Izdvojeno

Renault od ove sezone nastupa s potpuno novim motorom i ERS-om

Piše: Crankshaft

Prije 6 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ukidanje tokena po kojima su se pogonske jedinice mogle razvijati od 2014. je nekim proizvođačima omogućilo mijenjanje kompletne arhitekture ili dizajna motora i hibridnih sustava. Honda je tako najavila velike promjene za 2017., a istim stopama ide i francuski Renault.

U Viryju vjeruju da je R.E.16 dosegnuo svoj limit, pa će u 2017. nastupati s izmijenjenom pogonskom jedinicom koja omogućuje daljnji napredak.

“Ove sezone želimo potvrditi preokret kada je u pitanju motor. Prošla godina je bila fantastična i to trebamo potvrditi. Imat ćemo potpuno novu arhitekturu motora s unutarnjim izgaranjem, a po prvi puta ćemo uvesti i drugu generaciju ERS-a”, rekao je direktor Cyril Abiteboul.

Francuzima su u razvoju ERS-a pomogli stručnjaci iz sestrinskog Infinitija, pa se sav posao oko razvoja vodi unutar vlastitog krova – alijanse Renault-Nissan.

“To je početak naše suradnje. Prošle godine je u određenoj mjeri bilo malo žurbe iako je Infiniti već bio spreman, jer je nešto od toga bio samo prijenos onoga što je postojalo između Red Bulla i Renault Sporta. Ali od sada pa nadalje gradimo blokove za koje se nadam da su dobar temelj za budućnost i sljedećih pet do 10 godina, što je period u kojem moramo misliti na bilo kakvu uključenost u Formulu 1.”

Iako ERS u posljednje vrijeme nije bio velika prepreka u napretku Renaultove pogonske jedinice, Abiteboul smatra da se bez obzira na to puno toga može dobiti.

“Puno je sporednih aspekata koji se moraju uzeti u obzir, poput težine, pakiranja, zahtjeva za hlađenje, uz jakost struje koju možete koristiti u određenim uvjetima, posebno klimatskim uvjetima. Postoje neke stvari koje se čine kao sekundarne, ali u Formuli 1 ništa nije sekundarno. Od trenutka kada dostignete vrh, što je MGU-K koji može isporučiti 120 kW, i dalje morate misliti o tim dodatnim elementima ako želite napredovati i dosegnuti vrh kao momčad”, dodao je Abiteboul.

Osim tvorničke ekipe, Renault će ove godine pogonske jedinice isporučivati Red Bullu i Toro Rossu.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni