Kada se činilo da se križaljka vozačkih mjesta za iduću sezonu skoro popunila, uz slobodno mjesto u Sauberu i dva u Manoru dočekali smo novo iznenađenje – otvorilo se i mjesto u Mercedesu.
Sada je glavna tema u svijetu Formule 1 tko će zauzeti to mjesto, a spekulacije su brojne.
“Ne želim se miješati u Ferrarijeve unutarnje poslove,” rekao je Wolff Gazzetti Dello Sport na upit hoće li Sebastian Vettel biti taj.
“Čak niti ne znam želi li Sebastian doći u našu ekipu.”
“Ista situacija je s Fernandom: što bi Ferrari i McLaren da ostanu bez Vettela ili Alonsa u prosincu?”
“Ili Williams da ostane bez Bottasa? Najmanje mi se sviđa opcija da uzimamo top vozača.”
Ipak, Wolff ne skriva da njegov mobitel nešto brže troši bateriju ovih dana.
“Bombardiran sam telefonskim pozivima. 80% vozača me je zvalo. Tko nije? Raikkonen i Kvyat, i to samo zato jer nemaju moj broj!”
Wolff je također rekao da je promocija Pascala Wehrleina ili Estebana Ocona također opcija, a ne isključuje niti jasno postavljanje drugog vozača koji bi bio druga violina Lewisu Hamiltonu.
“Prva mogućnost je da razmislimo o broju jedan i broju dva. Kao što je Ferrari odradio u eri Schumacher/Massa. Po tome, drugi vozač bi garantirao bodove za konstruktorski naslov.”
“Druga mogućnost je promocija mlađeg vozača poput Ocona ili Wehrleina. To su napravile druge ekipe kad su odabrale Verstappena ili Vandoornea.”
“Treća mogućnost je da uzmemo top vozača. U ponedjeljak ćemo se sastati i početi tražiti najbolju mogućnost. To je novi i uzbudljiv izazov.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da ce Alonso ostat u Mclarenu,Vettel u ferrariju,a u obzir dolaze Pascal i Bottas ? cisto sumnjam da ce ici na rizik Alo ili Vet protiv Hama.Steta to treba f1 da ne gledamo vise 2-3 tribine poklopljene s kojekakvim reklamama
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Button možda? Po novom u mirovini, free…još uvijek dobar, dobri odnosi sa Hamom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mah djaba nas natezete, to je Wehrlein.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moje razmatranje iz svega: 70% Wehrlein, 20% Ocon, 5% Bottas, 5% Alonso…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocon 0%. Potvrdio Wolff.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma 95% Wehrlein…ostatak je samo bacanje kosti javnosti, dizanje marketinga, i time druge zaokupit nečim još osim razvojem bolida.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Niko umjesto Nika?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kažu da ga je Mercedes tražio, ali Renault odbio. I to je za sad prva informacija gdje se Mercedes interesovao za vozača, a ne medijske špekulacije koje slušamo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam neki osjecaj da bi to mogao biti Button.
2009 godine je osvojio naslov za tu ekipu i mislim da bi se mogao vratiti iz privremene penzije…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Počelo je sa iznošenjem stvarnih mišljenja, Lauda popizdio:
http://www.motorsport.com/f1/news/lauda-rosberg-gave-mercedes-no-time-for-a-back-up-plan-856753/
Smatram da nitko od nas nema pravo osuđivati Nicin šokantno-iznenadni odlazak u situaciji kada je osvojio naslov prvaka, ali imamo pravo podržati ili ne podržati tu odluku. Osobno, ako on smatra da je to ispravno sretno mu bilo s obitelji u nastavku života.
Što se tiče zamjene, ako bi mogli dobiti Jensona Buttona to bi im bio pun pogodak iz mnogo razloga. Jenson je brz, iskusan, tehnički potkovan, mudar, inteligentan, vrijedan, dobar nositelj brenda… i što je također bitno u cijeloj priči, zna kako s Hamiltonom s kojim nije imao nikakvih problema osim telemetrije iz Spa 2012. kroz tri godine u McLaren Mercedesu. Bilo koji drugi vozač na gridu teško da može objediniti sve ove kvalitete koje Jenson ima. Ima ih takvih ali nisu dostupni, i/ili na žalost ne žele voziti pokraj Hamiltona.
Bottas je izgledna opcija radi veza sa Totom, Wehrlein također jer je njihov podmladak. Za ostale, sve je moguće, ovo je Formula 1 :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovoj izjavi se vidi da Lauda zamjera Rosbergu što je tako otišao iz sporta, što je ustvari licemjerno od njega. Sjetite se samo kako je Lauda otišao iz sporta, usred sezone i s glupim objašnjenjem: “Neda mi se više kružiti stazom”…
Uostalom, Mercedes je uvijek bio manje pošten prema Rosbergu, mislim da nije osjećao nekakvu ogromnu ljubav za čelnike momčadi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se s ovim što si napisao, samo što će ti Lauda reći na to da bi se malo tko vratio sportu kao što je on nakon Nurburgringa 1976.
S druge strane, Nico je s ekipom od početka i to je bilo od obostranog povjerenja do Belgije 2014. kada ga je, vidi vraga, baš Lauda javno razapeo nakon utrke. S razlogom ili ne, Lauda se direktno stavio na Lewisovu stranu. Imamo i suprotan smjer iz Španjolske ove godine gdje je otišao u Nicinom pravcu.
Po meni, Lauda uopće nije potreban Mercedesu. Taj čovjek nikada ništa nije imao s Mercedesom i ovo je njemu samo biznis bez emocija. Ne znam što Brko i dioničari vide u njemu. Ok, ima udjela u trkaćoj momčadi zajedno s Totom, ali opet ne vidim svrhu da ga se drži na poziciji neizvršnog direktora.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogreška moja
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je Brawn u svojoj novoj knjizi to sve lijepo objasnio, zašto je Lauda tamo ($$$$), što je Toto radio od početka itd.
Baš sam je imao želju nabaviti, ali preko Amazona treba izvodit akrobacije da bi se došlo do proizvoda, a za to nemam ni volje ni vremena.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je bilo kukavički iz perspektive nekih drugih vozača a vjerujem i većine gledatelja širom svijeta, ali ne vjerujem da bi ga Stari otpustio radi toga. I Prost se povukao u Adelaidu 1989. iz utrke isto nakon prvog kruga radi istih razloga, samo što je u Fujiu prvensvo bilo otvoreno dok je u Adelaidu već bilo razriješeno na žalost.
Lauda i Prost su takvi tipovi vozača i oni koji su ih plaćali znali su s kim imaju posla.
Edit:
Možda se knjiga kod nas negdje pojavi, treba pričekat i vidjeti ali vjerujem da sadrži mnoge pikanterije :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj boze buttona
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je,danas je mjesto u Mercedesu najpoželjnije,no dal će to biti i u proljeće,to znaju samo babe vračare.Činjenica je, da je Mercedes sezonu završio s priličnom prednosti ali promjene su velike a pauza za F1 uvjete prilično duga i gdje stoji da Ferrari, RBR-TAG i McHonda neće napraviti bolji posao nego na početku hibridne ere.Navijam upravo za tu soluciju i neću se zamarati ničijom kadrovskom politikom.Bude kak će biti i nikako drugačije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ha, i rb je 2013 zavrsio jednako uvjerljivo kao i merc sada pa smo vidjeli sto im se dogodilo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB gubi jer nema sve u svojim rukama, Da je Renault napravio dobar posao s motorom RB bi se borio rame uz rame s Mercom. Mozda ne sve tri godine, ali 2014 sigurno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ciki borio bi se on pogotovo ove godine jer je sama šasija možda čak i bolja od mercedesove. Motor je i dalje problem. Bolid za 2015. je bio sfušan. To su i oni sami priznali.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Niki Lauda: “Hiring a youngster is a risk and we don’t know how strong he would be. I would love Fernando or Kimi to replace Nico.”
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta bi dao za Kimija u Mercu. Mislim da bi mu (ako budu imali) pobjednički bolid vratio onu žar iz doba Mclarena.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kladim se Hulka??? “Tiha voda brege valja”
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi kao da imaju talent show, pa biraju kandidate.
0
0