F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault potvrdio prelazak s Totala na BP/Castrol

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Francuska kompanija Total više neće biti Renaultov dobavljač goriva i maziva za Formulu 1 budući da je ekipa iz Enstonea potvrdila prelazak na British Petroleum/Castrol, potvrđeno je danas nakon višemjesečnih nagađanja o ovom potezu francuske momčadi.

McLaren Honda bi također trebala koristiti proizvode iste kompanije, ali službene potvrde još nema.

Renaultov direktor Cyril Abiteboul se nada da će od novog dobavljača itekako imati koristi, s obzirom na to da će u 2017. snaga biti još veći faktor u brzini po krugu, budući da će jednosjedi koji udovoljavaju novom tehničkom pravilniku morati savladati veći aerodinamički otpor, poznatiji kao drag.

“S obzirom na novi aerodinamički pravilnik za 2017., utjecaj snage će se povećati. Stoga će goriva i maziva imati još veću važnost u ukupnim performansama bolida nego što su imali od trenutka uvođenja pogonskih jedinica 2014.”, rekao je Francuz.

“Timovi u BP-u i Castrolu su uzbuđeni zbog izazova koje im nudi Formula 1, a mi smo uvjereni da će nam oni pomoći ostvariti naše ciljeve za novi bolid u 2017. i godinama iza nje.”

Renault je posljednji puta surađivao s BP-om/Castrolom 1997. kada je momčad Williamsa osvojila vozačko i konstruktorsko prvenstvo s motorima francuske kompanije.

No, Renault će u 2017. ipak raditi s dva dobavljača jer njihovi drugi klijenti (Red Bull/Toro Rosso) surađuju s američkim proizvođačem Exxon/Mobil.

Abiteboul je prošle godine zapravo pohvalio ovakav pristup svoje kompanije.

“Uvijek preferiram jednostavnost jer je ionako dovoljno složeno, pa je bolje da je samo jedan dobavljač. Međutim, postoji puno dobavljača motora koji su u prošlosti bili uspješni s dvije homologacije goriva/maziva. Rekao bih da dva proizvođača goriva stvaraju raznovrsnost, konkurenciju, inspiraciju – poput činjenice što imamo različite klijente; Red Bull je velika inspiracija i mjerilo za Enstone.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Po meni dobar potez , ali Inino je najjače :D
    #Ina


    0

    0