz kaže da jako puno vježba ne bi li se što bolje pripremio za nove bolide, koji će biti iznimno zahtjevni za vožnju:

“Dani su jako, jako dugi. Počinjete ujutro u 9 i završavate navečer u 21 sat. Trening je veoma intenzivan, moram dobiti na masi i dodatno osnažiti mišiće. To će biti nužno jer će bolidi biti jako teški za vožnju.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Zanimljivi su mi oni koji su su prestali pratiti zbog zvuka i izgleda…..a utrkivanje ko j*be. Meni nista ne znaci kako ce izgledat i zvucat ako je procesija na stazi…a kako se najavljuje moglo bi tako i biti. Fino.


    0

    0
    • Esteban Ocon 31 Krstas Donator Prikaži

      Da al kada gledas uzivo, ako si na trci onda nije ti svejedno kakav je zvuk.

      Ovako preko TV, mislim svima je svejedno kakav je zvuk.


      0

      0
    • Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

      A koje utrkivanje.. pa na početku 2014. smo znali koji tim ce osvojiti titulu 2016. Kvalitetno utrkivanje od 7. mista na doli ne moze nadoknaditi nedostatak utrkivanja u vrhu. Čak ni unutarmomčadski dueli nisu dali skoro pa ništa. Cilu ovu eru mogli bi zaukružili sa nenormalnom dominacijom Mercedesa, smrti Bianchija, RB-ovim otkrivanjem i dovođenjem dva nova supertalenta (Ric i Ves), Vettelovom i Ferrarijevom maestralnom 2015. i Rosbergovom 2016. Pa bilo koje tri utrke 2012. sadrže više sadržaja, prevrata i napetosti nego ove tri sezone. Još jedna stvar, 2012. si mora pratiti sva tri treninga da bi dobija neku ideju kako bi mogle izgledati kvale i utrka, a sad ni kvalifikacije ne moras gledati da znaš poredak na kraju utrke.


      0

      0