F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Tost nagovijestio mogućnost rebrandiranja Renaultovog motora

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Toro Rossov šef Franz Tost je potvrdio da momčad pregovara s neimenovanim sponzorom oko rebrandiranja Renaultove pogonske jedinice za sljedeću godinu. Podsjetimo, talijanska ekipa je 2014. i 2015. nastupala s Renaultovim pogonskim sklopovima, da bi se ove sezone prebacila na godinu dana staru specifikaciju Ferrarijeve jedinice.

Od 2017. će se ponovno natjecati s Renaultovim pogonskim jedinicama, i to s najnovijom specifikacijom te mogućnosti promjene oznake po svojoj želji, poput sestrinske momčadi Red Bull koja je francuske motore imenovala TAG Heuerom.

“Imamo priliku pronaći naslovnog sponzora kao što je Red Bull napravio s TAG Heuerom. Pregovaramo”, rekao je Tost za Gazzettu dello Sport.

Predsezonska testiranja počinju za dva mjeseca, a Scuderia Toro Rosso će spremna dočekati prve testove novog jednosjeda.

“Sve ide po rasporedu. Prošli smo crash test te ćemo odraditi filmski dan prije početka testiranja.”

Tost zna da će novi tehnički pravilnik omogućiti miješanje karata i odnosa snaga, a njegova momčad će to pokušati iskoristiti te će si još jednom zacrtati peto mjesto kao cilj za novu sezonu.

“Teško je sada nešto reći jer su pravila potpuno drugačija i moramo pričekati prve dvije utrke kako bismo imali jasniju sliku. Bez obzira na to, Toro Rosso ima sve sastojke za dobru sezonu. Imamo dva jaka vozača i očekujem efikasnu aerodinamiku jer je tehnički direktor James Key sa svojom ekipom radio odličan posao u prošlosti, a momčad bilježi napredak općenito. Isto tako je i Renault kompetitivniji s motorima nego što je bio tijekom proteklih godina.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Juan Manuel Fangio Estoril Prikaži

    Raduje me čuti takvo nešto. Toro Rosso ima veliki potencijal kojeg treba iskoristiti.


    0

    0
  2. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Red Bull Konzum ili onaj Tedeski. E kad se sjetim Košutića i njegovog nedodriljivog BMW-a kojeg su financirale sve državne firme.


    0

    0