F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Poznato mjesto u kalendaru i inačica staze Paul Ricard za 2018.

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sebastian Vettel na Paul Ricardu

Ovog ponedjeljka je potvrđen povratak VN Francuske u kalendar Formule 1, a domaćin će biti staza Paul Ricard 2018. Ugovor je potpisan na pet godina. Ono što nije bilo potvrđeno (i što službeno još uvijek nije) je izvedba staze koja će se koristiti za natjecanje najbržih automobila na svijetu, kao i mjesto u kalendaru. Naime, staza nazvana po francuskom industrijalcu se može pohvaliti s čak 167 različitih inačica. Najkraća ima duljinu od samo 826 metara, a najdulja 5 861 metar. Potonja će se ujedno koristiti za utrke Formule 1, potvrdio je za GPUpdate.net upravitelj staze Stephane Clair. Termin je kraj mjeseca kolovoza.

“Mislim da će ovo promijeniti živote puno ljudi s ovih prostora i Francuza u cjelini”, rekao je Clair. “Stvarno smo to učinili, Formula 1 se vraća u Francusku, na stazu Paul Ricard. Na odličan se način vraća sav uložen trud iako je još puno posla do 2018. kako bismo potpuno spremni dočekali mnoge gledatelje, kao i gledatelje pred televizijskim ekranima iz cijelog svijeta.”

Na pitanje može li se Paul Ricard nositi s izazovom koji nosi Formula 1, Clair odgovara:

“Apsolutno. Ugostimo preko 75 000 posjetioca tijekom utrke Bol d’Or, a ako više poradimo oko razmještaja na javim površinama poput tribina, moći ćemo primiti navijače Formule 1. Naša regija također nudi i mnogo smještajnih kapaciteta, a staza Paul Ricard je locirana manje od jednoga sata od dvije međunarodne zračne luke u Toulonu i Marseilleu, te od željezničkih kolodvora.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    krajem mjeseca kolovoza? bilo je govora da će bit oko vn njemačke, tj. prije ljetne stanke.
    nakon ljetne stanke mi je logičnije, da ne bude preblizu monaca ili barce.
    sad treba radit tribine, makar montažne.
    a što se tiče konfiguracije, čitam na f1 fanaticu da će bit šikana ‘ po sredini’ mistral ravnice.
    šteta, da se mene pita.


    0

    0
  2. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Sranje od staze, tu će se priticati samo kad Charlie nekom da drive-trough penalty, pogotovo s novom aerodinamikom. Isto ko ona glupost od Meksika, kao legendarne stare staze ali ih ujebu taman koliko je potribno i onda imaš utrku u pokušaju i moliš boga da se neko u nekog zabije pa da bar kroz bokseve nešto naprave.


    0

    0
  3. Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

    Drago mi je da se vraća VN Francuske iako mi sama staza i nije nešto spektakularna (najrađe bih da se vozi u Dijonu ili Clermont Ferrandu). Šikana usred Mistrala je bila očekivana, ali me razočarao izbor najsporije varijante prve šikane. Btw, Vedrane mislim da neće voziti na ovoj varijanti na slici ispod članka nego na varijanti 1C – V2. O kojoj je varijanti riječ možete vidjeti na linku http://www.racingcircuits.info/europe/france/paul-ricard.html#.WEndS7IrLIV

    Što se tiče izletnih zona, ove plave i crvene trake su napravljene od posebnog materijala koji bi trebao žestoko trošiti gumu koja dođe u kontakt s tim materijalom te tako kažnjavati greške vozača. Međutim ljudi koji su pratili utrke drugih serija na Paul Ricardu kažu da izletne zone ne funkcioniraju kako bi trebale pa nam ostaje za vidjeti hoće li situacija bit bolja na F1 ili će opet bit kukanja o track limitima.


    0

    0
  4. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Da se citiram, vezano za “ubijanje” Mistrala
    06.12.2016.
    11:33
    http://www.f1puls.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=58&start=980


    0

    0