Izdvojeno

Hulkenberg teško prihvatio Vasseurov odlazak

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Frederic Vasseur kaže da je njegova odluka o napuštanju Renaulta teško pala njihovom novom vozaču – Nici Hulkenbergu. Vasseur je samo godinu dana proveo na poziciji šefa ekipe prije nego je objavio da napušta ekipu, a kao razlog je navedena razlika u mišljenjima među čelnim ljudima Renaulta.

S druge strane, njihova nova akvizicija za iduću sezonu je Nico Hulkenberg koji će voziti uz Jolyona Palmera. Vasseur je oduševljen Hulkenbergom i kaže da će Nijemac sigurno biti vođa i motivator cijele ekipe.

Hulkenberg je 2008. osvojio Europsku Formulu 3, a godinu kasnije i GP2 prvenstvo, i to u Vasseurovoj ekipi ART Grand Prix.

“Blizak sam s Nicom i uložio sam puno truda u njegov dolazak u Renault. Mislim da je moja odluka o odlasku bila ispravna jer očigledno nismo funkcionirali zajedno. Nico i ja smo puno razgovarali o tome, on mi je bio podrška.”

“Teško je prihvatio moju odluku, ali je svejedno bio podrška. On je u potpunosti uključen u momčad i dat će sve od sebe.”

“To je razlog zašto sam ga htio u momčadi. Trenutno su u postupku restrukturiranja i potreban im je vođa. Što god da se dogodi Nico će biti ta osoba koja će vući naprijed. Mislim da je to ključan faktor za uspjeh neke momčadi.”

Ova godina će biti Hulkenbergova sedma u Formuli 1, a dosad je vozio za Force Indiju, Williams i Sauber.

29-godišnjak još uvijek nema pobjedničko postolje otkad je u F1 iako je odradio čak 115 utrka, ali Vasseur vjeruje da je njegov potencijal dovoljan i za puno veća ostvarenja.

“Mislim da je jedan od najtalentiranijih vozača koje sam vidio u nižim serijama kroz prošlih 10 godina. Samo tri vozača su uzela GP2 titulu u svojim prvim sezonama – Lewis Hamilton, Nico Rosberg i Nico Hulkenberg.”

“Mislim da je Nico jedan od rijetkih vozača koji mogu osvojiti naslov svjetskog prvaka.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni