Novosti o Ferrarijevom jednosjedu za 2017.

Izdvojeno

Crankshaft

Prije 7 godina 3 min 5 komentara

Novi Ferrarijev bolid će biti predstavljen 24. veljače na stazi Fiorano, a Scuderijini inženjeri naporno rade kako bi momčad što prije zaboravila drugu sezonu u posljednje tri godine u kojoj njihovi vozači nisu došli do pobjede. Bivši tehnički direktor James Allison je prije godinu dana rekao da je 1000 ljudi godinu dana radilo na SF16-H, ali rad se očito nije isplatio onako kako su to u Maranellu zamišljali.

Nova sezona sa sobom donosi i novi tehnički pravilnik, što izazov čini još većim. Kako se bliže predsezonska testiranja, tako se pojavljuju i prve informacije o onome što momčadi pripremaju za 2017., a jedna od momčadi čiji novi jednosjed budi veliki interes je svakako Scuderia Ferrari.

Prema pisanju talijanske La Gazzette dello Sport, rezultat projekta kodnog imena 668 bi trebao isporučivati više od 1000 konjskih snaga, što je iznos koji već dugo nije viđen na stazama Formule 1. Redizajniran je motor s unutarnjim izgaranjem, a valja podsjetiti da momčadi imaju veću slobodu jer je konačno ukinut sustav razvoja pogonskih jedinica po sustavu tokena.

Vjeruje se da će nova Ferrarijeva pogonska jedinica, imena 062/2, imati novi sustav paljenja razvijen u suradnji s MAHLE grupom. Razvijat će više snage te će bolje iskorištavati MGU-H generator koji je povezan s turbopunjačem kako bi se prikupila energija. To povećava stupanj učinkovitosti hibridnog paketa te povećava pouzdnost turbopunjača.

Pod vodstvom novog tehničkog direktora, 47-godišnjeg švicarsko-talijanskog inženjera Mattije Binotta, tehnička grupa u Maranellu je razvila novu mjenjačku kutiju koja se uvelike razlikuje od prošlogodišnjeg koncepta. Ovog puta se išlo na nešto konvecionalnije rješenje koje bi trebalo poboljšati dinamičke karakteristike, za razliku od prošlogodišnjeg koje se baziralo na oslanjanju stražnjeg ovjesa između diferencijala i mjenjača. Taj koncept, koji je pružao nešto kompaktniju izvedbu stražnjeg kraja, nije bio učinkovit kada je u pitanju trakcija na stražnjoj poluosovini bolida.

Prednji ovjes bi također trebao doživjeti određene promjene te bi trebao biti nešto sličniji Mercedesovom.

Vjeruje se da su inženjeri imali u planu povećati međuosni razmak za 200 mm te postaviti motor nešto dalje od vozača, iako veliku ulogu u ovome ima i tehnički pravilnik koji dopušta rezervoar za 105 kg goriva u usporedbi sa 100 kg koliko su bolidi mogli nositi prošle tri sezone (zbog povećanja minimalne mase za 20 kg, na 722 kg).

Za kraj nešto što se tiče vizualnog identiteta; pretpostavlja se da će Ferrari odbaciti bijeli dio koji se prošle sezone vratio na poklopac motora. Razlog je taj što u momčadi vjeruju da im to ne donosi sreću – Ferrari je je i 1993. imao nešto više bijele boje na svom bolidu, a i u toj sezoni nisu uspjeli zabilježiti niti jednu pobjedu.


Odgovor

5 komentara

  1. Crash&Burn Prikaži

    Zvuči lijepo ovako napisano ali ćemo vidit.. Naravno, nadamo se pogotku.. Curi vrijeme do testiranja ☺


    0
    0

    0
  2. avalon Prikaži

    nemam di pa ću na ovom mistu bit off topic jer vozač koji danas navršava 48 godina je ferrariu donija 5 uzastopnih naslova … zar je moguće da ni jedan portal koji piše o F 1 ( F1puls , GP 1 , maxF1 , F1 – bih ) nije smatra potrebnim spomenut da je najtrofejniji vozač F 1 rođen na današnji dan !?!?!? izgleda da je to zaboravljeno jer … “svratija” sam do foruma i vidija da su se do sada samo dvojica Frantic i senna 66 sitili rođendana velikog MS…. žalosno :( čak i na net.hr koji nema veze sa F1 ( za razliku od navedenih portala ) je objavljen članak ( i to opširan “garniran” sa fotkama i video klipovima iz karijere MS , te čestitkama ) naslova ‘MICHAEL, NASTAVI SE BORITI’: Fanovi diljem svijeta ostavljaju poruke podrške Schumacheru” , a na specijaliziranim portalima koji “budno i promptno” prate F 1 NIŠTA …… čak sam prije par dana mislim na indexu pronaša “priču” brawna u kojoj se osvrće na doprinos MS u ovom uspjehu mercedesa koju ću “postaviti” na forum pa koga zanima……


    0
    0

    0
  3. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Kad yasuhisha iskoci ko iz pastete honda ce isporucivat 2000 konjskih snagi al nac ce se vec razlog zasto nece ni prismrdit force indii a ne ferrariju……??


    0
    0

    0
  4. Mclaren
    KERS Prikaži

    Zanime koliko je imao prosle sezone?


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.