F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda odbacuje ‘size zero’ koncept i kopira Mercedesovu ideju podijeljenog turbopunjača

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Budući da je Formula 1 odbacila sustav tokena za razvoj pogonskih sustava, proizvođači pogonskih jedinica sada mogu mijenjati dizajn i koncepciju motora po svojim željama i bez ikakvih ograničenja. Poznato je da će potpuno novim smjerom krenuti Renault, a zna se da se za isti korak odlučila i Honda.

Prema tvrdnjama Autosporta i Motorsporta, Honda za ovu sezonu odbacuje size zero koncept pakiranja pogonske jedinice te će, poput Mercedesa, podijeliti turbinu i kompresor. Prije nekoliko dana je iz McLarena stigla potvrda onoga o čemu se pričalo nekoliko mjeseci, a to je da njihov partner za 2017. mijenja koncept svog pogonskog sustava. Iako detalja niti službenih potvrda nema, izvori su za navedene portale i publikacije potvrdili da je Hondin šef Yusuke Hasegawa dao zeleno svjetlo za odbacivanje kompaktnog size zero koncepta koji je korišten od 2015. i ponovnog ujedinjenja McLarena i Honde.

Taj koncept za cilj ima što je moguće manje pakiranje pogonske jedinice i stražnjeg kraja, te ima podijeljen turbopunjač, ali se kompresor nalazi unutar V nagiba motora, dok se turbina nalazi izvan. Nakon 2015. su u Hondi priznali probleme s tom filozofijom, ali od nje nisu odustali te su za 2016. povećali turbopunjač. No, čini se kako ni to neće biti dovoljno te su Japanci zaključili kako prednosti ovog koncepta nisu dovoljno velike kako bi poništile njegove mane, pa u Hondi turbinu i kompresor navodno postavljaju na suprotne krajeve, a povezat će ih osovinom koja prolazi kroz V nagib motora.

Radovi su u tijeku u Hondinom sjedištu u Sakuri, a njihov partner McLaren smatra da će unatoč većim dimenzijama pogonske jedinice moći konstruirati uzak stražnji kraj novog MP4-32.

Osim toga, očekuje se da će Honda imati i novi sustav ubrizgavanja goriva (multi-jet injector system), koji bi trebao povećati stupanj učinkovitosti motora s unutarnjim izgaranjem.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    E davno je bilo kad san ja reka da se ostave kurčevog posla i da lipo prikopiraju Mercedes, i ispada da san bija u pravu. A kako su me samo neki napadali…hehehe


    0

    0
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Sad cemo vidjet ko ce biti bolji ?


    0

    0