Izdvojeno

Manor: Morat ćemo se jednostavno nositi s gubitkom 10. mjesta

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Esteban Ocon, Manor

Esteban Ocon, Manor

Manorov trkaći direktor Dave Ryan kaže da će njegova ekipa jednostavno morati preboljeti gubitak 10. mjesta u konstruktorskom poretku.

Manor je 10. mjestom Pascala Wehrleina u Austriji preskočio Sauber i tamo su bili sve do prošle utrke na kojoj je Felipe Nasr okrenuo cijelu priču i zaradio deveto mjesto koje im je donijelo dva boda.

Ryan priznaje da je švicarska momčad jednostavno napravila bolji posao.

“To je utrkivanje. Već sam neko vrijeme tu i ovakve stvari se događaju. Bili smo prilično zadovoljni 10. mjestom, ali Sauber je odradio vrlo dobar posao. Ericssonova vožnja vikend prije je bila impresivna.”

“Ne možete zanijekati činjenicu da su učinili dobar posao i odati priznanje kada netko to zasluži. Razlika u financijskom bonusu između 10. i 11. pozicije je velika i bilo bi lijepo da smo ga mi dobili, ali ako ga ne dobijemo – jednostavno ćemo se morati nositi s tim. Priča je jednostavna.”

“Nije bilo idealno za nas, ali svaka čast Nasru koji je odvozio izuzetnu utrku. Mi smo dali sve od sebe i bilo je blizu. Imali smo dva bolida u bodovima kroz dugi period utrke. Bili smo dio utrkivanja, što je dobro.”

“Vladali smo situacijom sve do posljednjeg restarta utrke. Znali smo kako se zbrajaju bodovi i što se događa. Mislim da je ekipa napravila izvrstan posao, ali na kraju krajeva – nismo bili dovoljno brzi.”

Ryan priznaje da je povratak na 10. poziciju u posljednjoj utrci prilično nevjerojatan podvig, ali neće odustati:

“Imamo još jednu utrku. Ericsson je u protekloj utrci skoro došao do boda s posljednjeg startnog mjesta, prema tome… Bit će jako teško. Vremenske prilike su očigledne, kiša neće utjecati na rezultat, ali nećemo odustati dok ne prođemo ciljem jer se svašta može dogoditi.”

Na upit hoće li gubitak ovog novca utjecati na izbor vozača za iduću sezonu, očekivano je odgovorio:

“Ne, mislim da neće.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Na upit hoće li gubitak ovog novca utjecati na izbor vozača za iduću sezonu, očekivano je odgovorio:

    Ne, mislim da neće.”

    Ne razumijem poentu ovog dijela teksta.

    Zasto bi uticao kada vec i biraju vozace sa sponzorima iliti novcem. Vec godinama.


    0

    0
    • Zato što Wehrlein donosi popust na Mercedesove motore (navodno 7 mil eura). Da su ostali 10. u poretku to bi bilo dovoljno, ali sada će možda uzeti dva pay drivera koji će donjeti više novaca. Gutierrez npr. može donjeti duplo više novca nego što Wehrlein nosi na popustu.
      Naravno, Wehrlein im može donjeti bolje vožnje ali možda će morati voditi računa jedino o tome koliko tko donosi novaca.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni