Izdvojeno

Malezija pred odlaskom iz Formule 1

Piše: Crankshaft

Prije 6 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sepang, Malezija

Malezijski ministar sporta Khairy Jamaluddin i glavni čovjek Sepang International Circuita Razlan Razali su prije mjesec dana nagovijestili kako će se njihova država povući iz kalendara Formule 1. Priče su tada počele kružiti nakon sastanka glavnih ljudi na Sepangu i ministarstva financija, a sve zbog slabe prodaje ulaznica i najmanje TV gledanosti u povijesti u Formule 1.

Danas stižu nova upozorenja te se čini da bi bez VN Malezije mogli ostati nakon 2018. Sepang ima ugovor za sljedeće dvije sezone, ali ovoga puta je pesimističan bio ministar turizma i kulture Nazri Abdul Aziz. On tvrdi da ugovor neće biti produljen.

“Trenutni ugovor vrijedi od 2016. do 2018. Onog trenutka kada on prestane važiti, više neće biti Formule 1”, rekao je Aziz lokalnim medijima. “Gledanost je sve manja i Formula 1 je sada manje atraktivna. Trošimo 300 milijuna ringita godišnje (68 milijuna američkih dolara). Troškovi održavanja Formule 1 su se povećali 10 puta u usporedbi s prvim održavanjem VN Malezije.”

Bernie Ecclestone je nedavno rekao da organizatori VN Singapura, udaljenog 300-tinjak kilometara od Sepanga, također više nisu zainteresirani za Formulu 1. Aktualni ugovor im istječe sljedeće godine.

Osim Singapura, u opasnosti (i to već za sljedeću godinu) su još VN Njemačke i VN Brazila.

Komentiraj

15 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Dakle 3 staze su u velikoj opasnosti….i to ne bilo kakve staze. Ako je krenulo ovakvim tempom onda me bas zanima sto ce biti za 2-3 godine. Ja razumijem da organizatori ne zele F1….jer realno ova F1 nije isplativa za gledanje na tv-u kamoli tek kupnja skupih ulaznica, ali da li je taj Bernie svjestan da ja (i svi ostali) necu gledati F1 gdje ce u kalendaru biti odrvatne staze bogatih arapa?. Izgubit ce ovo malo vjernih fanova sto ima. Umjesto da se pobrine da F1 napokon krene u dobrom smjeru on otpisuje sve sto je ostalo od dobrih stvari. Ne znam….mene je zaista strah da ce ovaj sport propasti kroz 5-10 godina.


    0

    0
    • pa ne otpisuje bernie maleziju nego malezijski ministar sporta Jamaluddin ( tj malezija “preko” njega ) jer im je postalo preskupo . malko mi je smišno spominanje kako su se troškovi održavanja trke F 1 u maleziji povećali 10X u odnosu na prvu trku koja se tamo održala jer prva trka je održana 1999. tj prije 18 godina . tadašnji kurs je bija 1 $ = 6,17 kna ….. znači organizacija prve trke je maleziju “koštala” 6,8 milja $ tj 45 milje kna ! jbte , da smo imali stazu ( ili da npr grobnik nije u svakom pogledu zapušten , da se u stazu i infrastrukturu ulagalo , moderniziralo ) za tako mali novaca mogli smo i mi organizirat trke F 1 :) još smo imali i dodatni + … slavica i bernie su tada bili zajedno ;)


      0

      0
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Carey, spašavaj što se spasiti da!


    0

    0
  3. Maurizio Arrivabene
    Kuštelaar Prikaži

    Oce ostat ista u tom kalendaru?


    0

    0
  4. Fernando Alonso
    r.u.m. Prikaži

    Europa je centar F1 i točkal,Amerika je dobro tržište i možda Japan ali bez uvrede Afrika,Malezija,Uzbekistan,Azerbedjan,Afganistan,Bahrein,Arapski emirati itd. oni imaju samo pare i kupuju te bjesne aute koje prave Europljani ili Ameri ala Ferrari,Mclaren,Lamborgini… i zajedno kupuju utrku i tribine zjape prazne i to če doč na svoje jer jednostavno nema tu draži kad nema navijača.U zadnje vrijeme F1 gadno gazi u krivom smjeru al baš ono gadno …
    Evo neka kaže netko stariji ja pratim 10 godina. intenzivno a dobro se sječam i Senne i Prosta itd. al ovo sada nekako nema drasži počevši od zvuka pa nadalje…


    0

    0
  5. Šteta.
    Za mene najbolji Tilkedrom.
    Još kad se kiša umiješa….


    0

    0
  6. Bice dobra i stara ofucana europa.


    0

    0
  7. Jos kada bi ovaj stari grabezljivac prepolovio svoju pohlepu, jos bi se i dalo organizirati F1 uttrku. a ovako nek se Berni sam vozi ….


    0

    0
  8. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Imola, Jerez, Magny-Cours, Turska. Nije da nema zamjena.


    0

    0
  9. nek se šaltaju sa singapurom.


    0

    0
  10. Počelo je počelo i neka je. Evo vam vaše ere V6-ica.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni