Renault od ove sezone nastupa s potpuno novim motorom i ERS-om

Crankshaft

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault od ove sezone nastupa s potpuno novim motorom i ERS-om

Crankshaft

Ukidanje tokena po kojima su se pogonske jedinice mogle razvijati od 2014. je nekim proizvođačima omogućilo mijenjanje kompletne arhitekture ili dizajna motora i hibridnih sustava. Honda je tako najavila velike promjene za 2017., a istim stopama ide i francuski Renault.

U Viryju vjeruju da je R.E.16 dosegnuo svoj limit, pa će u 2017. nastupati s izmijenjenom pogonskom jedinicom koja omogućuje daljnji napredak.

“Ove sezone želimo potvrditi preokret kada je u pitanju motor. Prošla godina je bila fantastična i to trebamo potvrditi. Imat ćemo potpuno novu arhitekturu motora s unutarnjim izgaranjem, a po prvi puta ćemo uvesti i drugu generaciju ERS-a”, rekao je direktor Cyril Abiteboul.

Francuzima su u razvoju ERS-a pomogli stručnjaci iz sestrinskog Infinitija, pa se sav posao oko razvoja vodi unutar vlastitog krova – alijanse Renault-Nissan.

“To je početak naše suradnje. Prošle godine je u određenoj mjeri bilo malo žurbe iako je Infiniti već bio spreman, jer je nešto od toga bio samo prijenos onoga što je postojalo između Red Bulla i Renault Sporta. Ali od sada pa nadalje gradimo blokove za koje se nadam da su dobar temelj za budućnost i sljedećih pet do 10 godina, što je period u kojem moramo misliti na bilo kakvu uključenost u Formulu 1.”

Iako ERS u posljednje vrijeme nije bio velika prepreka u napretku Renaultove pogonske jedinice, Abiteboul smatra da se bez obzira na to puno toga može dobiti.

“Puno je sporednih aspekata koji se moraju uzeti u obzir, poput težine, pakiranja, zahtjeva za hlađenje, uz jakost struje koju možete koristiti u određenim uvjetima, posebno klimatskim uvjetima. Postoje neke stvari koje se čine kao sekundarne, ali u Formuli 1 ništa nije sekundarno. Od trenutka kada dostignete vrh, što je MGU-K koji može isporučiti 120 kW, i dalje morate misliti o tim dodatnim elementima ako želite napredovati i dosegnuti vrh kao momčad”, dodao je Abiteboul.

Osim tvorničke ekipe, Renault će ove godine pogonske jedinice isporučivati Red Bullu i Toro Rossu.

Podrži nas

Zadnji donatori:
fortmer
zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9403 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Abiteboul#Renault

Komentiraj