F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault od ove sezone nastupa s potpuno novim motorom i ERS-om

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ukidanje tokena po kojima su se pogonske jedinice mogle razvijati od 2014. je nekim proizvođačima omogućilo mijenjanje kompletne arhitekture ili dizajna motora i hibridnih sustava. Honda je tako najavila velike promjene za 2017., a istim stopama ide i francuski Renault.

U Viryju vjeruju da je R.E.16 dosegnuo svoj limit, pa će u 2017. nastupati s izmijenjenom pogonskom jedinicom koja omogućuje daljnji napredak.

“Ove sezone želimo potvrditi preokret kada je u pitanju motor. Prošla godina je bila fantastična i to trebamo potvrditi. Imat ćemo potpuno novu arhitekturu motora s unutarnjim izgaranjem, a po prvi puta ćemo uvesti i drugu generaciju ERS-a”, rekao je direktor Cyril Abiteboul.

Francuzima su u razvoju ERS-a pomogli stručnjaci iz sestrinskog Infinitija, pa se sav posao oko razvoja vodi unutar vlastitog krova – alijanse Renault-Nissan.

“To je početak naše suradnje. Prošle godine je u određenoj mjeri bilo malo žurbe iako je Infiniti već bio spreman, jer je nešto od toga bio samo prijenos onoga što je postojalo između Red Bulla i Renault Sporta. Ali od sada pa nadalje gradimo blokove za koje se nadam da su dobar temelj za budućnost i sljedećih pet do 10 godina, što je period u kojem moramo misliti na bilo kakvu uključenost u Formulu 1.”

Iako ERS u posljednje vrijeme nije bio velika prepreka u napretku Renaultove pogonske jedinice, Abiteboul smatra da se bez obzira na to puno toga može dobiti.

“Puno je sporednih aspekata koji se moraju uzeti u obzir, poput težine, pakiranja, zahtjeva za hlađenje, uz jakost struje koju možete koristiti u određenim uvjetima, posebno klimatskim uvjetima. Postoje neke stvari koje se čine kao sekundarne, ali u Formuli 1 ništa nije sekundarno. Od trenutka kada dostignete vrh, što je MGU-K koji može isporučiti 120 kW, i dalje morate misliti o tim dodatnim elementima ako želite napredovati i dosegnuti vrh kao momčad”, dodao je Abiteboul.

Osim tvorničke ekipe, Renault će ove godine pogonske jedinice isporučivati Red Bullu i Toro Rossu.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj