Izdvojeno

Rosberg i Hamilton ne očekuju usluge od konkurenata

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nico Rosberg i Lewis Hamilton, Mercedes

Nico Rosberg i Lewis Hamilton, Mercedes

Nico Rosberg i Lewis Hamilton su se složili oko toga da u posljednje dvije utrke sezone ne očekuju nikakve usluge konkurenata samo zbog toga jer su u borbi za naslov.

Telefonski poziv Tota Wolffa prema Josu Verstappenu potaknuo je debatu trebaju li se drugi vozači miješati u bitku Mercedesovih vozača, iako Wolff tvrdi da razgovor nije išao u smjeru da bi na bilo koji način utjecao na Maxovo ponašanje.

Podsjetimo, Verstappenov Red Bull i Rosbergov Mercedes su se dotaknuli prije dva tjedna u Meksiku i sada u Mercedesu žele pod svaku cijenu izbjeći sličan scenarij.

“Ne bih očekivao ništa manje od 100% od svih vozača protiv kojih se natječem,” rekao je Lewis.

“Kao vozač nećete nikog tretirati drukčije jer se bori za naslov,” kaže Rosberg.

“Ne mislim o drugim vozačima u tom smislu dok su oko mene. Fokusiran sam na ono ispred sebe, za sutra. Napadam Lewisa u prvom zavoju i u to ću uložiti svu svoju energiju na početku utrke, i to je to.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni