Izdvojeno

Renault potvrdio prelazak s Totala na BP/Castrol

Piše: Crankshaft

Prije 6 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Francuska kompanija Total više neće biti Renaultov dobavljač goriva i maziva za Formulu 1 budući da je ekipa iz Enstonea potvrdila prelazak na British Petroleum/Castrol, potvrđeno je danas nakon višemjesečnih nagađanja o ovom potezu francuske momčadi.

McLaren Honda bi također trebala koristiti proizvode iste kompanije, ali službene potvrde još nema.

Renaultov direktor Cyril Abiteboul se nada da će od novog dobavljača itekako imati koristi, s obzirom na to da će u 2017. snaga biti još veći faktor u brzini po krugu, budući da će jednosjedi koji udovoljavaju novom tehničkom pravilniku morati savladati veći aerodinamički otpor, poznatiji kao drag.

“S obzirom na novi aerodinamički pravilnik za 2017., utjecaj snage će se povećati. Stoga će goriva i maziva imati još veću važnost u ukupnim performansama bolida nego što su imali od trenutka uvođenja pogonskih jedinica 2014.”, rekao je Francuz.

“Timovi u BP-u i Castrolu su uzbuđeni zbog izazova koje im nudi Formula 1, a mi smo uvjereni da će nam oni pomoći ostvariti naše ciljeve za novi bolid u 2017. i godinama iza nje.”

Renault je posljednji puta surađivao s BP-om/Castrolom 1997. kada je momčad Williamsa osvojila vozačko i konstruktorsko prvenstvo s motorima francuske kompanije.

No, Renault će u 2017. ipak raditi s dva dobavljača jer njihovi drugi klijenti (Red Bull/Toro Rosso) surađuju s američkim proizvođačem Exxon/Mobil.

Abiteboul je prošle godine zapravo pohvalio ovakav pristup svoje kompanije.

“Uvijek preferiram jednostavnost jer je ionako dovoljno složeno, pa je bolje da je samo jedan dobavljač. Međutim, postoji puno dobavljača motora koji su u prošlosti bili uspješni s dvije homologacije goriva/maziva. Rekao bih da dva proizvođača goriva stvaraju raznovrsnost, konkurenciju, inspiraciju – poput činjenice što imamo različite klijente; Red Bull je velika inspiracija i mjerilo za Enstone.”

Komentiraj

1 komentar

  1. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Po meni dobar potez , ali Inino je najjače :D
    #Ina


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni