F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Tost: Formula 1 ima previše utrka u Europi

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Franz Tost, Toro Rosso

Šef Toro Rossa Franz Tost vjeruje da Formula 1 još uvijek ima previše utrka u Europi i smatra da propuštaju neka ključna tržišta.

Ako gledamo kalendar za iduću godinu – 7 od 20 utrka će se voziti u Europi, a za 2018. godinu ćemo imati i povratak VN Francuske.l

“Što se mene tiče mislim da moramo ići na neke druge lokacije. Previše je europskih utrka.”

“Znam da imam drukčije mišljenje od mojih kolega, ali trebali bi ići u Južnu Afriku, trebali bi imati više utrka u Americi, zatim Argentina, Indija bi također bila važno tržište.”

“Formula 1 je globalni sport. 2015. je pola milijarde ljudi gledalo utrke uživo. Takvi brojevi u pitanju su još samo kad pričamo o Svjetskom nogometnom prvenstvu ili Olimpijskim igrama.”

“Ali, mi imamo utrke svako drugi tjedan. Vidite – proizvod još uvijek funkcionira, ali nešto mora biti napravljeno po pitanju dosega publike.”

Tost se nada da Mercedes neće imati prednost iduće godine kao što je imao u protekle tri sezone, a Formula 1 bi trebala malo popustiti s pravilnikom kako bi se poboljšala akcija.

“Nadam se da Red Bull i Ferrari mogu uhvatiti priključak. Ako ne – mnogi će prestati gledati ovaj sport. Utrke trebaju biti zabavnije.”

“Gledatelji žele različite pobjednike, žele incidente, bez ozljeda, ali kontakt. Prijatelji mi uvijek kažu – prije je bilo sudara na startu… Kazne moraju nestati.”

“Vozači bi trebali jednostavno izići na stazu i utrkivati se, ne trebamo pravila. Kada se borite s protivnikom u F1 onda riskirate oštećenje na vlastitom bolidu. Pustite vozače, kad se sudare – sudare. To je dio igre, dio zabave.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3322 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Ayrton Senna maurich Donator Prikaži

    Slažem se oko pravila, ali ne i europskih utrka. Zna se gdje F1 pripada i gdje je najviše ljudi voli. Na stranu sada s tim što Bernieju para nikad dosta pa su ulaznice jednostavno preskupe…


    0

    0
  2. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Može, zašto ne, ali samo ako izbace arape i ove glupe staze tipa Baku. Onda bi bio i za Južnu Afriku pa ako treba i Anktartiku samo da nije onaj prokleti pijesak. Europu neka ne diraju. Zar nije dovoljno što npr. Njemačka nema utrku, a imaju Merc koji žari i pali već 3 godine i novog svjetskog prvaka. Zemlja koja dominira ovim sportom nema svoju utrku, to je već pomalo tužno postalo.


    0

    0
  3. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    S marketinške strane (a to je Biblija svakom timu) sigurno bi bilo bolje malo se odmaknuti od EU, jer kako stvari stoje u EU sve više gunđaju, a sve manje zarađuju. Trebalo bi ostaviti staze koje su profitabilne i to je to. Ostalo se baciti na ispipavanje teritorija po svijetu.. ja bih na kraju ostavio samo staze na koje ljudi stvarno posjećuju, tipa Meksika, da sam na njihovom mjestu.

    Naravno, što se tiče naše perspektive.. F1 bi trebala biti udaljena od naših balkona najviše 500m. ..i to kompleks od 5 šest različitih staza barem. A utrka, par puta tjedno. ;).


    0

    0
  4. Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

    1) Prvo bi bilo poželjno vidjeti gledanost F1 na TV-u u svijetu
    2) Lako je Tostu to reći kada momčad za koju radi ima siguran proračun iz godine u godinu
    3) Nemam ništa protiv Argentine, Južnoafričke Republike, SAD-a, Indije itd., ali osobno smatram da su core utrke u Europi. Sve su momčadi nastanjene u europi, većina vozača čine europljani i moja pretpostavka je da vecinu fanova čine europljani.


    0

    0
    • Chase Carey hattrick Donator Prikaži

      TV ne pita gdje se vozi F1. Užasavajuće je da je u Meksiku puna tribina, a na mekama i medinama u EU polu prazne do prazne. Pa bi organizatori, malo plaćali licencu, a malo bi da neko njima plati.. Mislim da je sve zamjenjivo, tako i publika. A preko TV ćemo uvjek pratiti F1 bez obzira gdje se vozilo.

      Ono što je do sada bila neka praksa, da su utrke na drugim kontinentima ili nekim drugim vremenskim zonama bile uglavnom prilagođavane nama u EU. tako da nismo do sada niti jedanput imali problem kao jedan prosječni amerikanac kojem utrka u prosjeku počinje negdje oko 3 ili 4 u jutro. To bi bilo koma, i vjerovatno jedan od glavnih razloga ne praćenja u nekim dijelovima svijeta.. ljudi spavaju u to vrijeme. :D


      0

      0
      • Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

        Ma sve ok, ali kada sam spomenuo gledanost F1 na TV-u, čisto me zanima kolika je ona u npr. Azerbajdžanu s obzirom da je ove godine F1 Azerbajdžanu pokucala na vrata. Dobro možemo pričati da je F1 treba otkrivati nove države, ali sad kad dolje pročitam rečenicu iz tvog komentara da bi F1 trebala biti tamo gdje postoji profit. Ha možeš imati i profit i na EU stazama. Svakom organizatoru naplati 5 milja eura, a jednodnevnu kartu na tribini 250 Kn. Imat ćeš pune tribine i profit postoji… Samo jbg letvica je postavljena na razini naftno-plinskih zemalja


        0

        0
      • Chase Carey hattrick Donator Prikaži

        Mislim da su organizatori u EU dobro zabrijali sa cijenama, i uglavnom nikakvom ponudom uz utrke. Trebali bi vidjeti primjer jednog Japana. To je kao da si došao u Diznilend.. ako već imaš paprenu cijenu. Ako nemaš takvu ponudu, onda su karte za vikend za neko sjedeće mjesto od 300€ pre-pre-paprene, da ne govorim o ugostiteljskoj ponudi. Ja osobno ne bi nikad dao te novce za ono što se nudi, radije bi otišao u kino ,poslije na večericu i kupio neki dobar poklon. Kad bi utrke bile kudikamo zanimljivije uživo, više gladiatorskih poteza, manje u rukavicama, onda bi se možda isplatilo vidjeti, no sada je doživljaj na razini 250kn za cijeli vikend, ako ne i manje.

        Azerbajdžan, po meni promašaj, opet se vraćamo na ono koliko je koja nacija za to, ovi očito nisu jer su tribine bile dupkom prazne.


        0

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        slažem se da su cijene za tribine previsoke…ali opet, vrlo je nezahvalno bit organizator/promotor f1 utrke kad moraš iskešat cca 20 milja bernieju/fom-u.
        jednostavna računica: npr. ako očekuješ 75 000 ljudi, prosječna karta ti je 266 eura… masu. ili 60 k – 333, 90 k -222. zajebano.
        mislim, zarade oni tu još od najma ugostiteljskih objekata, ili prodaje hrane i pića u tim objetktima, prodajom/najmom štandovima sa suvenirima, vjerojatno i od kampova, vip pizdarija, ali nije im lako.
        i onda krivo procijene potražnju, nabiju cijene, i imaš (polu)prazne tribine.
        u njemačkoj je bilo ljudi s natpisima ‘kupujem kartu’, jer je najjeftinija karta koja se mogla službeno kupit iznosila 235 e. ako je nijemcu to puno onda vam je sve jasno…


        0

        0