F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Zimska stanka, 12. dan: Taksi vožnje

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Marko Rakić: Statistika, zanimljivosti, povijest

Taksi vožnje nešto su što zaista rijetko viđamo, no kada se dogode, onda ostaju zapamćene za vijeke vijekova. Za zadnju takvu vožnju (Alonso – Webber 2013. u Singapuru) Webber je dobio kaznu, pa se od tada vjerojatno izbjegava.

Idemo u Meksiko, točno 30 godina unazad. Utrka je upravo završila, svoju prvu pobjedu u karijeri slavi Gerhard Berger, a u isto vrijeme i Benetton slavi svoju prvu pobjedu, i to u debitantskoj sezoni. Za to vrijeme, vozači ostaju bez goriva u svojim bolidima. Prve žrtve su bili Stefan Johanson i Rene Arnoux, koji su zamolili Phillipea Alliota da stane i pokupi ih. Vozač Ligiera je to i uradio, no nakon samo par metara i on je ostao bez goriva. Tada se ukazao Nelson Piquet u Williams Hondi, nakrcao svu trojicu na bolid i lagano krenuo prema cilju. Tko kaže da je bolid Formule 1 jednosjed :)

Pet godina poslije, uslugu prijevoza zatrebao je i tadašnji aktualni svjetski prvak, Ayrton Senna, a stao mu je, ni manje ni više nego ljuti rival Nigel Mansell, koji je slavio treću pobjedu na tlu svoje rodne zemlje. Mansell je nagrađen dodatnim pljeskom, koji je ionako bio glasan.

Michael Schumacher bio je taksist dva puta, i to u drugoj polovici 90-ih. Prvo je na VN Kanade pokupio pobjednika Jeana Alesija, čiji je Ferrari ostao bez goriva. Dvije godine poslije, isto se dogodilo Fisichelli na VN Njemačke, samo što on nije bio pobjednik.

Mika Hakkinen jurio je svoju prvu pobjedu sezone 2001. na VN Španjolske, kada je njegov MP4-16 napokon bio poslušan. No, bolid nije poslušao do kraja, već je otkazao u zadnjem krugu. Utješna nagrada bila je vožnja na bolidu momčadskog kolege Coultharda.

Fernando Alonso parkirao je svoj Ferrari par zavoja prije počasnog kruga na VN Njemačke 2011., pa ga je dobri prijatelj Mark Webber pokupio. Dvije godine poslije, Webber se na VN Singapura zapalio bolid (uzrokovale baterije) pa mu je dobri prijatelj Alonso vratio uslugu. Webber je dobio kaznu zbog neopreznog pretrčavanja staze, pa je u Koreji startao s 10 mjesta niže pozicije.

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Nelson spasitelj :mrgreen:
    A koji je ovaj Alesi baksuz. U jedinoj trci u kojoj je pobijedio i to na svoj 31. rođendan (a pobijedio je samo zbog toga śto je MS imao problema sa elektronikom pa je zaglavio uv boxu više od minutu), ostao je bez goriva u počasnom krugu. Tada ga je možda jedinivput pomazila sreća.
    BTW, to je zadnja pobjeda nekog V12 motora u F1.


    0

    0
  2. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Giancarlo Fisichella je mogao pobjediti 1997. sa Jordan-Peugetom na VN Njemačke. To bi bila prekretnica njegove F1 karijere ( pa i Jordana kao ekipe i Peugeota kao F1 motora ), bio bi to apsolutni povijesni dokaz koliko je bio bolji i ostao bolji od navikanog Ralfa Schumachera. Odličan Talijan uz rame sa Jarno Trullijem, čak i bolji od njega. Dva posljednja prava F1 Talijana.
    Flavio Briatore je radio greške u upravljanju sa ova dva mladca….. pogotovo sa Giancarlom….. velika šteta, i loši potezi pokvarenog i sebičnog Briatorea.


    0

    0
  3. Moram priznati, genijalne scene. Volio bih da ih se i danas može vidjeti, a ne da su vozači samo strojevi. Inače, Alonso vozi Webbera brže od 100 km/h. Strašno.


    0

    0