Izdvojeno

Arrivabene: Ferrari se muči kad su temperature visoke

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kimi Raikkonen, Ferrari

Kimi Raikkonen, Ferrari

Maurizio Arrivabene kaže da se Ferrari muči u uvjetima kad su temperature visoke, te da ih je taj problem pratio tijekom cijele godine. Navodno su pronašli razloge zašto se to događa.

Da se Ferrari kvalificirao bolje od šeste i sedme pozicije u Meksiku – tempo u utrci je sugerirao da su mogli staviti Mercedes pod pritisak. No, umjesto toga je Ferrari izgubio i od Red Bulla te su pali još dalje u konstruktorskom poretku. Sada zaostaju 62 boda, a do kraja sezone je ostalo samo 86 bodova za osvojiti.

“U Meksiku nas je snašao problem koji nas prati stalno – bolid nije dovoljno dobar na visokim temperaturama. U Bakuu sam rekao isto, u Monaku također. Kada temperature porastu jave se problemi.”

“Radimo analizu i nije sasvim jasno zašto se to događa, radimo na tome.”

Prognoze za Brazil kažu da bi moglo biti vruće u petak, ali onda nešto hladnije u subotu i nedjelju. Temperature bi se mogle kretati od 20 do 22°C.

Arrivabene je također pohvalio radnu etiku ekipe ove sezone:

“Najvažnije je da ekipa reagira dobro,” kaže Arrivabene.

“Naravno da nisam sretan jer ne pobjeđujemo u utrkama, ali smo pokazali karakter ekipe.”

“Slušam kompletnu radio komunikaciju, zato ponekad poludim! Sve čujem, svi rade svoj posao i svi su koncentrirani. Dečki na pitstopu su bili savršeni, ne nevjerojatno brzi, ali savršeni u smislu da su napravili ono što smo tražili od njih.”

“Pokazali su da su borci – a to je ono što tražim od njih.”

Komentiraj

12 komentara

  1. To je odlično jer se F1 inače vozi usred zime. Daj složite već jedanput upotrebljiv bolid. Ako ovako nastave druge godine će se borit s FI. Imam osjećaj da će RB druge godine gazit.


    0

    0
  2. I ja se mučim kad su temperature visoke….. :chill:


    0

    0
  3. Sebastian Vettel
    daisy Prikaži

    Prošle godine je bilo obratno…a ak rade analizu cijelu godinu i nista, i to nesto govori o učinkovitosti ekipe, kao i pit stopovi. Decki su savršeni? Prošle godine je bilo pod normalno ispod 2.5, sad plješćem ako se to dogodi svaku petu-šestu trku jer to zna biti od važnosti. Al to je Ferrari, takve su izjave vec godinama.
    P.S. Tipfeler: od 20 do 20 stupnjeva


    0

    0
    • David Croft
      Ferrari Prikaži

      Ako je unutar 3 sekunde to se smatra brzim…u prosjeku Ferrari radi pit stopove između 2.3-2.7…što sada želiš kazati?
      Stalno kritizirate, a zapravo pojma nemate…jaki navijači u pm.


      0

      0
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        @Ferrari

        :thumbs:


        0

        0
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        Jos da dodam, kompleksnost oovg sporta je nevjerojatna. A sama cinjenica da Ferrari od prve 2-3 utrke nije donjeo apsolutno nista znacajno, a potencijala ima, onda se jasno vidi koliko je Ferrari bio ozbiljna prica.

        Treba samo pogledat razliku u ponasanju bolida kad su promijenjivi uvjeti. Japan je bio jasan pokazatelj. Na tu utrku nisu donijeli neki veliki update, vec je samo bilo prilagodljivo vrijeme za ovaj setup koji imaju.

        Bolid jasno ima distorzija, al to je problem koji koci Ferrari od pocetka sezone, jer su “izgubili” glavnog covjeka, da ne palamudimo istu pricu.

        Jos da se nadovezem na ovo sto je Arrivabene izjavio:

        “Slušam kompletnu radio komunikaciju, zato ponekad poludim”!

        Ovo je ono o cemu sam pisao u temi VN Meksika, a to da je Arrivabene presjekao komunikaciju Vettel-a i njegovih inzenjera i rekao mu da se smiri, al eto opet on dobija po prstima.

        Volio bih da nekad neki navijaci razmisljaju svojom glavom i daju sud o necemu, a ne da cuju od nekog nesto, pa da budu kao neki repetitori koji ponavljaju to isto.


        0

        0
      • Sebastian Vettel
        senja Prikaži

        Ferrari je lani bio najbolji u prosjeku u mijenjanju guma. Ove godine su dosta lošiji.


        0

        0
  4. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    Ne vjerujem da je netko ozbiljan očekivao pobjedu Ferrarija nad ovakvim Mercedesom a završiti na knap s RB-om u zadanim okolnostima nije nikakva sramota.Sramota je za F1 da Mercedes nakon 3 godine hibridne ere,agresivno najavljivane kao napredne,štedljive,tehnološki vrh vozi svoju ligu.I sad apsurdistan na kvadrat.Nakon 3 godine razvoja ovog tehnološkog i štedljivog vrha svih vrhova,upucanih bezbroj milijardi nečega da bi sad dobili +5kg goriva!?Mislim da je krajnje vrijeme da se ovom licemjerju stane na kraj,jer od Brundla,Herberta, Mercedesa i branjenja postoječeg sustava dobivam vrtoglavicu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni