Budući da je Formula 1 odbacila sustav tokena za razvoj pogonskih sustava, proizvođači pogonskih jedinica sada mogu mijenjati dizajn i koncepciju motora po svojim željama i bez ikakvih ograničenja. Poznato je da će potpuno novim smjerom krenuti Renault, a zna se da se za isti korak odlučila i Honda.
Prema tvrdnjama Autosporta i Motorsporta, Honda za ovu sezonu odbacuje size zero koncept pakiranja pogonske jedinice te će, poput Mercedesa, podijeliti turbinu i kompresor. Prije nekoliko dana je iz McLarena stigla potvrda onoga o čemu se pričalo nekoliko mjeseci, a to je da njihov partner za 2017. mijenja koncept svog pogonskog sustava. Iako detalja niti službenih potvrda nema, izvori su za navedene portale i publikacije potvrdili da je Hondin šef Yusuke Hasegawa dao zeleno svjetlo za odbacivanje kompaktnog size zero koncepta koji je korišten od 2015. i ponovnog ujedinjenja McLarena i Honde.
Taj koncept za cilj ima što je moguće manje pakiranje pogonske jedinice i stražnjeg kraja, te ima podijeljen turbopunjač, ali se kompresor nalazi unutar V nagiba motora, dok se turbina nalazi izvan. Nakon 2015. su u Hondi priznali probleme s tom filozofijom, ali od nje nisu odustali te su za 2016. povećali turbopunjač. No, čini se kako ni to neće biti dovoljno te su Japanci zaključili kako prednosti ovog koncepta nisu dovoljno velike kako bi poništile njegove mane, pa u Hondi turbinu i kompresor navodno postavljaju na suprotne krajeve, a povezat će ih osovinom koja prolazi kroz V nagib motora.
Radovi su u tijeku u Hondinom sjedištu u Sakuri, a njihov partner McLaren smatra da će unatoč većim dimenzijama pogonske jedinice moći konstruirati uzak stražnji kraj novog MP4-32.
Osim toga, očekuje se da će Honda imati i novi sustav ubrizgavanja goriva (multi-jet injector system), koji bi trebao povećati stupanj učinkovitosti motora s unutarnjim izgaranjem.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E davno je bilo kad san ja reka da se ostave kurčevog posla i da lipo prikopiraju Mercedes, i ispada da san bija u pravu. A kako su me samo neki napadali…hehehe
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toliko o tome…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad cemo vidjet ko ce biti bolji ?
0
0