Izdvojeno

Massa o odlasku iz F1, Schumacheru i Raikkonenu

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Felipe Massa, Brazil 2008.

Felipe Massa, Brazil 2008.

Felipeu Massi preostala je samo jedna utrka do kraja sezone i bogate F1 karijere, koju će završiti 250. utrkom. Prošlog se tjedna oprostio sa svojim domaćinima u Brazilu, gdje je prošetao sa zastavom na leđima od zadnjeg zavoja do Williamsovog boksa. Hod je bio vrlo emotivan, a pljeskala je cijela tribina duž startno ciljne ravnine te mehaničari Mercedesa i Ferrarija. Na pitanje osjeća li se sretan ili tužan, Massa je za službenu F1 stranicu izjavio:

“Nešto između. Sretan sam odlukom koju sam donio, no strah me da bi mi neke stvari mogle nedostajati. No siguran sam da je odluka dobra, spreman sam za sljedeći korak u životu. Sigurno je da će mi neke stvari nedostajati, no također sam siguran da mi neke stvari neće nedostajati.”

“Borba u vožnji – to će mi nedostajati.”

“Kada se tako ukorijenite u svijetu natjecanja, onda to postaje kao nešto prirodno. Stoga će prestajanje u tom dijelu napraviti jednu određenu prazninu. Tu prazninu ću morati ispuniti nekim drugim stvarima.”

Osvrnuo se i na period u Ferrariju, gdje je vozio nasuprot trojice svjetskih prvaka. Na pitanje s kim je bio najbliži, odgovorio je:

“Michael. On je na mnogo načina bio majstor. Naravno da sam želio biti ispred njega, no gledao sam ga kao svog idola – nekoga kao “želim biti kao ti”. On je na mene vjerojatno gledao kao na malog čovjeka kojemu je želio pomoći. Taj timski odnos je bio veoma drugačiji od ostalih koje sam s timskim kolegama. Možda je to razlog zašto sam odluku o svojoj mirovini objavio upravo u Monzi.”

“Kimi je za Ferrari potpisao dvije godine prije nego je počeo voziti za njih, stoga je jedini način da ostanem u Ferrariju bio taj da Michael ode u mirovinu. To je i učinio u Monzi 2006. godine. On je vjerojatno bio umoran, a možda je pomislio “Felipe radi dobar posao, neka on ostane u momčadi”. Ne znam je li to točno tako bilo. No, ja znam da sam zbog toga objavio da odlazim u mirovinu u Monzi 2016. – 10 godina poslije.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni