Izdvojeno

Haas će u Brazilu isprobati halo zaštitu, nove kočnice i Charlesa Leclerca

Piše: Crankshaft

Prije 6 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Esteban Gutierrez, Haas

Esteban Gutierrez, Haas

Haas F1 Team će na slobodnim treninzima u Brazilu ovog vikenda isprobati kočioni sustav novog dobavljača nakon učestalih problema koje je američka momčad imala u svojoj debitantskoj sezoni s kočnicama poznatog talijanskog dobavljača ‘Brembo’. Posebno je glasan bio njihov vozač Romain Grosjean koji zbog kvara brake-by-wire sustava nije startao na VN Singapura, a već na sljedećoj utrci je morao odustati zbog problema s kočionim diskom svog Haasa VF-16. U SAD-u je zbog problema s kočionim sustavom morao odustati njegov timski kolega Esteban Gutierrez.

“Na prvom ili drugom slobodnom treningu ćemo odraditi test s drugim dobavljačem kočnica”, rekao je šef momčadi Gunther Steiner uoči trkaćeg vikenda na stazi Jose Carlos Pace. “Taj test će nam poslužiti kako bismo vidjeli kako se ponašaju drugi materijali i sviđa li se to vozačima ili ne. Pokušat ćemo doznati što više toga u malom vremenskom periodu kojeg imamo na raspolaganju.”

Osim toga, momčad Genea Haasa će u petak isprobati i halo zaštitu kokpita i to prvi puta ove sezone.

“Planiramo voziti s halo zaštitom na prvom slobodnom treningu na Romainovom bolidu”, potvrdio je Steiner. “Dobit ćemo njegov osvrt te ćemo ga proslijediti FIA-i. Potrebna su daljnja testiranja i sretni smo što možemo doprinijeti. Iako halo neće biti uveden sljedeće godine, to je korak prema naprijed kada je riječ o pronalasku naprave koja pruža zaštitu, ali i dozvoljava vozačima brzo ući i izaći iz bolida.”

Treća novost za momčad iz Sjeverne Karoline je to da će vodeći čovjek GP3 serije, 19-godišnji monegaški vozač Charles Leclerc, nastupiti na prvom slobodnom treningu u Brazilu. Mijenjat će Meksikanca Estebana Gutierreza. Leclerc je Ferrarijev i Haasov razvojni vozač, te član Ferrarijeve akademije vozača, a ranije ove sezone je na prvom slobodnom treningu priliku dobio u Velikoj Britaniji, Mađarskoj i Njemačkoj.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni