F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Novosti o Ferrarijevom jednosjedu za 2017.

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Novi Ferrarijev bolid će biti predstavljen 24. veljače na stazi Fiorano, a Scuderijini inženjeri naporno rade kako bi momčad što prije zaboravila drugu sezonu u posljednje tri godine u kojoj njihovi vozači nisu došli do pobjede. Bivši tehnički direktor James Allison je prije godinu dana rekao da je 1000 ljudi godinu dana radilo na SF16-H, ali rad se očito nije isplatio onako kako su to u Maranellu zamišljali.

Nova sezona sa sobom donosi i novi tehnički pravilnik, što izazov čini još većim. Kako se bliže predsezonska testiranja, tako se pojavljuju i prve informacije o onome što momčadi pripremaju za 2017., a jedna od momčadi čiji novi jednosjed budi veliki interes je svakako Scuderia Ferrari.

Prema pisanju talijanske La Gazzette dello Sport, rezultat projekta kodnog imena 668 bi trebao isporučivati više od 1000 konjskih snaga, što je iznos koji već dugo nije viđen na stazama Formule 1. Redizajniran je motor s unutarnjim izgaranjem, a valja podsjetiti da momčadi imaju veću slobodu jer je konačno ukinut sustav razvoja pogonskih jedinica po sustavu tokena.

Vjeruje se da će nova Ferrarijeva pogonska jedinica, imena 062/2, imati novi sustav paljenja razvijen u suradnji s MAHLE grupom. Razvijat će više snage te će bolje iskorištavati MGU-H generator koji je povezan s turbopunjačem kako bi se prikupila energija. To povećava stupanj učinkovitosti hibridnog paketa te povećava pouzdnost turbopunjača.

Pod vodstvom novog tehničkog direktora, 47-godišnjeg švicarsko-talijanskog inženjera Mattije Binotta, tehnička grupa u Maranellu je razvila novu mjenjačku kutiju koja se uvelike razlikuje od prošlogodišnjeg koncepta. Ovog puta se išlo na nešto konvecionalnije rješenje koje bi trebalo poboljšati dinamičke karakteristike, za razliku od prošlogodišnjeg koje se baziralo na oslanjanju stražnjeg ovjesa između diferencijala i mjenjača. Taj koncept, koji je pružao nešto kompaktniju izvedbu stražnjeg kraja, nije bio učinkovit kada je u pitanju trakcija na stražnjoj poluosovini bolida.

Prednji ovjes bi također trebao doživjeti određene promjene te bi trebao biti nešto sličniji Mercedesovom.

Vjeruje se da su inženjeri imali u planu povećati međuosni razmak za 200 mm te postaviti motor nešto dalje od vozača, iako veliku ulogu u ovome ima i tehnički pravilnik koji dopušta rezervoar za 105 kg goriva u usporedbi sa 100 kg koliko su bolidi mogli nositi prošle tri sezone (zbog povećanja minimalne mase za 20 kg, na 722 kg).

Za kraj nešto što se tiče vizualnog identiteta; pretpostavlja se da će Ferrari odbaciti bijeli dio koji se prošle sezone vratio na poklopac motora. Razlog je taj što u momčadi vjeruju da im to ne donosi sreću – Ferrari je je i 1993. imao nešto više bijele boje na svom bolidu, a i u toj sezoni nisu uspjeli zabilježiti niti jednu pobjedu.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Zvuči lijepo ovako napisano ali ćemo vidit.. Naravno, nadamo se pogotku.. Curi vrijeme do testiranja ☺


    0

    0
  2. nemam di pa ću na ovom mistu bit off topic jer vozač koji danas navršava 48 godina je ferrariu donija 5 uzastopnih naslova … zar je moguće da ni jedan portal koji piše o F 1 ( F1puls , GP 1 , maxF1 , F1 – bih ) nije smatra potrebnim spomenut da je najtrofejniji vozač F 1 rođen na današnji dan !?!?!? izgleda da je to zaboravljeno jer … “svratija” sam do foruma i vidija da su se do sada samo dvojica Frantic i senna 66 sitili rođendana velikog MS…. žalosno :( čak i na net.hr koji nema veze sa F1 ( za razliku od navedenih portala ) je objavljen članak ( i to opširan “garniran” sa fotkama i video klipovima iz karijere MS , te čestitkama ) naslova ‘MICHAEL, NASTAVI SE BORITI’: Fanovi diljem svijeta ostavljaju poruke podrške Schumacheru” , a na specijaliziranim portalima koji “budno i promptno” prate F 1 NIŠTA …… čak sam prije par dana mislim na indexu pronaša “priču” brawna u kojoj se osvrće na doprinos MS u ovom uspjehu mercedesa koju ću “postaviti” na forum pa koga zanima……


    0

    0
  3. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Kad yasuhisha iskoci ko iz pastete honda ce isporucivat 2000 konjskih snagi al nac ce se vec razlog zasto nece ni prismrdit force indii a ne ferrariju……??


    0

    0
  4. Mclaren KERS Prikaži

    Zanime koliko je imao prosle sezone?


    0

    0